Who cares waar hij vandaan komt? Hij is een sigaar rokende vetklepquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens bent graag geen opmerkingen over een Rotterdammer.
Precies, het is een basissaus, de smaak moet je nog toevoegen..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
Bechamelsaus is ongeveer het neutraalste wat er bestaat. Als je 'saus' lust lus je bechamelsaus ook.
Ketchupquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, het is een basissaus, de smaak moet je nog toevoegen..
Je kan bechamelsaus bijna niet niet lustenquote:
hij heeft vast nog nooit tieten gezien. Dan wil je niet meer terugquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Stuart een kind van 11 is.
Hij vindt vrouwen ook al eng.
Ik lust het nietquote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan bechamelsaus bijna niet niet lusten
Billenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij heeft vast nog nooit tieten gezien. Dan wil je niet meer terug
Dat is een baas jaquote:
quote:
#TeamSuperodawaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
Waar is Rodawa gebleven? Hij komt echt niet uit onder zijn dat met Sof. Sof
Ohquote:
∞quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit weekend, volgend weekend, weekend daarna?
Ja, ik voel me vereerd door de vijf stemmen. Ik wil daarvoor graag mijn moeder, vader, oma, mijn kloonaccount en dit account bedanken, het betekent veel voor me mi familiaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar die twee kennen elkaar toch al een eeuwigheid. Eigenlijk heeft Aldo zijn kans al gemist.Maar oké, jij loopt aan kop. Betekent dat je Sof op date moet nemen.
Ik verbaas me nog dat ik geen eens een note heb gekregen vorige zondagquote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo ben ik ook tijdens een wedstrijd van Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |