Kip met appelmoes is wel fucking lekker trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Kip met patat en appelmoes of anders eet je het niet, wel dan?
Yumquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Kip met patat en appelmoes of anders eet je het niet, wel dan?
Ik voel een band ontstaanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blegh, nee, ik ben geen Garfield. Ik eet NOOIT lasagne
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie een verband tussen Engeland en een gebrek aan culinaire kennis.
dit weekend, volgend weekend, weekend daarna?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
Eigenlijk ben ik de homopartner van AldotheApakee, maar goed. Heb op mezelf gestemd, ik verdien het wel.
You make me sickquote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Proleet
Het is een basissaus, gemaakt van bloem, boter en melk (boter en bloem alleen is rouw, de basis van de basissaus zegmaar) en dan kan je er vanalles doorheen roeren om er allerlei sausen van te maken
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wist![]()
Maar die twee kennen elkaar toch al een eeuwigheid. Eigenlijk heeft Aldo zijn kans al gemist.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
Eigenlijk ben ik de homopartner van AldotheApakee, maar goed. Heb op mezelf gestemd, ik verdien het wel.
Normale quiche maak je met ei + zuivel (room, melk, crème fraîche..) maar ei kan ik nu dus niet gebruikenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het bij quiche hoort is het al zum kotsen
Waarom kijken jullie in NL dan naar Gordon Ramsay en Jamie Oliver en Nigella huh huh huh huhquote:
den Blijkerquote:Op donderdag 28 november 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie in NL dan naar Gordon Ramsay en Jamie Oliver en Nigella huh huh huh huh![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Stuart![]()
Qua eten ben jij wel echt vergelijkbaar met een kind wat rollend door de supermarkt aan het krijsen is dat hij geen groenten wil eten
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Wie hebben op Aldo, Xeor en Badschaap gestemd?
Zulke kinderen hebben een eigen meningquote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Stuart![]()
Qua eten ben jij wel echt vergelijkbaar met een kind wat rollend door de supermarkt aan het krijsen is dat hij geen groenten wil eten
Moest hier hard om lachen dankjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Stuart![]()
Hoewel ik het met je eens bent graag geen opmerkingen over een Rotterdammer.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Nee, dan die smerige vetklep met zijn sigaar, dat is leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |