Wat?quote:
Maak een poll.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
Keuze gaat vallen op Muto, Rodawa, Aldo, Badschaap of LittleRabbit.
OEH, SPANNOND!
Xeor kan ook wel erbij nogquote:Op donderdag 28 november 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
Keuze gaat vallen op Muto, Rodawa, Aldo, Badschaap of LittleRabbit.
OEH, SPANNOND!
Ik heb nooit een kans gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gemist, VA. En nu heb je Stuart.
hij heeft een vriendin jaquote:
En terecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
Sof heeft een zwak voor OmgevallenFlat
wij geloven er ook geen neuk van, maar zo schijntquote:
ervaring leert van niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
Jezelf eindbaas noemen scoort flink punten bij Sof
Ik ken die eigenlijk amperquote:
okay voorraadkast plunderen want ik had na 1 regel al honger.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Het gaat al veel te lang niet over eten: ik heb vandaag bechamelsaus gemaakt om te testen of het geschikt is voor een quiche, om te kijken of het goed genoeg bindt om de quiche bij elkaar te houden (uitdaging was om een quiche zonder ei te bakken) dus ik had 3 schaaltjes gemaakt, eentje met alleen bechamel, eentje waar geraspte kaas doorzat en eentje waar mozzarella doorzat en dat in de oven afgebakken. Die met geraspte kaas werkte het best
Ik mag 'm wel, alleen iedereen trolled hem hier zonder reden.quote:
Een quiche zonder ei?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Het gaat al veel te lang niet over eten: ik heb vandaag bechamelsaus gemaakt om te testen of het geschikt is voor een quiche, om te kijken of het goed genoeg bindt om de quiche bij elkaar te houden (uitdaging was om een quiche zonder ei te bakken) dus ik had 3 schaaltjes gemaakt, eentje met alleen bechamel, eentje waar geraspte kaas doorzat en eentje waar mozzarella doorzat en dat in de oven afgebakken. Die met geraspte kaas werkte het best
En jij verwacht dat wij weten wat bechamelsaus is?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij verwacht dat wij weten wat bechamelsaus is?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stemmetje voor Rodawa.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Poll: Wie heeft de eer om met Sof te daten?
• Muto
• Aldo
• Rodawa
• Xeor
• Badschaap
• LittleRabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stemmen bitchassss
Ja nou ik ben er en we hadden het nog niet over eten gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay voorraadkast plunderen want ik had na 1 regel al honger.
goddamnit ess
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal derhalve wel ranzig zijnquote:
Gewoon fish and chips in Michelin restaurant bestellenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie een verband tussen Engeland en een gebrek aan culinaire kennis.
en vrouwen ook. het gros is daar niet heel knap ofzoquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie een verband tussen Engeland en een gebrek aan culinaire kennis.
Dan nog zou ik niet op zoek gaan naar iets als 'bechamelsaus'quote:
I know, maar m'n broertje is vanwege z'n darmen even overgestapt op een dieet zonder ei en vlees, en zondag hebben we een soort van buffet achtig etentje, en ik wilde graag een quiche maken die hij ook kon etenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een quiche zonder ei?
Ei hoort bij quiche
ja toch niet danquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon fish and chips in Michelin restaurant bestellen
In Nederland ook totaal niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en vrouwen ook. het gros is daar niet heel knap ofzo
Als het bij quiche hoort is het al zum kotsenquote:
Is lekker manquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet op zoek gaan naar iets als 'bechamelsaus'
Inderdaad. Kip met patat en appelmoes of anders eet je het niet, wel dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het bij quiche hoort is het al zum kotsen
welquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland ook totaal niet.
Blegh, nee, ik ben geen Garfield. Ik eet NOOIT lasagnequote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is lekker man
Je lust toch ook lasagna? Zit ook vaak bechamelsaus op/in
Proleetquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |