024quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? In het noorden toch?
Ik denk..dat is bij Haarlem in de buurt...niet dusquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
2006 alweer, geen grappen.
Beng en zonder helm hé, niet zoals bij die ijshokey-hommosquote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
2006 alweer, geen grappen.
Het zijn natuurlijk geen barbaren.quote:
Zidane had gelijk hoor. Teringmaterazzi.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Beng en zonder helm hé, niet zoals bij die ijshokey-hommos
Jawel, aardig en dan moet ik aan Derksen denken "zonder van Persie is United helemaal niks" Nou hij doet niet mee en ze staan met 0-3 voor bij Leverkusen ..... Stomme Zeiksnor dat het is.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
dank u
vertel ons meer!
goede pot of wat?
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, aardig en dan moet ik aan Derksen denken "zonder van Persie is United helemaal niks" Nou hij doet niet mee en ze staan met 0-3 voor bij Leverkusen ..... Stomme Zeiksnor dat het is.
Beetje over z'n familie lopen brallen, terechte overtreding!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zidane had gelijk hoor. Teringmaterazzi.
+44 (landnummer), (0)161 + 7-cijferig nummer (Manchester).quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
wat is de netcode van Manchester eigenlijk
04quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
wat is de netcode van Manchester eigenlijk
peunage is geen woord, doen we ook niet moeilijk overquote:
Zo is Ron.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
waarom lacht die gast eigenlijk als een paard, welke ziekte is dat?
De ziekte van Claudia.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
Pwnage was al in gebruikquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ja wat betekent Peunage eigenlijk?
al die mensen ook echt lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
Ah we mogen vandaag klassiekertjes posten
Minimaalquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
al die mensen ook echt lachen
vandaag de dag zou heel twitter vol staan met doodsbedreigingen
49 topics in NWS minimaal
Zo zeggen Fransen pwnage. Of zo denk ik dat ze het zeggen. Le Peunage. Maar Le was een beetje Te.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ja wat betekent Peunage eigenlijk?
Met die pizzabezorger en dat kleine jochie is echt superdroog,quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo zeggen Fransen pwnage. Of zo denk ik dat ze het zeggen. Le Peunage. Maar Le was een beetje Te.
Zal wel een symptoom zijn van zijn huwelijk met Patty B., de arme drommel...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
Ik vind dit niet zo'n goed verhaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo zeggen Fransen pwnage. Of zo denk ik dat ze het zeggen. Le Peunage. Maar Le was een beetje Te.
Deze is wel fucking nep zeg. Remi Gaillard wannabeequote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
Wedstrijd afgelopenquote:
ja daar zal een flinke bijsluiter bijzittenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal wel een symptoom zijn van zijn huwelijk met Patty B., de arme drommel...
Hoezo Remi Gaillard wannabe?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is wel fucking nep zeg. Remi Gaillard wannabee
[..]
Wedstrijd afgelopen
Manchester United door naar de volgende ronde
sorry.
Je bent vergeten te vermelden dat het 0-5 is geworden.quote:[b]Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Wedstrijd afgelopen
Manchester United door naar de volgende ronde
sorry.
Bestaat het tegenwoordig weer dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
Wie ben ik? was toen nog goed.
Nu is het een soort griep.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, met Tooske volgens mij en Het Unieke Talent.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bestaat het tegenwoordig weer dan?
Toch geen wannabe? Die ongein komt uit 2003quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat deze nep is (gespeeld) en Gaillard echt!
Ja, maar met Jandino de hysterisch neger..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bestaat het tegenwoordig weer dan?
Nee Wendyquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, met Tooske volgens mij en Het Unieke Talent.
Shit, echt? ....... verdomme, ja verdomme, zeg ..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Je bent vergeten te vermelden dat het 0-5 is geworden.
Movember.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Peunage het volgende:
Hey, die gediscrimineerde sollicitatieneger is op RTL4 Latenight. Waarom heeft die kale van Latenight een snor?
Ja, dan hoef je niet boos te worden, kan ik daar wat aan doen, het is gewoon nepquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toch geen wannabe? Die ongein komt uit 2003
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Peunage het volgende:
Hey, die gediscrimineerde sollicitatieneger is op RTL4 Latenight. Waarom heeft die kale van Latenight een snor?
JE BENT ZELLUF NEPquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet boos te worden, kan ik daar wat aan doen, het is gewoon nep
Ik heb hem niet gedwongen, maar het ziet er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar je HOEFT er niet aan mee te doen. Humberto Tan ziet er nu gewoon raar uit.
Dat weet ie zelf gelukkig ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedwongen, maar het ziet er inderdaad niet uit.
Dat komt omdat ik afgeleid werd door die stomme filmpjes van hugecoollquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
waardeloze samenvatting Jian, nu geef ik het een 2
Nee doordeweeks meestal niet, althans ik draai eigenlijk nooit doordeweeks.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef hugecooll het volgende:
hallo ukkccie, ist geen radio vandaag?
Shit manquote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik afgeleid werd door die stomme filmpjes van hugecooll
Doe jij ook mee...als ik dat had geweten had ik mijn sponsorbedrag verdeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
mijn snor is ziet er episch uit vrinden
In de nabeschouwing; van Bommel, Koeman en vies dikke Sjek.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
speelden er geen Nederlanders mee trouwens, dat moet je altijd vermelden
nee ik groei alleen mijn snor omdat meer mensen het nu doen en ik epische foto's wilde maken voor mijn paspoort en ovchipperknipper enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe jij ook mee...als ik dat had geweten had ik mijn sponsorbedrag verdeeld.
Oh okquote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik groei alleen mijn snor omdat meer mensen het nu doen en ik epische foto's wilde maken voor mijn paspoort en ovchipperknipper enzo
dat mensen het moeten sponsoren ofzo weet ik pas sinds maandag
maakt niet uit toch...als er maar geld gestort wordtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
volgend jaar mag je me sponsoren![]()
je bent nummer 4 op de lijst, dat wel
Ik kan geen Angry Birds meer hoor, ik doe tegenwoordig audioboeken, da's wel relaxedquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
leuk voor op de wc dacht ik maar ik doe gewoon weer Angry Birds
whehehehequote:
Ja dat boksie ook aan het eindequote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
iedereen schrikken en helpen enzo en die twee negers op dat bankje keihard lachen![]()
Holy shit. Genoeg op en aanmerkingen op deze mafkees, maar dat ga ik nu dus niet doen hier in de slowchat.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
Over racisme gesproken (kijkwaardige video btw)
dude verteld gewoon ware verhalen maar ik ga het niet volgen want ik kwam de intro maar met heel veel moeite doorquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
volgens mij liep daar ook een topic overquote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
kloptquote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij liep daar ook een topic over
bizar...
Dit is echt een 020 actie.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:01 schreef Latert het volgende:
Ik heb de dag er weer opzitten, even tijd voor een middagdutje
Nou nou.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
Happy Thanksgiving hoor. Kalkoen in je hol.
nehquote:Op donderdag 28 november 2013 18:33 schreef Specularium het volgende:
Gisteren is er geen South Park geweest he?
Racistisch kutfeest, afschaffenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
Happy Thanksgiving hoor. Kalkoen in je hol.
Hoi lieverdquote:Op donderdag 28 november 2013 19:41 schreef YokiKater het volgende:
Thanksgiving is kut.
Goedenavond, goedenavond.
Dat is waar, gelukkig niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:10 schreef sp3c het volgende:
naja ze zijn sowieso niet verplicht natuurlijk
Dat ook natuurlijk. Kerstquote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef YokiKater het volgende:
Kalkoen of niet, van die verplichte opgedwongen feestdagen vind ik gewoon nep en lame. Gewoon zomaar een feestje geven is veel leuker.
Maar de kerstboompolitie komt wel als hij nog met Driekoningen (?) staat.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
politie komt je niet stompen als je niet hard genoeg stille nacht hebt zitten zingen op eerste kerstdag ofzo
En bij Thanksgiving moet je zo geforceerd zeggen waar je dankbaar voor bent. Komt iedereen met van die afgezaagde dingen zoals 'mijn familie' enzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef YokiKater het volgende:
Kalkoen of niet, van die verplichte opgedwongen feestdagen vind ik gewoon nep en lame. Gewoon zomaar een feestje geven is veel leuker.
Onterechte klacht. Home alonequote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Met Kerst is niet zoveel mis.
Beetje saai als je alleen bent maar ze zenden altijd Home Alone uit.
Nee, dat doet mijn moeder wel, want ja op 1 van die kerstdagen moet de hele familie bij elkaar en owee als je niet op komt dagen ....... kerstquote:Op donderdag 28 november 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
politie komt je niet stompen als je niet hard genoeg stille nacht hebt zitten zingen op eerste kerstdag ofzo
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Ach einde van de middag erheen, wijn zuipen en veel eten en dan weer naar huis. Best gezellig.
Dat kan op elke willekeurige dag van het jaar toch ook?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
gewoon lekker eten met zijn allen heel de dag
ik zie het probleem niet
Ik wel, ik wil na een uurtje of 2 a 3 altijd wel weer weg, ma ja ....quote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
gewoon lekker eten met zijn allen heel de dag
ik zie het probleem niet
ja maar niet met de hele familie want ze wonen overal en niemand werkt dezelfde uren als mijquote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Dat kan op elke willekeurige dag van het jaar toch ook?
Ja, maar ook met de kerstdagen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Dat kan op elke willekeurige dag van het jaar toch ook?
Ah ja, nog een voordeel van kerst.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Waaghals het volgende:
bah kerst, dan is de sportschool 1 dag dicht
dat ik je niet wakker maak 's ochtends?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah ja, nog een voordeel van kerst.
Ja, dan heb je geen excuus om vroeg op te staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat ik je niet wakker maak 's ochtends?
Oh vieren jullie het echt met de hele familie? Ooms en tantes inclus?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
is je familie vervelend ofzo?
gewoon lekker eten en bijkletsen met je oom ... kan idd ook op 17 mei maar die van mij zitten dan allemaal in Suriname de rijke neger uit te hangen met hun paar centen
ja is Surinaams hequote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh vieren jullie het echt met de hele familie? Ooms en tantes inclus?
Dat klinkt wel een stuk stressvoller. Bij ons is het alleen met het gezin (en aanhang, als daar op dat moment sprake van is).
Dat kan idd, maar daar heb je dus weer al die Kerstonzin niet voor nodig. De meeste mannen alleen kopen dan ook geen kerstboom. En zouden dat het liefst ook met een partner nog steeds niet doen. Maar ja die wijven he. (quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Niet zo zuur doen Modus. Het is een prima mogelijkheid om eens met de hele familie gezellig te keuvelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar daar heb je dus weer al die Kerstonzin niet voor nodig. De meeste mannen alleen kopen dan ook geen kerstboom. En zouden dat het liefst ook met een partner nog steeds niet doen. Maar ja die wijven he. ().
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook geen kerstboom inderdaad. Bij mijn ouders trouwens ook niet want dat kan niet vanwege de honden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch geweldig.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
Bij ons is het 1 dag, de hele familie, de hele bups.... het enige leuke eraan is eigenlijk dat sommige dames elkaars bloed wel kunnen zuipen
Precies al hangen de gewichten aan mijquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Tem het volgende:
En daarna aan de gewichten hangen zeker.
En past dat allemaal aan 1 tafel?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja is Surinaams he
mannetje of 20 minimaal
En jij dan specularium? Vind jij kerst ook zo kut?quote:
grote woonkamer en een verwarmde tent over de tuinquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En past dat allemaal aan 1 tafel?
Nee niet echt, doe er meestal niks aan maar ik haat het niet ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En jij dan specularium? Vind jij kerst ook zo kut?
Juist.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Jian het volgende:
Weet je wat het met Kerst is, het is zo aanwezig, ik bedoel een maand lang wordt het echt overal door je strot geduwd, ik haat dat.
Ben je niet christelijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee niet echt, doe er meestal niks aan maar ik haat het niet ofzo.
"Niemand mag met kerst alleen zijn" .. WAAROM NIET??!!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
Robert ten Brink, All you need is love, kersteditie
Hmja, dat heb ik met voetbalquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Juist.En ook elke keer weer hetzelfde.. zelfde liedjes, zelfde films.. allemaal even slecht. Haat is een groot woord maar ik heb er een natuurlijke afkeer tegen. En je kan er bijna niet aan ontsnappen. Het is overal.
Hou ik ook niet van.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, dat heb ik met voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had gekund.quote:
Ik ken zat mensen die daar totaal niet mee zitten inderdaad, die doen gewoon hun ding, verder geen probleem.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Niemand mag met kerst alleen zijn" .. WAAROM NIET??!!
quote:
Santa saucequote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
zullen vast wel een mcKerstmis burger voor je hebben ofzo
#goedverhaal
Hij had het na 30 sec voor gezien moeten houden, dan was het misschien nog wat geworden.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Tem het volgende:
Dat Bound 2 is ook maar een gaar nummer
Een Family Bucket bestellen, gewoon voor jezelfquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
gewoon naar Kentuky's gaan, daar is het iedere dag een kerstfeestje
Kim Kardashian zag er voor haar face lift ook beter uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij had het na 30 sec voor gezien moeten houden, dan was het misschien nog wat geworden.
Ik één keer in Zuid-Afrika. Ik en mijn neef waren de enige blanken, geen flauwekulletjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nog nooit in de KFC geweest, misschien met Kerst even doen.
In hun reclames hebben ze altijd blanken, volgens mij klopt dat niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik één keer in Zuid-Afrika. Ik en mijn neef waren de enige blanken, geen flauwekulletjes.
'Ik en mijn neef' is niet zo netjes he.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik één keer in Zuid-Afrika. Ik en mijn neef waren de enige blanken, geen flauwekulletjes.
Kaarsje op tafel en alles.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
Nee niet doen, KFC haalt hun vlees echt van de slechtste plaatsen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
Ja daarom.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee niet doen, KFC haalt hun vlees echt van de slechtste plaatsen.
/voorspelbaarquote:
Ik zou het alleen niet kopen omdat het er vrij goor uitziet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga deze kerst weer faux gras kopen.
Laat Reya het maar niet horen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga deze kerst weer faux gras kopen.
En die gare vette kip van KFC ziet er wel lekker uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het alleen niet kopen omdat het er vrij goor uitziet.
In de reclame ziet zo'n emmer er wel goed uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En die gare vette kip van KFC ziet er wel lekker uit?
Ik pijn in de portomonneequote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg razende erecties van het vuurwerktopic.
Het is ook gewoon lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de reclame ziet zo'n emmer er wel goed uit.
Nee, een liefhebber van foie gras.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Reya is een leuke nederbelg en mede-Brusselaer. Hij is vast ook fan van faux gras.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, een liefhebber van foie gras. D
Hij is heel naar richting dieren en ouderen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]dat zijn heel wat minpunten dan.
Daar heb ik hem nog niet over gehoord. Als ik hem ooit nog eens zie ga ik hem aan de tand voelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is heel naar richting dieren en ouderen.
nee nog niets, maar er staat veel op het lijstje...daar moeten nog de nodige strepen door en vermoedelijk komen er ook nog aanvullingenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al veel besteld dan?
Eerst raki voeren, dan komt het er wel uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik hem nog niet over gehoord. Als ik hem ooit nog eens zie ga ik hem aan de tand voelen.
ik herhaal het gewoon mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
overigens ging ik maandag na het sjoelen hotwings van de burgerking scoren
kun je kiezen tussen 6 (geen idee hoe duur dat haal ik nooit) 9 (4,95) en tegenwoordig ook 20 voor 5,95
wat een topshow was dat!!
Mijn buren hebben altijd hartstikke mooie pijlen, hij gaat het halen, hij betaald het, hij mag ze in de grond duwen, hij mag ze aansteken en dan kijken we beiden naar het eindresultaatquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Proud To Be One
Niets geleerd van Enschede 2000 hier
Maar misschien vliegt hij jouw kant op als hij hem verkeerd in de grond zet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn buren hebben altijd hartstikke mooie pijlen, hij gaat het halen, hij betaald het, hij mag ze in de grond duwen, hij mag ze aansteken en dan kijken we beiden naar het eindresultaat
Voor een euro extra heb je meer dan het dubbele. Geen slechte deal.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik herhaal het gewoon mensen
topshow
Toffe buurmanquote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn buren hebben altijd hartstikke mooie pijlen, hij gaat het halen, hij betaald het, hij mag ze in de grond duwen, hij mag ze aansteken en dan kijken we beiden naar het eindresultaat
Dan heeft hij er ook geen plezier van, daarom zet hij ze in een fles.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar misschien vliegt hij jouw kant op als hij hem verkeerd in de grond zet.
Ik heb altijd een laskap op met oud en nieuwquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar misschien vliegt hij jouw kant op als hij hem verkeerd in de grond zet.
Ah verstandigquote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb altijd een laskap op met oud en nieuw
het is geen KFC ofzoquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor een euro extra heb je meer dan het dubbele. Geen slechte deal.
ging je gillen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah verstandig
Er heeft een keer iemand rotjes naar mij gegooid en die ontploften toen aan mijn voeten, was heel eng
Nee, wilde geen mes tussen mijn ribben dus ben maar gewoon snel weggegaan.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah verstandig
Er heeft een keer iemand rotjes naar mij gegooid en die ontploften toen aan mijn voeten, was heel eng
netjesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef Tem het volgende:
Ik heb een keer hot wings op bij Barneys Beanery. Die hebben een stukje van mijn maagwand weggefikt.
damn, ik wilde een grapje over gillende keukenmeiden maken maar die is helemaal verpest nuquote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, wilde geen mes tussen mijn ribben dus ben maar gewoon snel weggegaan.
Schattig filmpje van je.quote:
Helaasch. Ik ken trouwens wel iemand die een rotje in haar mond heeft gekregen, hele kaak en neus opengebarsten daardoor. Wel goed hersteld achteraf.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn, ik wilde een grapje over gillende keukenmeiden maken maar die is helemaal verpest nu
rotjesjongensquote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah verstandig
Ik las "Tem steekt vuurwerk af"quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo zie ik het enthousiasme van Frutsel een beetje .......
Vrouwen houden ook nooit eens hun klep, zelfs niet tijdens oud en nieuw .....quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaasch. Ik ken trouwens wel iemand die een rotje in haar mond heeft gekregen, hele kaak en neus opengebarsten daardoor. Wel goed hersteld achteraf.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaasch. Ik ken trouwens wel iemand die een rotje in haar mond heeft gekregen, hele kaak en neus opengebarsten daardoor. Wel goed hersteld achteraf.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik las "Tem steekt vuurwerk af"
Mijn enthousiasme staat in FEE
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook nooit eens hun klep, zelfs niet tijdens oud en nieuw .....
Sigaret weggooien en aangestoken rotje in je bek stoppen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Omdat idioten dat naar haar gooiden natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |