024quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? In het noorden toch?
Ik denk..dat is bij Haarlem in de buurt...niet dusquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
2006 alweer, geen grappen.
Beng en zonder helm hé, niet zoals bij die ijshokey-hommosquote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
2006 alweer, geen grappen.
Het zijn natuurlijk geen barbaren.quote:
Zidane had gelijk hoor. Teringmaterazzi.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Beng en zonder helm hé, niet zoals bij die ijshokey-hommos
Jawel, aardig en dan moet ik aan Derksen denken "zonder van Persie is United helemaal niks" Nou hij doet niet mee en ze staan met 0-3 voor bij Leverkusen ..... Stomme Zeiksnor dat het is.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
dank u
vertel ons meer!
goede pot of wat?
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, aardig en dan moet ik aan Derksen denken "zonder van Persie is United helemaal niks" Nou hij doet niet mee en ze staan met 0-3 voor bij Leverkusen ..... Stomme Zeiksnor dat het is.
Beetje over z'n familie lopen brallen, terechte overtreding!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zidane had gelijk hoor. Teringmaterazzi.
+44 (landnummer), (0)161 + 7-cijferig nummer (Manchester).quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
wat is de netcode van Manchester eigenlijk
04quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
wat is de netcode van Manchester eigenlijk
peunage is geen woord, doen we ook niet moeilijk overquote:
Zo is Ron.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
waarom lacht die gast eigenlijk als een paard, welke ziekte is dat?
De ziekte van Claudia.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
Pwnage was al in gebruikquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ja wat betekent Peunage eigenlijk?
al die mensen ook echt lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
Ah we mogen vandaag klassiekertjes posten
Minimaalquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
al die mensen ook echt lachen
vandaag de dag zou heel twitter vol staan met doodsbedreigingen
49 topics in NWS minimaal
Zo zeggen Fransen pwnage. Of zo denk ik dat ze het zeggen. Le Peunage. Maar Le was een beetje Te.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ja wat betekent Peunage eigenlijk?
Met die pizzabezorger en dat kleine jochie is echt superdroog,quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo zeggen Fransen pwnage. Of zo denk ik dat ze het zeggen. Le Peunage. Maar Le was een beetje Te.
Zal wel een symptoom zijn van zijn huwelijk met Patty B., de arme drommel...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
Ik vind dit niet zo'n goed verhaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo zeggen Fransen pwnage. Of zo denk ik dat ze het zeggen. Le Peunage. Maar Le was een beetje Te.
Deze is wel fucking nep zeg. Remi Gaillard wannabeequote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef hugecooll het volgende:
Wedstrijd afgelopenquote:
ja daar zal een flinke bijsluiter bijzittenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal wel een symptoom zijn van zijn huwelijk met Patty B., de arme drommel...
Hoezo Remi Gaillard wannabe?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is wel fucking nep zeg. Remi Gaillard wannabee
[..]
Wedstrijd afgelopen
Manchester United door naar de volgende ronde
sorry.
Je bent vergeten te vermelden dat het 0-5 is geworden.quote:[b]Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Wedstrijd afgelopen
Manchester United door naar de volgende ronde
sorry.
Bestaat het tegenwoordig weer dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
Wie ben ik? was toen nog goed.
Nu is het een soort griep.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, met Tooske volgens mij en Het Unieke Talent.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bestaat het tegenwoordig weer dan?
Toch geen wannabe? Die ongein komt uit 2003quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat deze nep is (gespeeld) en Gaillard echt!
Ja, maar met Jandino de hysterisch neger..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bestaat het tegenwoordig weer dan?
Nee Wendyquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, met Tooske volgens mij en Het Unieke Talent.
Shit, echt? ....... verdomme, ja verdomme, zeg ..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Je bent vergeten te vermelden dat het 0-5 is geworden.
Movember.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Peunage het volgende:
Hey, die gediscrimineerde sollicitatieneger is op RTL4 Latenight. Waarom heeft die kale van Latenight een snor?
Ja, dan hoef je niet boos te worden, kan ik daar wat aan doen, het is gewoon nepquote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toch geen wannabe? Die ongein komt uit 2003
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Peunage het volgende:
Hey, die gediscrimineerde sollicitatieneger is op RTL4 Latenight. Waarom heeft die kale van Latenight een snor?
JE BENT ZELLUF NEPquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet boos te worden, kan ik daar wat aan doen, het is gewoon nep
Ik heb hem niet gedwongen, maar het ziet er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar je HOEFT er niet aan mee te doen. Humberto Tan ziet er nu gewoon raar uit.
Dat weet ie zelf gelukkig ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedwongen, maar het ziet er inderdaad niet uit.
Dat komt omdat ik afgeleid werd door die stomme filmpjes van hugecoollquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
waardeloze samenvatting Jian, nu geef ik het een 2
Nee doordeweeks meestal niet, althans ik draai eigenlijk nooit doordeweeks.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef hugecooll het volgende:
hallo ukkccie, ist geen radio vandaag?
Shit manquote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik afgeleid werd door die stomme filmpjes van hugecooll
Doe jij ook mee...als ik dat had geweten had ik mijn sponsorbedrag verdeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
mijn snor is ziet er episch uit vrinden
In de nabeschouwing; van Bommel, Koeman en vies dikke Sjek.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
speelden er geen Nederlanders mee trouwens, dat moet je altijd vermelden
nee ik groei alleen mijn snor omdat meer mensen het nu doen en ik epische foto's wilde maken voor mijn paspoort en ovchipperknipper enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe jij ook mee...als ik dat had geweten had ik mijn sponsorbedrag verdeeld.
Oh okquote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik groei alleen mijn snor omdat meer mensen het nu doen en ik epische foto's wilde maken voor mijn paspoort en ovchipperknipper enzo
dat mensen het moeten sponsoren ofzo weet ik pas sinds maandag
maakt niet uit toch...als er maar geld gestort wordtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
volgend jaar mag je me sponsoren![]()
je bent nummer 4 op de lijst, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |