quote:De J-135 heeft onlangs zijn 5.000ste vlieguur volbracht. Dat is binnen de Koninklijke Luchtmacht niet geheel uniek. In totaal zijn er van de actieve Nederlandse F-16’s vijf exemplaren die meer dan 5000 vlieguren hebben volbracht. De eerste was de J-511 die op 20 juni 2012 zijn 5.000ste uur volmaakte.
Wat het deze keer bijzonder maakt is, dat dit toestel zijn 5.000ste vlieguur boven Afghanistan heeft gemaakt. Ruim 1.000 vlieguren zijn gemaakt tijdens de zogeheten out-of-area operaties waaronder Afghanistan.
Het toestel, afkomstig van het 322 squadron Vliegbasis Leeuwarden, heeft onder andere gevlogen vanaf Manas, Kandahar en Mazar-e-Sharif.
Air Task Force
Ruim 10 jaar levert Nederland met F-16’s een bijdrage aan de ISAF missie in Afghanistan. Sinds november 2011 voert de Air Task Force (ATF) haar taken uit vanaf het noordelijk gelegen Mazar-e-Sharif (MeS) gelegen in de provincie Balkh.
Hoeveel CO2 zou hij al geproduceerd hebben?quote:
Ze zullen wel al een hoop Air Miles hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 zou hij al geproduceerd hebben?
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 zou hij al geproduceerd hebben?
lastig te zeggen, reken maar op 10 miljoen euro excl. onderhoud en reserveonderdelen enzoquote:
Da's niet duur, hij staat nog goed op de bandjesquote:Op woensdag 27 november 2013 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
lastig te zeggen, reken maar op 10 miljoen euro excl. onderhoud en reserveonderdelen enzo
Afgekeken zelfs.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Latert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je al zo ver met BB
deze hadden we gewoon moeten scorenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg hier een meer razende erectie van dan van die gare JSF.
[ afbeelding ]
Jezus wat lelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze hadden we gewoon moeten scoren
[ afbeelding ]
Nee die komt zo uit space invaders.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef sp3c het volgende:
lelijk?
die shit is keiharde kontsex man
Space Invaders is een sport voor heldenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die komt zo uit space invaders.
Corrie zal hem ook wel mooi vinden.
Die schiet je met een Cessna nog uit de lucht ....quote:Op woensdag 27 november 2013 18:37 schreef sp3c het volgende:
Skyhawk vind ik bv ook mooi en die heeft een betere kont
[ afbeelding ]
en het is zo simpel dat ik er zelfs nog aan zou kunnen sleutelen zonder iets te breken, ik zou het gewoon kopen
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je vochtige ogen toen Walt dood ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met de juiste raketten is dat niet zo'n kunstquote:Op woensdag 27 november 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Die schiet je met een Cessna nog uit de lucht ....
Dat is van toen met de kroning toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar gaat ie, rechts, .... let u ook vooral op die prachtige stad eronder![]()
Oh damn. Wist niet dat hier nog mensen waren die het gingen kijken.quote:
Alsof je dat uberhaupt van plan was...quote:Op woensdag 27 november 2013 18:44 schreef sp3c het volgende:
ow walt is dus de last man standing
nu ga ik het niet meer kijken
Saulquote:Op woensdag 27 november 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit ook wel een baas hoor.
[ afbeelding ]
In Brussel, wil je langskomen?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:51 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor gaar autisten vliegtuigjes gedoe?
Wij vrouwen zijn tenminste serieus enzo.quote:
Dat zou ik niet durven bewerenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn tenminste serieus enzo.
Njovlien Kroos dames en heren.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Brussel, wil je langskomen?
Ik wil deze i.p.v. de JSF, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
met skyhawks kunnen we ook dit soort topshows weer opvoeren
ik zeg doen
nee man, takkeherriequote:Op woensdag 27 november 2013 18:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil deze i.p.v. de JSF, gewoon omdat het kan![]()
De gameboy bedoel je?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee laten we het even hebben over de toys in je nachtkastje.
daar moet ik wel echt van huilen hoorquote:
Nee, hè, dat is net als een Harley man inclusief het geluidquote:Op woensdag 27 november 2013 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man, takkeherrie
en hij is nog foeilelijk ook
preciesquote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hè, dat is net als een Harley man inclusief het geluid
Gaat ie ook zo vaak kapot als een Harley?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hè, dat is net als een Harley man inclusief het geluid
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat niet dat ding uit die film van Clint?
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Firefox was wel goed. Gewoon in zijn eentje infiltreerde hij heel Rusland.
Als je er niet mee overweg kunt wel ja!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat ie ook zo vaak kapot als een Harley?
ik heb mijn schoonheidsslaapjes nodig vriendquote:Op woensdag 27 november 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
The F4 Phantom is een klassieker man, een historische jet, ....... barbaar
Een Harley maakt kolereherrie en is voor ouwe lullen met geld teveel.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je er niet mee overweg kunt wel ja!
Mooi is hij niet, maar technisch dan weer wel. Goede film ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar moet ik wel echt van huilen hoor
Met geld teveel?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Harley maakt kolereherrie en is voor ouwe lullen met geld teveel.
Een Fatboyquote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Harley maakt kolereherrie en is voor ouwe lullen met geld teveel.
Die dingen kosten meer dan een auto joh. Ik zie ze hier in de buurt vaak rijden, alleen als het mooi weer is natuurlijk, helemaal in gloednieuw pak, dure helm, Harley helemaal opgepoetst.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met geld teveel?
Volgens mij zijn het figuren zonder auto die al hun spaargeld daarin steken.
HAHAHAHA Cnorrie is jaloers.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die dingen kosten meer dan een auto joh. Ik zie ze hier in de buurt vaak rijden, alleen als het mooi weer is natuurlijk, helemaal in gloednieuw pak, dure helm, Harley helemaal opgepoetst.
en die naar beneden wijzende sixquote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Specularium het volgende:
F-4 is mooi met die vleugelkniks.
Ja tuurlijk. Lekker in de hitte in een leren pak zitten zweten. Lijkt me geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
HAHAHAHA Cnorrie is jaloers.
Nee in je panterjas op de brommer is leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Lekker in de hitte in een leren pak zitten zweten. Lijkt me geweldig.
Beter ja. Minder gezweetquote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee in je panterjas op de brommer is leuk.
Moet je daar op zitten?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:05 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
dit is gewoon een goed verhaal natuurlijk, zeker op de crossfiets
Je kan ook gewoon in je bikini eropquote:Op woensdag 27 november 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Lekker in de hitte in een leren pak zitten zweten. Lijkt me geweldig.
Als hij stilstaat wel jaquote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je bikini erop
nee een helm is meestal voor op je hoofd maar ik weet eigenlijk niet hoe ze dat in Amsterdam doenquote:
020quote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef sp3c het volgende:
gewoon de panterjas open laten en dragen als een cape
vol met je tetten in de wind door 020 cruisen
Daar hebben ze Amsterdammertjes .....quote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een helm is meestal voor op je hoofd maar ik weet eigenlijk niet hoe ze dat in Amsterdam doen
Duh.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef sp3c het volgende:
het zijn dan ook Henk en Ingrid cnor
hun namen staan erbij
De intelligentie straalt er niet echt af inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zien er ook echt uit als Henk en INgrid.
Dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Rare spijkerbroek is dat, zonder gulp.
Jegging denk ik. Waarom draagt ze die als broek?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Rare spijkerbroek is dat, zonder gulp.
Jegging? Jeans legging zeker. Stom.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jegging denk ik. Waarom draagt ze die als broek?
Leuke oorbellen, kan dat wel .....?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Als je het zelf gelooft is het de waarheid.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:19 schreef Tem het volgende:
Ik ga er niets over zeggen. Voor je het weet word je beticht van verzonnen verhalen.
Dat zijn Neukteugels, en ze zijn een beetje klein. en van plastiek.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuke oorbellen, kan dat wel .....?
Diep.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het zelf gelooft is het de waarheid.
Ik heb geen idee, jij zal er ervaring mee hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je het zelf gelooft is het de waarheid.
Had al een ander topic gezien in KLB en gepost. Ga daar straks ook even kijken, tx.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Lees je mee Cnorrzorz?
NWS / BREIN dwingt einde Bierdopje.com af
Als ze Jan met pensioen sturen word ik lid van de Vara, beloofd!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Lekker DWDD kijken, Jan Mulder met ergernissen en Gare Gerrie met dr spleetje is tafelknots.
De waarheid is meestal zo verdrietig.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, jij zal er ervaring mee hebben.
Dat vind ik jammer voor je.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De waarheid is meestal zo verdrietig.
Ah, weer een mening.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Webschip het volgende:
Tem, bij de buren is een statement over jou uitgestort.
Ik las kutjes. Hm, ik moet echt eens vroeg naar bed vanavond.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Ilse is wel lekker met haar kuiltjes.
Nog steeds ja?quote:
Als ik over bepaalde mensen mijn mening moet geven wordt het er niet gezelliger op, Antoine.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is een mening, daar moet je het mee doen.
Herkenbaar ja, terechte klacht.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ik over bepaalde mensen mijn mening moet geven wordt het er niet gezelliger op, Antoine.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat gedoe met haar gelaatsuitdrukking, handen, etc.
Ik vind haar altijd zo fake overkomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat gedoe met haar gelaatsuitdrukking, handen, etc.
Dat komt daardoor. En dat zogenaamde lieve lachjequote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo fake overkomen.
Dat lachje is gewoon heel lief met die kuiltjes.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt daardoor. En dat zogenaamde lieve lachje
Ik vind het gemaakt, sorry kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lachje is gewoon heel lief met die kuiltjes.
Ja inderdaad, ze zal er vast op geoefend hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gemaakt, sorry kan er niks aan doen.
Schapenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet, mannen tuinen daar in.
Alsof dat zo een vreemde gedachte is...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze zal er vast op geoefend hebben.
.
Je bent zelf een vreemde gedachte.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof dat zo een vreemde gedachte is...
Hmja inderdaad, zoveel vrouwen doen dat. Sommigen maken er zelfs hun beroep van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof dat zo een vreemde gedachte is...
fixedquote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt zelf een vreemde gedachte.
Wat schattig.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind Ilse leuk.
Ze moet alleen niet teveel praten want dat accent is wat minder.
Nee dat is Claudia.quote:
Dit is dezelfde Ilse he?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is ze veel leuker. Dan met al die make-up en smalle gezicht wat ze nu heeft.
Maar op deze foto heeft ze ook veel make-up op. Zit ook in die lijntjes naast haar ogen waardoor dat allemaal benadrukt wordt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is ze veel leuker. Dan met al die make-up en smalle gezicht wat ze nu heeft.
Ja dat zeg ik toch. NU is ze minder leuk. Niet hetzelfde...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dezelfde Ilse he?
Zie je dat ik altijd gelijk heb?
Dat niet, maar ze ziet er wel lief uit jaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Peunzer, wat zegt je lans er van?
Is ie al razend?
Klopt maar niet zo fel met al dat roze.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar op deze foto heeft ze ook veel make-up op. Zit ook in die lijntjes naast haar ogen waardoor dat allemaal benadrukt wordt.
Nou en?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar op deze foto heeft ze ook veel make-up op. Zit ook in die lijntjes naast haar ogen waardoor dat allemaal benadrukt wordt.
Nee dat is waar. Hoewel ik dat roze niet eens zo lelijk vind eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt maar niet zo fel met al dat roze.
Het is een beetje een barbiepopje met al dat roze.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Hoewel ik dat roze niet eens zo lelijk vind eigenlijk
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
NWS / 1 op de 8 Amsterdammers zwakzinnig...
.
Is gewoon ook het landelijk gemiddelde ....quote:Op woensdag 27 november 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
is dat niet al een oud bericht trouwens of doen ze dat onderzoek gewoon ieder jaar nog een keer over om te lachen?
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnor zit natuurlijk gelijk dat hele topic vol te spammen.
Je kan altijd nog gaan verhuizen.quote:
je moet dat soort geheimen ook niet aan mij toevertrouwenquote:
Welk geheim is dat precies?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet dat soort geheimen ook niet aan mij toevertrouwen
Ik vind het nogal kinderachtig ja. Maar ik moet dat soort dingen maar voor me houden voortaanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
cnorrie heeft namelijk een hekel aan dat 020/010 gedoe
vind ze superlame
grappig verhaal
Kinderachtig gedoe.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
Cor, waarom is dat netnummer zo erg?
Kunnen ze ook niks aan doen.quote:
Nee juist niet man. Gewoon flauw dat mensen geen Amsterdam zeggen maar 020quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er nou weer kinderachtig aan?
Heb jij toevallig een tattoo op je reet met 020?
Die moeten niet zeuren, die hebben Meerzicht.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
Zoetermeer is 079
hebben die ook eens wat
Almere zeker (of Lelystad)quote:
wat was er ook weer speciaal aan Meerzicht?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moeten niet zeuren, die hebben Meerzicht.
Die bijlmerflats....of bedoel ik dan Palensteinquote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat was er ook weer speciaal aan Meerzicht?
Nja dat past welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Meerzicht klinkt als de naam voor een gekkenhuis of zo.
ja Palenstijn is wel middelmatig jaquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die bijlmerflats....of bedoel ik dan Palenstein
Ik kom alleen weleens in Oosterheem, dat is wel ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja Palenstijn is wel middelmatig ja
oeh ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom alleen weleens in Oosterheem, dat is wel ok.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja Palenstijn is wel middelmatig ja
Cnorrie denkt gelijk weer aan sex mensenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is dat voor naam. laten we even van Palenstijn gaan.
Wie zegt dat ik dat bedoel?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Cnorrie denkt gelijk weer aan sex mensen
Ja geen idee, ik verzin die ongein ook nietquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is dat voor naam. Laten we even van Palenstijn gaan.
ik zeg datquote:
Ik bedoelde iets met bomen omhakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg dat
en durf het eens te ontkennen
Hmm...quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets met bomen omhakken
Leiden valt toch wel mee.quote:
Bejaardentehuis, Cnor.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Meerzicht klinkt als de naam voor een gekkenhuis of zo.
Nee is 071quote:
Dordrecht, volgens googlequote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
Leiden is wel leuk
maar wat is 078 dan?
Dordrecht zegt koekel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
Leiden is wel leuk
maar wat is 078 dan?
En Zwijndrecht.quote:
Ja, maar ook echt allemaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Gaan we nu alle kengetallen zitten opnoemen?
Naaldwijk?quote:
Ja...sowieso het Westland is wel een beetjequote:
Er zit helemaal geen logica inquote:
Het wordt daar ook nooit donker.quote:
ditquote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef sp3c het volgende:
sterker nog als een eckte westlander gaat praten moet je een beetje overgeven
Erger dan Katwijk, trouwens.quote:
Zo'n gare westlander zei ooit tegen mij, dat hij kon horen dat ik uit Den Haag kwamquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
als ze engels proberen te doen is het nog wel lollig trouwens
en toen?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n gare westlander zei ooit tegen mij, dat hij kon horen dat ik uit Den Haag kwam
Is dat een belediging dan als je uit Den Haag komt?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n gare westlander zei ooit tegen mij, dat hij kon horen dat ik uit Den Haag kwam
Trapje erbij eerst.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
en toen?
gaf je hem een kopstootje tegen zijn knieschijf?
Nee ik verstond hem niet...duurde een half uur voor ik het doorhad.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
en toen?
Nee, maar ik spreek niet plat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat een belediging dan als je uit Den Haag komt?
picsquote:
Waar zit jij dan? In het noorden toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef Latert het volgende:
Voor mij is het gewoon allemaal randstad.
Dat moet je ook niet doen nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
Ik was zaterdag even in Den Haag, wat een tyfusstad om met de auto ergens te komen.
Met een sprong een kopstoot vol in de ballen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
en toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |