Na een Cl wedstrijd is het vaak stukken minder ja. Maar dit ADO is wel erg dramatisch hoor. Al zijn alle omstandigheden tegen, dit mag Ajax nooit verliezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De resultaten tegen ADO zijn de laatste jaren ook niet echt goed te noemen. Dat wordt waarschijnlijk geen makkie.
Overleefd, met dank aan omstanders die eerste hulp konden bieden.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Trouwens, tegen die dramatische wedstrijd Ajax - Vitesse van een paar weken terug was er ook iemand op de tribune (vak 410 geloof ik) die onwel werd en gereanimeerd moest worden. Na afloop van de wedstrijd reden er ineens 2 of 3 ambulances met sirenes het stadion binnen.
Iemand nieuws hoe het daarmee is afgelopen?
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overleefd, met dank aan omstanders die eerste hulp konden bieden.
Misschien Serero op rechts/linksbuiten als iedereen fit is?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Serero maakte vandaag wel indruk op me, vooral in de eerste helft vaak 1x raken en uitstekende passes.
Die kneuzen kunnen tegen Ajax altijd 150% geven.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na een Cl wedstrijd is het vaak stukken minder ja. Maar dit ADO is wel erg dramatisch hoor. Al zijn alle omstandigheden tegen, dit mag Ajax nooit verliezen.
Sja, "de wedstrijd van het jaar" dat geeft altijd zo mooi het heikneuterige van zo'n club aanquote:Op woensdag 27 november 2013 10:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kneuzen kunnen tegen Ajax altijd 150% geven.
Ja, wie niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:08 schreef Robar het volgende:
Ik dacht na die pass van van Rhijn en de rode kaart van Veltman wel even "Daar gaan we weer"!!
Voor elke club is de wedstrijd tegen Ajax de wedstrijd van het jaar, Groningen/Cambuur/Heerenveen, Heracles, NEC/Vitesse uitgezonderd.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, "de wedstrijd van het jaar" dat geeft altijd zo mooi het heikneuterige van zo'n club aan.
Ik dacht, het is ook te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 10:08 schreef Robar het volgende:
Ik dacht na die pass van van Rhijn en de rode kaart van Veltman wel even "Daar gaan we weer"!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:08 schreef Robar het volgende:
Die close up van Neymar toen fischer en klaassen in de laatste minuten ingooi voor ingooi verzorgde....pricelessquote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef Sala-adin het volgende:
Neymar en Pedro wat een nare voetballertjes zijn dat zeg.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik dacht, het is ook te mooi om waar te zijn
Oh ja, bijna vergetenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die close up van Neymar toen fischer en klaassen in de laatste minuten ingooi voor ingooi verzorgde....priceless
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/964-250.phpquote:Met schaamrood op de kaken keek ik Klaassen na. Hij draaide open, draaide weg, passte door, won duels, veroverde ballen, rekte tijd en versierde corners. Samen met zijn maatje Serero vonden ze keer op keer de lopende man, de vrije man of zelfs de mogelijkheid om te scoren. 1 keer raken, geen probleem. Hoge bal aannemen, geen probleem. Iniesta zet druk, geen probleem. Man, wat heb ik het mis. Ik lijk Frank de Boer wel.
Frank de Boer, lange tijd heb ik gedacht dat hij een robot was. Zijn motoriek, gezichtsuitdrukkingen, houding, interactie met de pers en supporters. Zoals een robot is geprogrammeerd, zo zal hij handelen. Zo is Jansen gekocht als CDM dus speelt hij als CDM, is Anita linksback dus speelt hij als linksback, is Mike van der Hoorn broodnodig enfin. Je snapt em.
Frankie de Boer, die lul, die heeft gewoon godverdomme gelijk. Gisteren hebben ze gewoon van Barcelona gewonnen en ja, Barcelona had Messi niet, en ja Barcelona had Valdes niet in de kool maar dat maakt me allemaal geen reet uit. Barcelona haat verliezen, Iniesta haat verliezen, Pique haat verliezen. Iedereen haat verliezen.
Het feit dat de Boer gelijk had maakt ook dat Cruijff gelijk had. Voetbal blijft een spelletje van 11 tegen 11. De mythologie, idealisering en waas van een sprookje die over teams van Barcelona, Bayern, Manchester en Real kan hangen maakt dat ik soms vergeet dat het mensen zijn. Ook Iniesta kan onder druk worden gezet. Ook Pique wordt angstig als hij opgejaagd wordt. Ajax weet dat ze tegen mensen speelde en mensen zijn kwetsbaar.
Gistermiddag voelde ik hem al in mijn lichaam zitten. Elke Ajacied die ik sprak voelde hem al in zijn lichaam zitten. Serero sprak het uit. Klaassen, Blind, Veltman, van Rhijn, Hoessen, iedereen straalde het uit. We gingen winnen. Het was 11 tegen 11. Onoverwinnelijkheid maakte zich meester van ons allemaal.
Ik durfde het niet te geloven, ik lees nog steeds de krantenkoppen. Al vanaf gisteravond. Ajax heeft gewonnen van Barca. Frank had gelijk. We konden niet eens verliezen. Frank ziet een lijn, hij bewaakt de rode draad. Weet van geen wijken. Niet door mij, niet door Klaassen, niet door Barcelona. Niet door Sjoerd Mossou. Frank zag, kwam en overwon.
Als wij collectief gaan beseffen dat de mindset die elke Ajacied heeft, op het veld of naast het veld, in de Arena of voor de TV, binnen Amsterdam en buiten Amsterdam, dat wij onoverwinnelijk zijn. Dan gaan wij die cup weer in de handen houden. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Kan ik mij niet voor de geest halen maar hij was sowieso irritant bezig, hij hoopte natuurlijk op een CL goal. Pedro die gelijk smeekt om een rode kaart bij en dan nog zo een vieze grijns opzetten. Het zijn net allemaal van die verwende kinderen die altijd hun zin moeten krijgen ook als het niet looptquote:Op woensdag 27 november 2013 10:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die close up van Neymar toen fischer en klaassen in de laatste minuten ingooi voor ingooi verzorgde....priceless
Frankquote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/964-250.php
Gisteren een partij ballen veroverd op het middenveld waar je u tegen zegt. Gooide er nog een schitterende tackle uit ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:40 schreef Kreator het volgende:
Waarom is eigenlijk heel Nederland zo enthousiast over Blind? Ik vind dat echt zo'n zwakke en hoogstens middelmatige voetballer. Ik zie hem zelden iets spannends doen en 99 vd 100 keer gaat het balletje breed.
Ik zal wel iets missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |