De discussie komt iig weer terug.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, gaan ze nu de grachten dicht gooien of wat na dat incident
Klaassen speelt echt als een baasje ja. Niet verwacht. Wordt dringen op het middenveld.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Klaassen zich zo zou terug knokken durfde ik eigenlijk niet meer te hopen. Hij gaat ook echt heerlijk de afgelopen wedstrijden en zweept ook het hele team op met zijn inzet.
Dat roepen wij al jaren dat het ons niets zou verbazen als er ooit 1 afflikkert van de 2e ring. Tot nu toe gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
...dan flikkert er iemand van de 2e in de 1e ring. Mensen moeten gewoon niet over die railing hangen.
Laten we het hopen... Die grachten zijn sowieso zwaar waardeloos.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, gaan ze nu de grachten dicht gooien of wat na dat incident
Haha inderdaad, vorig jaar na de overwinning op Man City alle Engelse nieuwssites afgestruind. Helaas snap ik niets van Spaans.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd meteen dat buitenlandse nieuws opzoeken
De Engelse kranten zullen er ook wel een bericht van maken toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, vorig jaar na de overwinning op Man City alle Engelse nieuwssites afgestruind. Helaas snap ik niets van Spaans.
Serero maakte vandaag wel indruk op me, vooral in de eerste helft vaak 1x raken en uitstekende passes.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Duarte, Blind, Schone op het middenveld mocht iedereen fit zijn.
Dat zijn je tailored trendsquote:Op woensdag 27 november 2013 00:26 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax populair op Twitter
5-0!quote:Op woensdag 27 november 2013 00:32 schreef stoeltafel het volgende:
Fcukkkkkkkkkkkkkk wat lekker alleen jammer van de rode kaart, hoe was het dan geëindigd???
Dat forum, allemaal buitenlanders voor Barca en met wij praten.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
http://www.barcaforum.com(...)celona-2-1?p=1126795
Dat zal vast wel, maar kranten uit het thuisland zijn natuurlijk extra kritisch. De Engelse tabloids maakten er vorig jaar mooie verhaaltjes van, over verschillen in begroting enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Engelse kranten zullen er ook wel een bericht van maken toch?
Las net nog een stukje op fifa.com.
Misschien wel 2-3. Ik ben blij dat het zo is gegaan. Wat een bazen en met name Blind, Hoesen, Serero, Boilesen, Moisander, Cillessen, Klaassen, Schone, Fischer, Denswil, Poulsen, Veltman, Duarte en van Rhijn.quote:
Misschien dat de Rotterdamse Denker daar ook even de support your locals theorie uit kan leggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat forum, allemaal buitenlanders voor Barca en met wij praten.
altijd al gezegdquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft zich de laatste 1,5 seizoenen echt fantastisch doorontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |