Boilesen ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonde. Blind deed het geweldig daar.
Wie wil je dan als lb doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef S0nic het volgende:
Kut zooi, frank waarom haal je Blind daar weg? debiel
alternatief?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef S0nic het volgende:
Kut zooi, frank waarom haal je Blind daar weg? debiel
Poulsen laten komen ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Boilesen speelde eindelijk weer eens aardig en pats
In Tsjechië is dit zacht spel.quote:
Waarom zou ik voor Barça moeten zijn? Dan nog liever een NL'se clubquote:
Of met een Webbquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt er aleen tegenop met karate trappen....
Dat was de taak van David Endt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen ze geen andere terreinknecht regelen?
Nee dat gaat vast een stuk beter....quote:
Sjakie Wolfs RIPquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was de taak van David Endt.
Vrije trap daar, of gewoon de bal in bezit houden. Dan zie ik toch meer voordeel in bal in bezit houden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De regel is voordeel, niet de bal hebben
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef _NZT_ het volgende:
Kanker Barça...als het niet gaat gaan ze altijd schoppen en nooit kaart krijgen omdat ze 'altijd voetballend' de oplossing zoeken
rip in peacequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was de taak van David Endt.
Ach, mochten ze winnen zal er wel weer een suggestie gewekt worden dat wat chinezen of russen aan het match-fixen waren...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef _NZT_ het volgende:
Kanker Barça...als het niet gaat gaan ze altijd schoppen en nooit kaart krijgen omdat ze 'altijd voetballend' de oplossing zoeken
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen ze geen andere terreinknecht regelen?
Tegen Bayern deden ze dat ook maar die zijn fysiek sterker dan die kleine dwergjes op het veldquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef _NZT_ het volgende:
Op het slechte veld bedoel je.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegen Bayern deden ze dat ook maar die zijn fysiek sterker dan die kleine dwergjes op het veld
Ik zeg ook niet dat je dan voor Barca moet zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor Barça moeten zijn? Dan nog liever een NL'se club
Ze doen alles om te winnen jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik neem aan dat Barcelona een verzoek tot overspelen gaat indienen? AGOVV heeft een beter veld dan dit.
Bedankt voor de correctiequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op het slechte veld bedoel je.
Neutraliteit is niet mijn dingquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dan voor Barca moet zijn.
dit dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Met klamme handjes voor de tv.
Verpesten niet. Vind hem altijd wel stabiel. Maar het is ook niet echt toegevoegde waarde. Blind wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
fakkin Poulsen gaat het verpesten.
Hoe je poulsen zag kijkenquote:
expesquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef ejfaar het volgende:
Fabregas pakt expes geel, net als real toen
Wil z'n stempel op de wedstrijd drukkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids wil me te vaak op de voorgrond.
Is Frank voor Ajax ja?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
Frank doet ook totaal geen moeite meer om z'n partijdigheid te verbergen.
krijg hier nog steeds de rillingen vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit had hij gedaan
[ afbeelding ]
Dit moet wel een Twente Hooligan zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef Ties02 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet meer, Nederlandse clubs verliezen dit seizoen van Luxemburgse ploegkes e.d. en nu dit... ik volg het niet meer
Barca boeit het niets. Die komen gewoon voor de show.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet meer, Nederlandse clubs verliezen dit seizoen van Luxemburgse ploegkes e.d. en nu dit... ik volg het niet meer
Wat Luxemburg is voor ons is Nederland voor Spanjequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
pinto gokte natuurlijk op korte hoek, vanwege de drie man in de lange hoek. ook zonder pique ging hij trouwens er inquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Slecht ingeschoten trouwens, het is dat Pique hem nog aanraaktPinto zat wel helemaal verkeerd
Ach ik ben niet van dat kortzichtige gedoe, dit is gewoon mooi man, laat gaan johquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet wel een Twente Hooligan zijn.
quote:
Tegen ploegen als Barça willen ze wel voetballenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Beter dan Barca, niets geflatteerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef pikinhand het volgende:
Lucky Ajax, geflatteerde score want zo goed zijn ze niet
Ajax>Nederlandse clubsquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
ik ook joh kan mij het schelenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach ik ben niet van dat kortzichtige gedoe, dit is gewoon mooi man, laat gaan joh
Alle wedstrijden tegen FC Barcelona (Spa)quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef Coco98 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat ajax van barcelona won?
Slechte trollquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef pikinhand het volgende:
Lucky Ajax, geflatteerde score want zo goed zijn ze niet
it is realquote:
ned 3quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft er iemand nog een goede stream?
Maar bij Ajax, het gedicht van Van Gaal waart nog altijd rond in de catacomben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Het Van Gaal-effect is vanavond na 10 jaar dan daadwerkelijk uitgewerkt bij Barça.
Ik teken er voor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef over_hedge het volgende:
Straks wint Ajax van barca om dan van het weekend van ado te verliezen.
Wereldtalent die jongen.quote:
Had je de loop van de geschiedenis veranderd, dus maar goed dat je dat niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef HighVolume het volgende:
Had ik goddomme nou maar wel dat kaartje gekocht
homoquote:
Nee is niet meer voor Ajax. En hij vindt Cruijff een sukkel!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjaak Swart. die is voor Ajax
heb je geen tvquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja loop dus 2 minuten achtervia online ned3
True. Maar hij voelt aan wanneer het kan, en wanneer het moet. Talent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je ook mee oppassen hoor... Het is leuk als het lukt, anders ben je gelijk de schlemiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |