Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet meer, Nederlandse clubs verliezen dit seizoen van Luxemburgse ploegkes e.d. en nu dit... ik volg het niet meer
Barca boeit het niets. Die komen gewoon voor de show.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Ik snap het niet meer, Nederlandse clubs verliezen dit seizoen van Luxemburgse ploegkes e.d. en nu dit... ik volg het niet meer
Wat Luxemburg is voor ons is Nederland voor Spanjequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
pinto gokte natuurlijk op korte hoek, vanwege de drie man in de lange hoek. ook zonder pique ging hij trouwens er inquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Slecht ingeschoten trouwens, het is dat Pique hem nog aanraaktPinto zat wel helemaal verkeerd
Ach ik ben niet van dat kortzichtige gedoe, dit is gewoon mooi man, laat gaan johquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit moet wel een Twente Hooligan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |