Wat een helden. Lekker inhakken op vaders met kinderen.quote:Ajax-fans waarschuwen ‘dagjesmensen’: ‘Barcelona-shirts uit den boze’
Voor het eerst in de Europese geschiedenis treedt Barcelona dinsdagavond aan in Amsterdam. Er komen naar schatting 2400 supporters uit Spanje mee met de club om Barcelona te steunen tegen Ajax. Ook in Nederland wordt reikhalzend uitgezien naar het treffen; gezien de dominantie van Barcelona in de laatste jaren willen velen de kans aangrijpen de club eens in het echt te zien. De vaste aanhang van Ajax wil excessen echter voorkomen, laat het weten.
De F-side laat op de wedstrijddag een statement uitgaan waarin het mensen waarschuwt, die in een Barcelona-shirt plaats willen nemen in een vak dat voor Ajax-fans bestemd is. “Er zullen dagjesmensen zijn die nooit naar het voetbal gaan, maar het nu in ene reuze interessant vinden om Barcelona een keer in actie te zien”, laat de F-side dinsdagochtend weten. Men vindt het prima wanneer die mensen teveel voor een kaartje willen betalen.
Ook zegt de harde kern van Ajax dat het geen moeite heeft met eventuele onkunde van fans, die niet weten wie er bij Ajax spelen en puur voor Barcelona zijn gekomen. “Wat we echter niet zullen accepteren, is shirts van de tegenstander in de thuisvakken. Zeker op de vakken 125 tot en met 129 is het dragen van een Barcelona-shirt uit den boze.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee”, luidt het statement.
Ik zou heel tevreden zijn met een gelijkspel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
Twijfel nog om op een gelijkspelletje in te zetten. Odds zijn best lekker (4,00 bij gelijkspel)
Denk dat Barca dat ook wel prima vindt en ze missen natuurlijk een hoop spelers. Ajax was in Barcelona de eerste helft ook best aardig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou heel tevreden zijn met een gelijkspel.
Met een 'uitshirt' op de thuistribune is gewoon not dun.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een helden. Lekker inhakken op vaders met kinderen.
Toen speelde Barcelona nog niet eens op halve kracht had ik het idee, ik hoop dat ze dat ze er helemaal geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Denk dat Barca dat ook wel prima vindt en ze missen natuurlijk een hoop spelers. Ajax was in Barcelona de eerste helft ook best aardig.
Sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Ah hier zijn jullie.
Slechte timing, deze wedstrijd. 4 artikelen lezen. Essaytje schrijven. Wordt een lange nacht. Of kort, het is maar hoe je het bekijkt
Dit maar kinderen doen ze nooit wat, maar als volwassene ben je dan ook wel gigantische dom.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met een 'uitshirt' op de thuistribune is gewoon not dun.
Eens, trek dan een shirt aan van een totaal andere ploeg. Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met een 'uitshirt' op de thuistribune is gewoon not dun.
xDquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, trek dan een shirt aan van een totaal andere ploeg. Feyenoord bijvoorbeeld.
In Duitsland is het de normaalste zaak van de wereld. Ongelooflijk dat er in Nederland zo moeilijk over gedaan wordt. Al moet je haast niet anders verwachten met de helden van vak 410 en F(lop)-Side.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit maar kinderen doen ze nooit wat, maar als volwassene ben je dan ook wel gigantische dom.
Weer een bewijs dat die geestelijk gehandicapten denken dat Ajax en de Arena alleen van hun isquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een helden. Lekker inhakken op vaders met kinderen.
Ik wist dat dit gezegd zou worden. Nooit bij Dortmund-Schalke geweest zeker? Dat is een slagveld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In Duitsland is het de normaalste zaak van de wereld. Ongelooflijk dat er in Nederland zo moeilijk over gedaan wordt. Al moet je haast niet anders verwachten met de helden van vak 410 en F(lop)-Side.
Daar teken ik voor. Penalty na een schwalbe in blessuretijd vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
1-0. Buitenspelgoal in de laatste minuut
Ja, daar noem je er ook een. Bij Millwall-WHU of Feyenoord-Ajax zal het ook nooit goed gaan. Maar nee, hier in Nederland is het zelfs onmogelijk voor een VVV supporter om normaal in een thuisvak van een andere ploeg te gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wist dat dit gezegd zou worden. Nooit bij Dortmund-Schalke geweest zeker? Dat is een slagveld.
Juistem!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat Ajax helemaal leeg wordt gespeeld zodat we ze zondag nog een tik kunnen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je lekker in het uitvak zitten. Daar is het ook voor bedoeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar noem je er ook een. Bij Millwall-WHU of Feyenoord-Ajax zal het ook nooit goed gaan. Maar nee, hier in Nederland is het zelfs onmogelijk voor een VVV supporter om normaal in een thuisvak van een andere ploeg te gaan zitten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Juistem!
Jij begrijpt hem!
Dan had je maar een kaart voor het uitvak moeten kopen. En in de normale vakken kan het makkelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar noem je er ook een. Bij Millwall-WHU of Feyenoord-Ajax zal het ook nooit goed gaan. Maar nee, hier in Nederland is het zelfs onmogelijk voor een VVV supporter om normaal in een thuisvak van een andere ploeg te gaan zitten.
Inderdaad. Want de rest van Barca kan er natuurlijk geen reet van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:01 schreef Anonymousz het volgende:
Ajax gaat winnen want Messi speelt niet
preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Onterecht ook.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zelfde als zaterdag.twitter:
twitter:FCBarcelona_es twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 19:43:47El once del Barça: Pinto, Montoya, Piqué, Cesc, Puyol, Xavi, Pedro, Iniesta, Neymar, Mascherano i Song #fcblive reageer retweet
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga maar eens richting het stadion. Succes Ajacieden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Typisch avondje wordt het weer.
Wat voor weer?
Onweer
Dat was het weer oh hahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor weer?
Onweer
Gaat hem niet worden met deze LI en cape waardes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor weer?
Onweer
Heb je jou weer hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij weerman? Of nog steeds een vrouw?
Helaas zitten wij opgescheept met Egberts.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
De Mos en Kieft, sport 1 heeft wel de beste analisten.
Ik hoorde laatst de buurvrouw schreeuwen: "Douwe Egberts"quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Helaas zitten wij opgescheept met Egberts.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga maar eens richting het stadion. Succes Ajacieden.
Tsja dat is Douwe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst de buurvrouw schreeuwen: "Douwe Egberts"
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef eight het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat onder de ajacieden hier op FOK ook users zitten die ook echt naar het stadion gaan.
Hij is voor Heracles en Juvequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef eight het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat onder de ajacieden hier op FOK ook users zitten die ook echt naar het stadion gaan.
NOSquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef tralalala het volgende:
Waterreus bij een wedstrijd van Ajax.
Wat één berichtquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd of er nog mensen worden neergeklapt.
Dit n.a.v. F-side duldt geen t-shirts van FC Barcelona
De Speld?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd of er nog mensen worden neergeklapt.
Dit n.a.v. F-side duldt geen t-shirts van FC Barcelona
quote:
Ja dat begrijp ik dus ook niet.. Die Waterreus vind ik zo'n ongelofelijk humorloze flapdrol die nooit iets boeiends te melden heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
Waterreus, dat iemand die man nog serieus neemt als analistopen deuren intrappen, open sollicitaties naar een klusje bij PSV, en als hij die niet krijgt lekker zuur doen.
Is hij niet al 2x op rij verkozen tot slechtste analist trouwens? Dan denken ze bij de NOS ook niet 'misschien moeten we hem niet meer uitnodigen...'
Hij noemde zichzelf vroeger wel altijd 'de beste matige keeper ter wereld'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus ook niet.. Die Waterreus vind ik zo'n ongelofelijk humorloze flapdrol die nooit iets boeiends te melden heeft.
Het enige waar hij goed in was, was zijn concurrenten bij PSV wegpesten zodat hij zijn plekje onder de lat weer terug kreeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hij noemde zichzelf vroeger wel altijd 'de beste matige keeper ter wereld'.
Je kijkt niet op sport1quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja het scherm doet het niet.
Nee, hier ook. Kreeg zelfs het startscherm van Humax te zien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, het ligt dus niet aan mijn verbinding?
Moet je menos sjoelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Yo tambien no tengo, no tengo dinero.
yup, hier ging ook de decoder rebootenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, hier ook. Kreeg zelfs het startscherm van Humax te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
CourtoisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gras is groen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef Max23 het volgende:
Conclusie van Mulder: Ajax heeft bijna geen eigen jeugd.
Lo siento viejo gigantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De internetstream heeft er ook last van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
yup, hier ging ook de decoder rebooten
AlderweireldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow. Dan heb ik het even verbeterd.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
ik ík heb. Is gewoon correct om nadruk om de persoon te leggen.
Straks deze nog;quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht even dat barca al had gescoord....
Ah die kende ik niet. Nu vat ik hemquote:
quote:
Inderdaad Sjek was niet live.quote:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:27:53De Amsterdamse liedjes in de Arena worden weggedraaid. Reclame in de plaats. Hartjes voor de Uefa. #ajabar reageer retweet
Uh nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik ook gifjes plaatsen van Nicki Minaj?
Dit heb ik afgesproken met Littlerabbit.
Waar staat dat ik MEER aan psv denk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt, maar leuk dat je weer meer aan PSV denkt dan Ajax.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij opgedragen door GGMM.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Tundundun tijd voor de reclame:twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:27:53De Amsterdamse liedjes in de Arena worden weggedraaid. Reclame in de plaats. Hartjes voor de Uefa. #ajabar reageer retweet
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Boerrichter in de basis, Celtic gaat dus verliezen.
Beetje zenuwachtig hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zit jij wel lekker in je vel ?
GGMM is een van de grootste Nicki fans.quote:
Hier wordt het kort en bondig uitgelegd.quote:
Ja dat weet ik, dat van die gifjes geloof ik niet hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GGMM is een van de grootste Nicki fans.
Gewoon een pauper dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oud klasgenoot (feyenoorder/barca) post op facebook foto's uit de ArenA met zijn Barca sjaal.
Hopelijk heeft hij geen feyenoord shirt aan
Welk team is Gelijkspel dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Paxcon het volgende:
Bij deze nog even een lekker gekke poll
Poll: Winnaar Ajax-Barcelona
• Ajax
• Barcelona
• Gelijkspel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En dan met een Messi sjaaltje naar de arena gaan in het thuisvakquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Nederlanders die fan zijn van Barca vind ik altijd een beetje treurig
Ik zie hem niks zeggen over gifjes plaatsen, wel iets over een UI? Waarom heb je die nog niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wordt het kort en bondig uitgelegd.
VBL / NOS Eredivisie #90 Tot volgende week
Lees de posts vanaf daar.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
Arno in GlasgowDat van onze belastingcenten, kan gewoon allemaal.
Hoe moeilijk is het om te lezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem niks zeggen over gifjes plaatsen, wel iets over een UI? Waarom heb je die nog niet.
Heel moeilijk blijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te lezen
Die hoorde ik eerder maar fuck haturz.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor clownschoenen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem niks zeggen over gifjes plaatsen, wel iets over een UI? Waarom heb je die nog niet.
LR en ik zijn het eens dat de oplossing van GGMM zeer onverstandig is.quote:
Dat fantastisch idee zie ik niet staan hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR en ik zijn het eens dat de oplossing van GGMM zeer onverstandig is.
Dat stelt hij dat ik een symbolische daad moet doen, dan zeg ik Nicki gifs plaatsen en dan zeggen Littlerabbit en GGMM: fantastisch idee.
VBL / NOS Eredivisie #90 Tot volgende weekquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat fantastisch idee zie ik niet staan hoor
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino![]()
Wat die gast in 2 seizoen heeft laten zien hebben Ronaldo en Messi nog nooit laten zien.
*Ronaldinhoquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino![]()
Wat die gast in 2 seizoen heeft laten zien hebben Ronaldo en Messi nog nooit laten zien.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino![]()
Goed gesprek opgelost worden ja... Volgens mij slaat dat hier op: Als straf verwacht ik een week een Nicki-UI, uiteraard als LR dit ook vindt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / NOS Eredivisie #90 Tot volgende week
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft nog net geen propeller op dat petje
Jawel, 1 minuut snel reclame.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Geen reclame meer voor de wedstrijd?
quote:
Alles is kapot bij ned1/2/3. Straks tijdens een doelpunt wordt de reclame uitgezonden, net als bij Engeland op het WK toenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Geen reclame meer voor de wedstrijd?
Ja, en LR en ik (en ik schat ons ietwat verstandiger in dan René) zeggen dat het feit dat de overwinnaar van de oorlog de verliezer van de oorlog een te zware straf op wil leggen enkel kwaad bloed kan zetten. Op die manier is de Tweede Wereldoorlog veroorzaakt en een derde hebben wij bij deze voorkomen. Jammer dat jij weer olie op het vuur wil gooienquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed gesprek opgelost worden ja... Volgens mij slaat dat hier op: Als straf verwacht ik een week een Nicki-UI, uiteraard als LR dit ook vindt.
Nee, dat heeft er niks mee te maken, vrouw. Een versterker met speakers.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah als je een mediaspeler hebt aangesloten. Snap het. Tx.
En terecht. Die hebben immers al een trommel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Op vak410 doen ze als enige weer niet mee met de vlaggetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |