Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ah ja, klopt. Toch doet Vitesse het qua supportersaantallen helemaal niet slecht (2012-2013):quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onwaar, de Galgenwaard heeft best een hoge capaciteit: 24.000
De joden 50.500, hahaha, geven die lui nog steeds het aantal stoeltjes door?quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ah ja, klopt. Toch doet Vitesse het qua supportersaantallen helemaal niet slecht (2012-2013):
[ afbeelding ]
En dat het stadion nooit helemaal afgemaakt is.quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
De joden 50.500, hahaha, geven die lui nog steeds het aantal stoeltjes door?
Maar nee 18.500 is niet zo slecht voor een redelijk grote stad, het is alleen jammer dat het stadion te groot is.
Tijdens het WK krijgt ie speciaal voor jou alle groepswedstrijden van Kroatië.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Chiappucci het volgende:
Man, wat heb ik me weer geërgerd aan die Jeroen Elshoff met z'n Tadiets
Ik hoop echt dat die man nooit een live-wedstrijd van Servië of Kroatië krijgt.
Kan toch ook net een ongelukkig moment zijn. Ik ben ook een keer in een soortgelijke houding op EL gekomenquote:
Dat is volgens mij de juiste uitspraak.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Chiappucci het volgende:
Kannietz, Racknietz, Lukniz en Clopnitz wordt het dan ben ik bangquote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Chiappucci het volgende:
http://nl.forvo.com/search/tadic/quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de juiste uitspraak.
Ik ken iemand uit Bosnie wiens achternaam eindigt op -rac en dat spreek je ook niet uit als ratsj maar als rats.
Dat je gebrekkige motivatie je opleiding mag opbreken, of beter, dat je voor de trein mag vallenquote:Op zondag 24 november 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nicki Minaj is een lelijk dik loeder.
Hij had afgesproken naar zijn moeder te zwaaien als hij in beeld zou komen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch ook net een ongelukkig moment zijn. Ik ben ook een keer in een soortgelijke houding op EL gekomen
Ik accepteer je excuses. Wat dhr. René vergat te vermelden is dat hij mij de oorlog verklaard had per dm.quote:Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je gebrekkige motivatie je opleiding mag opbreken, of beter, dat je voor de trein mag vallen
Oke dat laatste meende ik niet, mijn excuses.
Ik ben blij dat je in ieder geval schuldbewust in deze kwestie staat en wil je ook danken voor de volledigheid. Hoewel ik deze gebeurtenis niet kan afdoen met een aai over de bol, blijkt er dus wel degelijk een andere kant van het verhaal te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuses. Wat dhr. René vergat te vermelden is dat hij mij de oorlog verklaard had per dm.
Ik probeerde hem toen te raken met hetgeen wat het meest dierbaar is voor niet alleen hem, maar vele hetero mannen. In de oorlog worden doorgaans de meest wrede trucjes toegepast en ik vrees dat dit het meest recente voorbeeld was.
Ik realiseer mij nu dat ik te ver ben gegaan en dat ik de dunne lijn tussen oorlogsvoering en oorlogsmisdaden ruimschoots heb overtreden.
Tevens realiseer ik mij dat dit een flagrant gebrek aan respect toont voor de echte oorlogshelden (nu doel ik natuurlijk op mrstylo).
Ik stel voor dat je me uitlevert aan een oorlogstribunaal en dan zal ik mijn gepaste straf ondergaan.
Ik verzoek je ook om in je hart te kijken en te zien of je mij kan vergeven.
Niet ter verdediging van mijn misdaad, maar voor het scheppen van een volledig beeld wil ik nog het volgende aanvoeren: dhr. René beantwoordde mijn misstap met een wanstaltige poging mijn muze (Jessica A.) in diskrediet te brengen. Ik denk dat een verstandig man ten alle tijden ofwel boven de situatie moet gaan staan ofwel het recht moet laten zegevieren. Om kwaad met kwaad te vergelden valt volgens geen enkel heilig boek (en vooral dat van eerder genoemde heer stylo) te vergoelijken.
Dhr. René stelt het volgende voor:quote:Op maandag 25 november 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in ieder geval schuldbewust in deze kwestie staat en wil je ook danken voor de volledigheid. Hoewel ik deze gebeurtenis niet kan afdoen met een aai over de bol, blijkt er dus wel degelijk een andere kant van het verhaal te zijn.
Mijn idee is dan ook om iets binnenskamers te regelen, een bijeenkomst waar ook GGMM aan zal deelnemen want dit kan natuurlijk niet verder zo. Er moeten concrete afspraken worden vastgelegd om dit soort verschrikkingen in het vervolg te voorkomen.
Over concrete consequenties durf ik nu niks te zeggen, dit zal later wel tot in den treuren worden besproken.
Ten eerste wil ik zeggen dat eenieder die mijn bericht gelezen heeft duidelijk gezien heeft dat ik expliciet stel mijn misdaad niet te willen verdedigen, maar slechts een volledig beeld van de situatie wil geven.quote:Op maandag 25 november 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Netjes van jeJammer dat je excuses zoekt door mijn gedrag te benoemen; het had je geSierd alleen naar jezelf te kijken in deze, maar desondanks vind ik het netjes.
Als straf verwacht ik een week een Nicki-UI, uiteraard als LR dit ook vindt.
Al is dat niet echt een straf natuurlijk.
Eikelquote:Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dhr. René stelt het volgende voor:
[..]
Ten eerste wil ik zeggen dat eenieder die mijn bericht gelezen heeft duidelijk gezien heeft dat ik expliciet stel mijn misdaad niet te willen verdedigen, maar slechts een volledig beeld van de situatie wil geven.
Hoe dit geïnterpreteerd kan worden als het zoeken naar excuses is mij een raadsel, maar ze zullen ongetwijfeld veroorzaakt zijn door dezelfde hersenkronkels die mijn misstap in de eerste plaats veroorzaakt hebben.
Ik denk in alle ernst dat het zeer onverstandig zou zijn om GGMM te laten oordelen over mijn straf. Hij was degene die mij de oorlog verklaarde en de geschiedenis heeft meermaals aangetoond dat een straf opgelegd door de overwinnaars zeer desastreuze gevolgen kan hebben voor de toekomst. Voor René: nu doel ik op de gebeurtenissen na WO I die in feite WO II tot gevolg hadden.
Om dit te voorkomen lijkt het mij zeer verstandig om hetgeen jij (GGMM) hebt voorgesteld in elk geval níet uit te voeren.
Nu recht ik mij weer op Littlerabbit, meer een buitenstaander dan GGMM maar desondanks zeer betrokken, ik denk dat ik op jou zal moeten afgaan wat betreft de straf. Een aai over de bol of een "handschut" (wat dit dan ook zijn moge) is inderdaad niet afdoende, maar wat dan wel?
Als ik zelf enig initiatief mag tonen: ik pleit om te beginnen via Twitter mijn excuses aan te bieden. Indien zij het persoonlijk af wil ronden (wat ik mij kan voorstellen) zal ik daar natuurlijk ook geen bezwaar tegen maken.
Een symbolische daad? Ik stel voor dat ik de eerste CL avond dat ik aanwezig ben geen gifjes van Jessica Alba zal plaatsen maar juist van Nicki Minaj. Een buitenstaander zou dit misschien op kunnen vatten als een gematigd aanbod, maar jij en ik weten hoe zwaar het mij valt om zelfs maar voor één avond afscheid te nemen van Jessica. Toch is het denk ik iets wat ik moet doen om de wanorde die ik veroorzaakt heb te herstellen.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:22:16@NICKIMINAJ I'm sorry Nicki. You are clearly a beautiful person and a inspiration for many. x reageer retweet
Hoewel ik het jammer vindt dat je afsluit met "many" en hiermee aangeeft het zelf niet te voelen ben ik zeer tevreden met je voorstel. Laten we deze gitzwarte periode op Fok! dan nu ook afsluiten en met een schone lei onze wegen vervolgen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een symbolische daad? Ik stel voor dat ik de eerste CL avond dat ik aanwezig ben geen gifjes van Jessica Alba zal plaatsen maar juist van Nicki Minaj. Een buitenstaander zou dit misschien op kunnen vatten als een gematigd aanbod, maar jij en ik weten hoe zwaar het mij valt om zelfs maar voor één avond afscheid te nemen van Jessica. Toch is het denk ik iets wat ik moet doen om de wanorde die ik veroorzaakt heb te herstellen.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:22:16@NICKIMINAJ I'm sorry Nicki. You are clearly a beautiful person and a inspiration for many. x reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |