hahaha lachen is dat altijd hequote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zeker deze niet, al moeder enzo
Van 14 euro heb ik nog niet vaak iemand bezopen zien worden in een café.quote:Op maandag 25 november 2013 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik een budget voor de reis heb van 200 euro per persoon, en ik zit er 14 euro onder, dan doe ik het toch goedHet zuipen komt wel goed hoor
lol, 'nuff said idd.quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen nee
Zeker deze niet, al moeder enzo
zonde voor het kind jaquote:Op maandag 25 november 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonde man, gaat je kind puberen, ben je zelf nog maar net volwassen.
Je snapt niet dat er naast de 200 euro voor de reis nog een ander budget is om te besteden aan shoppen en drank?quote:Op maandag 25 november 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van 14 euro heb ik nog niet vaak iemand bezopen zien worden in een café.
Dat was mijn voorstel ook. maar ze wilden naar Newcastlequote:
Je zult blij zijn om te horen dat ik mijn uitspraak heb rechtgezet.quote:
Daar heb ik wel vrienden wonen, dus ben er wel eens geweest. Alleen het uitgaan is een beetjequote:
Dan had je dat erbij moeten vertellen. Nu deed je voorkomen alsof de hele reis voor 200 euro inleg was. Je bent zelf weer onvolledig dus.quote:Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je snapt niet dat er naast de 200 euro voor de reis nog een ander budget is om te besteden aan shoppen en drank?
[..]
Portsmouth sowieso een beetje heel ergquote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vrienden wonen, dus ben er wel eens geweest. Alleen het uitgaan is een beetjedaar
portsmuthquote:Op maandag 25 november 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan ook portsmouth gaan tegenwoordig als je lower league wil xdxd
Je kan toch wel nadenken kapiquote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan had je dat erbij moeten vertellen. Nu deed je voorkomen alsof de hele reis voor 200 euro inleg was. Je bent zelf weer onvolledig dus.
Netjes van jequote:Op maandag 25 november 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zult blij zijn om te horen dat ik mijn uitspraak heb rechtgezet.
Ik wacht de consequenties verder wel af.
topgozer zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Southampton
Daar woont mijn ex
pics van je exquote:Op maandag 25 november 2013 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Southampton
Daar woont mijn ex
Wat een armoe zeg.quote:Op maandag 25 november 2013 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch wel nadenken kapi
Ik zei REIS tot 200 euro. Besteding is voor ieder wat anders, al zal het dezelfde wel weer zijn die drank inslaan voor op de hotelkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |