quote:
Ja dat begrijp ik dus ook niet.. Die Waterreus vind ik zo'n ongelofelijk humorloze flapdrol die nooit iets boeiends te melden heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
Waterreus, dat iemand die man nog serieus neemt als analistopen deuren intrappen, open sollicitaties naar een klusje bij PSV, en als hij die niet krijgt lekker zuur doen.
Is hij niet al 2x op rij verkozen tot slechtste analist trouwens? Dan denken ze bij de NOS ook niet 'misschien moeten we hem niet meer uitnodigen...'
Hij noemde zichzelf vroeger wel altijd 'de beste matige keeper ter wereld'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus ook niet.. Die Waterreus vind ik zo'n ongelofelijk humorloze flapdrol die nooit iets boeiends te melden heeft.
Het enige waar hij goed in was, was zijn concurrenten bij PSV wegpesten zodat hij zijn plekje onder de lat weer terug kreeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hij noemde zichzelf vroeger wel altijd 'de beste matige keeper ter wereld'.
Je kijkt niet op sport1quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja het scherm doet het niet.
Nee, hier ook. Kreeg zelfs het startscherm van Humax te zien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, het ligt dus niet aan mijn verbinding?
Moet je menos sjoelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Yo tambien no tengo, no tengo dinero.
yup, hier ging ook de decoder rebootenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, hier ook. Kreeg zelfs het startscherm van Humax te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
CourtoisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gras is groen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef Max23 het volgende:
Conclusie van Mulder: Ajax heeft bijna geen eigen jeugd.
Lo siento viejo gigantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De internetstream heeft er ook last van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
yup, hier ging ook de decoder rebooten
AlderweireldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow. Dan heb ik het even verbeterd.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
ik ík heb. Is gewoon correct om nadruk om de persoon te leggen.
Straks deze nog;quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht even dat barca al had gescoord....
Ah die kende ik niet. Nu vat ik hemquote:
quote:
Inderdaad Sjek was niet live.quote:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:27:53De Amsterdamse liedjes in de Arena worden weggedraaid. Reclame in de plaats. Hartjes voor de Uefa. #ajabar reageer retweet
Uh nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik ook gifjes plaatsen van Nicki Minaj?
Dit heb ik afgesproken met Littlerabbit.
Waar staat dat ik MEER aan psv denk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt, maar leuk dat je weer meer aan PSV denkt dan Ajax.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij opgedragen door GGMM.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Tundundun tijd voor de reclame:twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:27:53De Amsterdamse liedjes in de Arena worden weggedraaid. Reclame in de plaats. Hartjes voor de Uefa. #ajabar reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |