quote:
Wie?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Boerrichter in de basis, Celtic gaat dus verliezen.
Beetje zenuwachtig hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zit jij wel lekker in je vel ?
GGMM is een van de grootste Nicki fans.quote:
Hier wordt het kort en bondig uitgelegd.quote:
Ja dat weet ik, dat van die gifjes geloof ik niet hequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GGMM is een van de grootste Nicki fans.
Gewoon een pauper dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oud klasgenoot (feyenoorder/barca) post op facebook foto's uit de ArenA met zijn Barca sjaal.
Hopelijk heeft hij geen feyenoord shirt aan
Welk team is Gelijkspel dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Paxcon het volgende:
Bij deze nog even een lekker gekke poll
Poll: Winnaar Ajax-Barcelona
• Ajax
• Barcelona
• Gelijkspel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En dan met een Messi sjaaltje naar de arena gaan in het thuisvakquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Nederlanders die fan zijn van Barca vind ik altijd een beetje treurig
Ik zie hem niks zeggen over gifjes plaatsen, wel iets over een UI? Waarom heb je die nog niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wordt het kort en bondig uitgelegd.
VBL / NOS Eredivisie #90 Tot volgende week
Lees de posts vanaf daar.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
Arno in GlasgowDat van onze belastingcenten, kan gewoon allemaal.
Hoe moeilijk is het om te lezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem niks zeggen over gifjes plaatsen, wel iets over een UI? Waarom heb je die nog niet.
Heel moeilijk blijkbaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te lezen
Die hoorde ik eerder maar fuck haturz.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor clownschoenen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem niks zeggen over gifjes plaatsen, wel iets over een UI? Waarom heb je die nog niet.
LR en ik zijn het eens dat de oplossing van GGMM zeer onverstandig is.quote:
Dat fantastisch idee zie ik niet staan hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR en ik zijn het eens dat de oplossing van GGMM zeer onverstandig is.
Dat stelt hij dat ik een symbolische daad moet doen, dan zeg ik Nicki gifs plaatsen en dan zeggen Littlerabbit en GGMM: fantastisch idee.
VBL / NOS Eredivisie #90 Tot volgende weekquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat fantastisch idee zie ik niet staan hoor
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino![]()
Wat die gast in 2 seizoen heeft laten zien hebben Ronaldo en Messi nog nooit laten zien.
*Ronaldinhoquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino![]()
Wat die gast in 2 seizoen heeft laten zien hebben Ronaldo en Messi nog nooit laten zien.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ronaldhino![]()
Goed gesprek opgelost worden ja... Volgens mij slaat dat hier op: Als straf verwacht ik een week een Nicki-UI, uiteraard als LR dit ook vindt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / NOS Eredivisie #90 Tot volgende week
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft nog net geen propeller op dat petje
Jawel, 1 minuut snel reclame.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Geen reclame meer voor de wedstrijd?
quote:
Alles is kapot bij ned1/2/3. Straks tijdens een doelpunt wordt de reclame uitgezonden, net als bij Engeland op het WK toenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Geen reclame meer voor de wedstrijd?
Ja, en LR en ik (en ik schat ons ietwat verstandiger in dan René) zeggen dat het feit dat de overwinnaar van de oorlog de verliezer van de oorlog een te zware straf op wil leggen enkel kwaad bloed kan zetten. Op die manier is de Tweede Wereldoorlog veroorzaakt en een derde hebben wij bij deze voorkomen. Jammer dat jij weer olie op het vuur wil gooienquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed gesprek opgelost worden ja... Volgens mij slaat dat hier op: Als straf verwacht ik een week een Nicki-UI, uiteraard als LR dit ook vindt.
Nee, dat heeft er niks mee te maken, vrouw. Een versterker met speakers.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah als je een mediaspeler hebt aangesloten. Snap het. Tx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |