hij heeft er verstand van, jij niet anders was je niet naar hem toegegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flikker dan op terug naar Suriname als je er geen verstand van hebt
je moet ook het lepeltje niet opdrinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Nou, vijftien tot twintig koppen op een dag is ook wel uitzonderlijk veel hoor, dat zou je eens moeten minderen naar vijf koppen maximaal."
Dat doe ik wel als ik tussen zes planken lig
Ja maar ik wil gewoon een drankje of een pil, geen tips voor een gezondere levenswijze. Dan was ik wel naar LIF gegaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft er verstand van, jij niet anders was je niet naar hem toegegaan
ga eens na of je het "na" pijptabak krijgt. In rook zitten stoffen die je maagzuur activeert.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb al maanden last van maagzuur, haar tip is om minder koffie te drinken
Mooi niet domme stronthoer. Genees mij, daar betaald mijn verzekeraar je voor. Hou je commentaar op mijn leefstijl lekker voor je, ik zeg ook niks over die domme inteeltkop van je.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee man, dit was theorie. Met lessen had ik wel een keer een aanrijding met een Urkse viskar, maar dat was vorig jaar een keer.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou, ik overdrijf nu flink hoor
Die kar (+volgeladen aanhanger) kleefde mij, toen moest de instructeur ineens een noodstop maken omdat ik bijna een overstekende fietser doodvermoordde.
Als je dan nagaat dat die viskarren en aanhangers tot de nok toe volgeladen zitten, de remschijven ijzer op ijzer waren bij deze kerel en hij bumperkleefde valt mij eigenlijk niks te verwijten
Maar frontale botsing klinkt net wat dramatischer
Hmm, nee denk dat ik toch echt minder koffie moet drinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga eens na of je het "na" pijptabak krijgt. In rook zitten stoffen die je maagzuur activeert.
Van die kauwgom zonder suiker kauwen op de momenten dat je geen koffie drinktquote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn tandarts keek ook al raar op toen ik aangaf dat ik 3x per dag poets, van al die koffie waren ze redelijk geel.
7500x7500.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja true, okey weten we dat ook haal ik de poll weg.
Nog wat extra regels erbij ? Nog wat briljante ideeën?
En hoe groot doen we de map ? 6000x6000 ?
Dat kunnen die lamme sangswung mobieltjes heul niet aan joh.quote:
hjb eens met je crapplequote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat kunnen die lamme sangswung mobieltjes heul niet aan joh.
gezondere levenswijze lost wel je probleem op dat anders niet op te lossen was, of alleen met bijwerkingen die nog vervelender zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een drankje of een pil, geen tips voor een gezondere levenswijze. Dan was ik wel naar LIF gegaan.
gewoon kale map, 1 boom en dan wie het eerst een kasteel heeft gebouwd van hout?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Of zullen we die Race for the wool doen?
Dat is meer iets dat je in één sessie doet, wel geinig.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Of zullen we die Race for the wool doen?
ja dus, wel leuk, UHC kan ook weerquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is meer iets dat je in één sessie doet, wel geinig.
Ja.quote:
map met radius 8K is +- 25GB groot bij hauntedquote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Ame_thyst het volgende:
weet niet eens of dat op de 5 gig ssd past eens kijken
inclusief of exclusief elke hersencel per speler?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
map met radius 8K is +- 25GB groot bij haunted
players.dat hihihiquote:
Dat moet een suicide zijn niet een kill iemand random op de mapquote:Kills specific player
/kill <player>
Dit is dus gewoon fout, dat weet je hé?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef Ame_thyst het volgende:
dus x6000 x-6000
z6000 z-6000
dat is overigens 12000 x 12000 dan hmmm
JA IK HAD WISKUNDE A1 JA![]()
dat doen ja ???
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon fout, dat weet je hé?
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
't is 12001 x 12001 omdat 0,0 ook een coördinaat is
Geen enkele autist die het opvalt, moet de enige normale hier het even oplossenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]top je mag nog een kruidnootje pakken
Ja toen ik bedacht wat zou er fout kunnen zijn schoot dat wel door mijn hoofd maar goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar nee serieus ik was best trots op mijzelf dat ik hem zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |