hoeveel bitcoins had je toen voor 1 euro?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wil terug naar 2009 en een paar duizend bitcoins kopen
dunno, 4 ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoeveel bitcoins had je toen voor 1 euro?
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wil terug naar 2009 en een paar duizend bitcoins kopen
ja hij had een aanrijding tijdens zijn theorie, jij hebt em doorquote:
Denk je dat bitcoins nog verder gaan stijgen ? Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Mender het volgende:
Achja, over 4 jaar zeg je weer hetzelfde
Kan denk ik twee kanten op. Of het gaat helemaal dood, of het blijft de komende jaren stijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Denk je dat bitcoins nog verder gaan stijgen ? Ik zou het niet weten eigenlijk.
1200 hier. 28k8 / 14k4 etc. Die werden gelukkig betaald.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:45 schreef Mender het volgende:
Toen we nog dail-up hadden deed ik regelmatig een hele hoop topics inladen. Verbinding verbreken. En daarna rustig de topics doorlezen.Want we hadden wel ooit telefoonrekeningen van 300 euro in de maand
Nee man, dit was theorie. Met lessen had ik wel een keer een aanrijding met een Urkse viskar, maar dat was vorig jaar een keer.quote:
Ach neeeee, het kan echt twee kanten op?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Mender het volgende:
[..]
Kan denk ik twee kanten op. Of het gaat helemaal dood, of het blijft de komende jaren stijgen.
wat is de probleem meneelquote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flikker dan op terug naar Suriname als je er geen verstand van hebt
Ik zeg toch niet dat het kan stijgen of dalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ach neeeee, het kan echt twee kanten op?
Heb al maanden last van maagzuur, haar tip is om minder koffie te drinkenquote:
hij heeft er verstand van, jij niet anders was je niet naar hem toegegaanquote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flikker dan op terug naar Suriname als je er geen verstand van hebt
je moet ook het lepeltje niet opdrinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Nou, vijftien tot twintig koppen op een dag is ook wel uitzonderlijk veel hoor, dat zou je eens moeten minderen naar vijf koppen maximaal."
Dat doe ik wel als ik tussen zes planken lig
Ja maar ik wil gewoon een drankje of een pil, geen tips voor een gezondere levenswijze. Dan was ik wel naar LIF gegaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft er verstand van, jij niet anders was je niet naar hem toegegaan
ga eens na of je het "na" pijptabak krijgt. In rook zitten stoffen die je maagzuur activeert.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb al maanden last van maagzuur, haar tip is om minder koffie te drinken
Mooi niet domme stronthoer. Genees mij, daar betaald mijn verzekeraar je voor. Hou je commentaar op mijn leefstijl lekker voor je, ik zeg ook niks over die domme inteeltkop van je.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee man, dit was theorie. Met lessen had ik wel een keer een aanrijding met een Urkse viskar, maar dat was vorig jaar een keer.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou, ik overdrijf nu flink hoor
Die kar (+volgeladen aanhanger) kleefde mij, toen moest de instructeur ineens een noodstop maken omdat ik bijna een overstekende fietser doodvermoordde.
Als je dan nagaat dat die viskarren en aanhangers tot de nok toe volgeladen zitten, de remschijven ijzer op ijzer waren bij deze kerel en hij bumperkleefde valt mij eigenlijk niks te verwijten
Maar frontale botsing klinkt net wat dramatischer
Hmm, nee denk dat ik toch echt minder koffie moet drinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga eens na of je het "na" pijptabak krijgt. In rook zitten stoffen die je maagzuur activeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |