nee, das een fiat panda metquote:
Vetquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel heftruck nu jij weer
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Mender het volgende:
Heb inmiddels 10 jaar een rijbewijs. Voel me echt oud
dailup, dat waren pas tijden.. een 250MB patch binnen halen met een lousy 32kb/sec ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 10:45 schreef Mender het volgende:
Toen we nog dail-up hadden deed ik regelmatig een hele hoop topics inladen. Verbinding verbreken. En daarna rustig de topics doorlezen.Want we hadden wel ooit telefoonrekeningen van 300 euro in de maand
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nope, niet gehaald. Kutzooi. Volgende ga ik ECHT oefententamens maken
Had je daar wel schijfruimte voor toen?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dailup, dat waren pas tijden.. een 250MB patch binnen halen met een lousy 32kb/sec ofzo
ik zat verkeerd, dat was al het ADSL abonnement...quote:
ja dat ging wel.. met wat moeite volgens mij...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je daar wel schijfruimte voor toen?
Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nope, niet gehaald. Kutzooi. Volgende ga ik ECHT oefententamens maken
wil terug naar 2009 en een paar duizend bitcoins kopenquote:
Had je een aanrijding?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Srs, deze keer meen ik het. En dan ook minimaal een week van tevoren ofzo
hoeveel bitcoins had je toen voor 1 euro?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wil terug naar 2009 en een paar duizend bitcoins kopen
dunno, 4 ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoeveel bitcoins had je toen voor 1 euro?
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wil terug naar 2009 en een paar duizend bitcoins kopen
ja hij had een aanrijding tijdens zijn theorie, jij hebt em doorquote:
Denk je dat bitcoins nog verder gaan stijgen ? Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Mender het volgende:
Achja, over 4 jaar zeg je weer hetzelfde
Kan denk ik twee kanten op. Of het gaat helemaal dood, of het blijft de komende jaren stijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Denk je dat bitcoins nog verder gaan stijgen ? Ik zou het niet weten eigenlijk.
1200 hier. 28k8 / 14k4 etc. Die werden gelukkig betaald.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:45 schreef Mender het volgende:
Toen we nog dail-up hadden deed ik regelmatig een hele hoop topics inladen. Verbinding verbreken. En daarna rustig de topics doorlezen.Want we hadden wel ooit telefoonrekeningen van 300 euro in de maand
Nee man, dit was theorie. Met lessen had ik wel een keer een aanrijding met een Urkse viskar, maar dat was vorig jaar een keer.quote:
Ach neeeee, het kan echt twee kanten op?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Mender het volgende:
[..]
Kan denk ik twee kanten op. Of het gaat helemaal dood, of het blijft de komende jaren stijgen.
wat is de probleem meneelquote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flikker dan op terug naar Suriname als je er geen verstand van hebt
Ik zeg toch niet dat het kan stijgen of dalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ach neeeee, het kan echt twee kanten op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |