Haha ik was er niet ingetrapt johquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Ga je lakens vaker verschonen jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel waar overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ohja, vimeo. Thanks voor de tip, meteen even de accounts "Bobbernaut" en "CedricVids" aangemaakt
quote:
quote:
Hey! Ik kon het niet helpen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey! Ik kon het niet helpen!De arme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukere anekdote voor de kleinkinderen. Jij had een klein dertien-in-een-dozijn ongelukje, ik ramde een urkse viskar frontaal.*quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
Dat vind ik nog erger dan op een compleet lege weg op je plaat gaan en bijna de sloot in schuiven.
Ik al heel vaak. Kutmuggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Lorrelies het volgende:
Zelfs ik heb nog geen bloed aan de muur bezorgd
Nou, ik overdrijf nu flink hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef TJV het volgende:
Hoe flik je dat dan? Je wilde remmen maar je had je voet op het gaspedaal?
Ga eens wat aan je school doen in plaats van de hele dag gamen, hopeloos geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef maurisioo het volgende:
Ah ik ga denk ik company of heroes kopen. Toevallig net toen ik keek in de aanbieding.
Maar zal ik gewoon los kopen voor 4 euro of +1 uitbreiding voor 7,50 of +2 voor 12,50?
oh. maar ik game bijna nooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga eens wat aan je school doen in plaats van de hele dag gamen, hopeloos geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |