Van die kauwgom zonder suiker kauwen op de momenten dat je geen koffie drinktquote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn tandarts keek ook al raar op toen ik aangaf dat ik 3x per dag poets, van al die koffie waren ze redelijk geel.
7500x7500.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja true, okey weten we dat ook haal ik de poll weg.
Nog wat extra regels erbij ? Nog wat briljante ideeën?
En hoe groot doen we de map ? 6000x6000 ?
Dat kunnen die lamme sangswung mobieltjes heul niet aan joh.quote:
hjb eens met je crapplequote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat kunnen die lamme sangswung mobieltjes heul niet aan joh.
gezondere levenswijze lost wel je probleem op dat anders niet op te lossen was, of alleen met bijwerkingen die nog vervelender zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een drankje of een pil, geen tips voor een gezondere levenswijze. Dan was ik wel naar LIF gegaan.
gewoon kale map, 1 boom en dan wie het eerst een kasteel heeft gebouwd van hout?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Of zullen we die Race for the wool doen?
Dat is meer iets dat je in één sessie doet, wel geinig.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
Of zullen we die Race for the wool doen?
ja dus, wel leuk, UHC kan ook weerquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is meer iets dat je in één sessie doet, wel geinig.
Ja.quote:
map met radius 8K is +- 25GB groot bij hauntedquote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef Ame_thyst het volgende:
weet niet eens of dat op de 5 gig ssd past eens kijken
inclusief of exclusief elke hersencel per speler?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
map met radius 8K is +- 25GB groot bij haunted
players.dat hihihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |