Kom op zeg, het gebeurt bij Vettel ook wel dat ze fouten maken in het team.quote:Op zondag 24 november 2013 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
2de coureur, dan krijg je dat. Zie je bij Vettel niet gebeuren, das de 1ste coureur.
http://en.wikipedia.org/wiki/Poe's_lawquote:Op zondag 24 november 2013 17:40 schreef Cheiron het volgende:
Wombat, je snapte hopelijk dat ik een geintje maakte..
well playedquote:Op zondag 24 november 2013 17:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Poe's_law
quote:Op zondag 24 november 2013 17:44 schreef exile79 het volgende:
Had niet door dat het al begonnen was. Nu heb ik vast 30 rondjes vol spanning gemist.
Best goed tot nu toe, op P1 na.....quote:Op zondag 24 november 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, ik dacht dat we pas 6 uur zouden beginnen.
Wat gemist?
Oh ja, mooie plof bij Grosjean.quote:Op zondag 24 november 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, ik dacht dat we pas 6 uur zouden beginnen.
Wat gemist?
Dikke plof, 8 op de schaal van Coronelquote:
Olielekkage, dus motor zei POEF!quote:
Fijn, dat je het nog even duidelijk maaktquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk om daar een DT voor te geven overigens.
Regels. Regels.quote:
Ja maar ik zie het zo vaak in Brazilië..quote:
Smedley had al meerdere waarschuwingen gehad, en doorgegeven naar Massa. Eigen schuld dus.....twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 24-11-2013 om 17:45:34Earlier, Smedley to Massa: "We have a message again please watch the pit entry. Please don't cross the pit entry with all four wheels." #F1 reageer retweet
Lijkt Alonso wel.quote:
Het is wel of niet lijkt me, ik zie geen ruimte voor interpretatie of afweging.quote:
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel of niet lijkt me, ik zie geen ruimte voor interpretatie of afweging.
Speciaal voor jou nog eentje:quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Dside het volgende:
[..]
Fijn, dat je het nog even duidelijk maaktHet was al niet duidelijk genoeg...
Dat was Bahrein 2006, Heidfeld moest gewoon blauwe vlaggen krijgen want Alonso streed om de winst tegen Schumacher.quote:
Als het in de drivers-meeting is vermeld zullen ze wel streng zijn..quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Smedley had al meerdere waarschuwingen gehad, en doorgegeven naar Massa. Eigen schuld dus.....twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 24-11-2013 om 17:45:34Earlier, Smedley to Massa: "We have a message again please watch the pit entry. Please don't cross the pit entry with all four wheels." #F1 reageer retweet
Alright, daar wil ik wel in meegaan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Als het in de drivers-meeting is vermeld zullen ze wel streng zijn..
Terecht danquote:
Die heeft hij blijkbaar gehad en is de regel dat je eerst een waarschuwing krijgt. Maar de straf dient ook niet ter compensatie van gewonnen tijd, maar ter voorkoming van het buiten de baan gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik bedoel Alonso in het algemeen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was Bahrein 2006, Heidfeld moest gewoon blauwe vlaggen krijgen want Alonso streed om de winst tegen Schumacher.
Je bent zo goed als je laatste race.quote:Op zondag 24 november 2013 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten ze gelijk hoe goed Kimi ook alweer is
Wat ben je 12?quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog eentje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2013 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel Alonso in het algemeen.
ALs een coureur niet snel genoeg aan de kant gaat, dan kan die rekenen op een stukje Spaanse Stier: met de hand wuiven, of zal ik zeggen: met gebalde vuist de coureur in kwestie even laten weten dat Mister Alonso boos is.
ik weet nog dat Alonso achter Petrov zat en er niet langs kwamquote:Op zondag 24 november 2013 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel Alonso in het algemeen.
ALs een coureur niet snel genoeg aan de kant gaat, dan kan die rekenen op een stukje Spaanse Stier: met de hand wuiven, of zal ik zeggen: met gebalde vuist de coureur in kwestie even laten weten dat Mister Alonso boos is.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet nog dat Alonso achter Petrov zat en er niet langs kwamwanneer was dat ook alweer?
quote:
13, hoezo? Ik heb die paints trouwens niet gemaakt zoals je lijkt te denken. Die eerste is van de FIA.quote:Op zondag 24 november 2013 17:54 schreef Dside het volgende:
[..]
Wat ben je 12?
Lekker nog een paint er tegen aan gooien, om aan te geven wat een klein kind je wel niet bent.![]()
Ik kan niet helemaal uitmaken hoe je dit bedoelt.quote:
ik zie een middelvinger.quote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal uitmaken hoe je dit bedoelt.
En het plaatje is vrij vaag, zie ik nou een gebalde vuist bij de rode wagen?
Dit is duidelijker misschien. Goed commentaar trouwens.quote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen, dat was er eentje in de categorie Italiaans gebaartje:quote:Op zondag 24 november 2013 17:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Misschien waren ze gewoon hun kleedje aan het opvouwen en is het valse hoop van mij op meer regen..quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom doen ze allemaal een pitstop dan?
Daar wilde ik niet eens aan denkenquote:
Dat zou een mooie flashmob zijn. Allemaal in de 50e ronde de paraplu uitklappen voor de mensen thuis.quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Misschien waren ze gewoon hun kleedje aan het opvouwen en is het valse hoop van mij op meer regen..
erg slecht denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ga even kijken bij Veronica hoe ze dit keer de formule1 uit zenden.
Renault bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar wilde ik niet eens aan denken![]()
Maar goed, Alonso was ooit mijn held, toen hij bij Benneton reed en 2x wereldkampioen werd.
Daarna kreeg 'ie kapsones met z'n Torrero-gebaren als hij had gewonnen, en de handjes/vuisten/middelvingers die hij gebruikte naar anderen.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat zou een mooie flashmob zijn. Allemaal in de 50e ronde de paraplu uitklappen voor de mensen thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |