Misschien waren ze gewoon hun kleedje aan het opvouwen en is het valse hoop van mij op meer regen..quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom doen ze allemaal een pitstop dan?
Daar wilde ik niet eens aan denkenquote:
Dat zou een mooie flashmob zijn. Allemaal in de 50e ronde de paraplu uitklappen voor de mensen thuis.quote:Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Misschien waren ze gewoon hun kleedje aan het opvouwen en is het valse hoop van mij op meer regen..
erg slecht denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ga even kijken bij Veronica hoe ze dit keer de formule1 uit zenden.
Renault bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar wilde ik niet eens aan denken![]()
Maar goed, Alonso was ooit mijn held, toen hij bij Benneton reed en 2x wereldkampioen werd.
Daarna kreeg 'ie kapsones met z'n Torrero-gebaren als hij had gewonnen, en de handjes/vuisten/middelvingers die hij gebruikte naar anderen.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat zou een mooie flashmob zijn. Allemaal in de 50e ronde de paraplu uitklappen voor de mensen thuis.
ik niet..., neem deze race op kan ik mooi in de winter nog een keer kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
toch?quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Sally het volgende:
Maar goed, Alonso was ooit mijn held, toen hij bij Benneton Renault reed en 2x wereldkampioen werd.
ronde 13..quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |