Smedley had al meerdere waarschuwingen gehad, en doorgegeven naar Massa. Eigen schuld dus.....twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 24-11-2013 om 17:45:34Earlier, Smedley to Massa: "We have a message again please watch the pit entry. Please don't cross the pit entry with all four wheels." #F1 reageer retweet
Lijkt Alonso wel.quote:
Het is wel of niet lijkt me, ik zie geen ruimte voor interpretatie of afweging.quote:
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel of niet lijkt me, ik zie geen ruimte voor interpretatie of afweging.
Speciaal voor jou nog eentje:quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Dside het volgende:
[..]
Fijn, dat je het nog even duidelijk maaktHet was al niet duidelijk genoeg...
Dat was Bahrein 2006, Heidfeld moest gewoon blauwe vlaggen krijgen want Alonso streed om de winst tegen Schumacher.quote:
Als het in de drivers-meeting is vermeld zullen ze wel streng zijn..quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Smedley had al meerdere waarschuwingen gehad, en doorgegeven naar Massa. Eigen schuld dus.....twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 24-11-2013 om 17:45:34Earlier, Smedley to Massa: "We have a message again please watch the pit entry. Please don't cross the pit entry with all four wheels." #F1 reageer retweet
Alright, daar wil ik wel in meegaan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Als het in de drivers-meeting is vermeld zullen ze wel streng zijn..
Terecht danquote:
Die heeft hij blijkbaar gehad en is de regel dat je eerst een waarschuwing krijgt. Maar de straf dient ook niet ter compensatie van gewonnen tijd, maar ter voorkoming van het buiten de baan gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik bedoel Alonso in het algemeen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was Bahrein 2006, Heidfeld moest gewoon blauwe vlaggen krijgen want Alonso streed om de winst tegen Schumacher.
Je bent zo goed als je laatste race.quote:Op zondag 24 november 2013 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten ze gelijk hoe goed Kimi ook alweer is
Wat ben je 12?quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog eentje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |