Olielekkage, dus motor zei POEF!quote:
Fijn, dat je het nog even duidelijk maaktquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk om daar een DT voor te geven overigens.
Regels. Regels.quote:
Ja maar ik zie het zo vaak in Brazilië..quote:
Smedley had al meerdere waarschuwingen gehad, en doorgegeven naar Massa. Eigen schuld dus.....twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 24-11-2013 om 17:45:34Earlier, Smedley to Massa: "We have a message again please watch the pit entry. Please don't cross the pit entry with all four wheels." #F1 reageer retweet
Lijkt Alonso wel.quote:
Het is wel of niet lijkt me, ik zie geen ruimte voor interpretatie of afweging.quote:
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel of niet lijkt me, ik zie geen ruimte voor interpretatie of afweging.
Speciaal voor jou nog eentje:quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Dside het volgende:
[..]
Fijn, dat je het nog even duidelijk maaktHet was al niet duidelijk genoeg...
Dat was Bahrein 2006, Heidfeld moest gewoon blauwe vlaggen krijgen want Alonso streed om de winst tegen Schumacher.quote:
Als het in de drivers-meeting is vermeld zullen ze wel streng zijn..quote:Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eenmalige potentiële winst weegt niet op de tegen de straf. Had eerder een waarschuwing verwacht en bij een tweede keer pas een DT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |