Gefrituurd niet. Alles op de grill/BBQ/in de oven is lekker. Maar gefrituurd =quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
nee gefrituurde peunhaas is lekker wou je zeggen?
Frikandellen zijn toch wel lekker joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gefrituurd niet. Alles op de grill/BBQ/in de oven is lekker. Maar gefrituurd =
Ovenfrikandellenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Frikandellen zijn toch wel lekker joh.
gadverdammequote:
Meh dat lijkt me dan weer niks. Overfriet is nog wel te doen. Heb toevallig gisteren een zak gehaald.quote:
Volgens mij is dat met zo'n hogedruk frituur.quote:
Ja en wordt gemaakt van gemalen garnalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
kroepoek komt ook uit de frituur, wisten jullie dat mensen?
gadverdamme Cnorriequote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat lijkt me dan weer niks. Overfriet is nog wel te doen. Heb toevallig gisteren een zak gehaald.
omnomnomquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wordt gemaakt van gemalen garnalen.
Die zijn meer deeg dan vlees.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die vietnamese dunne dingen.
Heb jij ook een gemalen garnaal Cor?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wordt gemaakt van gemalen garnalen.
Niet uit de vriezer bedoel ik he?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook een gemalen garnaal Cor?
Mmm ik dacht ook wel iets van ondefinieerbaar vlees. En nu heb ik trek gekregen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit volgens mij geen vlees in, alleen tauge en nog wat linkse ellende.
Nee je hebt het niet mis. sp3c is gewoon een viespeuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij met vlees een penis. Volgens mij. Kan het mis hebben.
gewoon naar Afrika vertrekken met een zak condoomsquote:
Straks gaan ze vechten, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Wat acteren ze trouwens ontzettend slecht.
Ja weet ik wel, maar ik erger me er wel aan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks gaan ze vechten, daar gaat het om.
volle zalen hoor mensen ...quote:
goede keuze karinaquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Volgende keer als ik pizza bestel neem ik een keertje een Calzone.
Die van de Lidl? Ik had laatst pizza Shoarma, maar niet van de Lidl van de pizzabezorgman.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at woensdag pizza picante dat was ook niet verkeerd moet ik zeggen.
Nee in een restaurant.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Ik had laatst pizza Shoarma, maar niet van de Lidl van de pizzabezorgman.
Corrie en de pizzabezorgman, goed verhaal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van de Lidl? Ik had laatst pizza Shoarma, maar niet van de Lidl van de pizzabezorgman.
Ik wilde eigenlijk pizza dönner maar dat hadden ze niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nee hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie en de pizzabezorgman, goed verhaal.
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik een pizzeria een restaurant mag noemen hier.
ik ook, en als je er van een bord eet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
ik noem het gewoon een resteaurant tenzij je niet binnen kunt zitten, dan niet
ja als je van de grond moet eten dan noem je het gewoon steegjequote:Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook, en als je er van een bord eet.
of jij haalt je pizza altijd bij Domino'squote:Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef Tem het volgende:
Maar goed, jullie zijn dan ook redelijk simpel.
Halen? Ben je mal. Ze komen het maar brengen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
of jij haalt je pizza altijd bij Domino's
dan snap ik dat je het geen resteaurant noemt
ja dan is het geen resteaurant meer he slimme, gewoon een beetje mocroflavor op een scooterquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Halen? Ben je mal. Ze komen het maar brengen.
Wat vind je van deze Auti?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie en de pizzabezorgman, goed verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel dan is het een thuisrestaurantquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan is het geen resteaurant meer he slimme, gewoon een beetje mocroflavor op een scooter
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind je van deze Auti?Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
ik proef nu ook echt die vieze meuk van paresto in mijn mond
flopshow
oeh ik weet een goed adres voor Spareribs in Rotterdamquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Ik vind spareribs wel lekker want die kun je zo helemaal uit mekaar trekken.
Bescheidenheid is nooit de sterkste kant van Amsterdammers.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Hier vlakbij zit een goed spareribsrestaurant. Beste van Amsterdam (zeggen ze zelf dan).
een soort cateraarquote:
Oh in zo;n zakjequote:Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die verzorgen het voer van Defensie.
Ik ben heel bescheiden hoor Inso.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bescheidenheid is nooit de sterkste kant van Amsterdammers.
nee die zakjes zijn een stuk beter te etenquote:
Wat kreeg je dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die zakjes zijn een stuk beter te eten
van Struikquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die zakjes zijn een stuk beter te eten
slappe patat en grijze bami enzoquote:
er moest weer eens vlees in zekerquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had van de week nog een zakje.
Gooi er wat niveau in dan joh. Ik weet dat je het kunt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
Wat een slecht topic is dit ook.
Op RTL4 durven ze het waarschijnlijk niet uit te zenden.
Elke dag. Maar ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
Peuny heeft soms last van slappe patat heb ik gehoord.
wat voor wijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is weekend he? Tweede pas trouwens, dus ik kan nog wel even doorgaan.
Tweede anderhalve liter pak valt wel mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is weekend he? Tweede pas trouwens, dus ik kan nog wel even doorgaan.
Ik dronk altijd zoete witte wijn, maar dat is voor plebs eigenlijk hequote:
Aan mijn tweede glas schat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tweede halve liter pak valt wel mee.
Nee voor vrouwen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk altijd zoete witte wijn, maar dat is voor plebs eigenlijk he
Eigenlijk is dit een note waard.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk altijd zoete witte wijn
Een positieve?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een note waard.
Je gelooft maar wat je wil jongen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei anderhalf, dat stond er eerst niet.
Als ik FA van deze topicje zou zijn was het een ban geworden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een note waard.
dat lijkt me nietquote:
Permban met verplicht een account aanmaken bij Libelle.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ik FA van deze topicje zou zijn was het een ban geworden.
Je hebt het wel vaak over die panterjas he? Volgens mij vind je die stiekem best wel leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is precies onze Cnor als ze VBL zit te modden, alleen de panterjas ontbreekt.
Is de panterjas jouw FOK!outfit?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaak over die panterjas he? Volgens mij vind je die stiekem best wel leuk.
Mijn winterseavondenoutfit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is de panterjas jouw FOK!outfit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn donkergrijze joggingbroek, uggs (als pantoffels) en het shirt verschilt. Maar vaak voetbalshirt.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
karina's gangsterlook waardoor ze vbl mod is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Sukkel. Die hangt zeker boven je bed nu he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Sukkel. Die hangt zeker boven je bed nu he?
Ik heb een zwarte strakke trainingsbroek en natuurlijk pantertoffels hequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn donkergrijze joggingbroek, uggs (als pantoffels) en het shirt verschilt. Maar vaak voetbalshirt.
Draag ze alleen binnen als dat het minder erg maaktquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:04 schreef Tem het volgende:
Zoete witte wijn en uggs..... Ik zeg permban.
Klein tafeltje met Marilyn Monroe print erop.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar rechtsonder.
Of is dat een XL kruk?
Het is dit topicje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ik FA van deze topicje zou zijn was het een ban geworden.
Hij doet het nog prima hoor. En met digitale tv is het beeld ook nog best goed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
Heb jij nog een dikke tv karina? tijd voor een nieuwe die dingen worden geeneens meer gemaakt
In 640x480.. wacht maar totdat je een nieuwe TV hebt, dan ga je echt verschil zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij doet het nog prima hoor. En met digitale tv is het beeld ook nog best goed.
Ik weet wel hoe het eruit ziet hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In 640x480.. wacht maar totdat je een nieuwe TV hebt, dan ga je echt verschil zien.
Ik weet niet of de fout wel of niet redeloos was. In het geval er een dieper gelegen reden aan ten grondslag ligt, dan is het in dit geval daadwerkelijk mij ontgaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je begrijpt er weder geen anus van, Antoine.
Dat snap ik wel, maar als het een goede TV is dan gaat hij nog jaren meequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het eruit ziet hoorZelfs mijn ouwe moeder heeft een nieuwer tv dan ik. Maar ik vind het gewoon zonde om een andere te kopen als deze het nog doet.
Vind ik geen probleemquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar als het een goede TV is dan gaat hij nog jaren mee
Mee met wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik geen probleemBeetje zoals ik zelf. Ik ben nog goed en kan nog jaren mee.
panterpantoffels zekerquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte strakke trainingsbroek en natuurlijk pantertoffels he
Boeit mij ook voor geen klap. De presentator vind ik ook saai als een portie slappe friet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:11 schreef Tem het volgende:
Wat een waardeloos programma is dat Opium toch eigenlijk.
Alleen zit niemand meer op dat 4:3 te wachten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik geen probleemBeetje zoals ik zelf. Ik ben nog goed en kan nog jaren mee.
Ik heb nu wel balken onder en boven beeld met het digitale. Videorecorder heb ik nu eraf gehaald, ik had de aansluiting nodig voor het mediakastje. Misschien kan ik nog iemand blij maken met dat ding.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen zit niemand meer op dat 4:3 te wachten.
Ik heb hier ook nog een videorecorder.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of 2 van die opengeknipte wijndozen.
Doe maar weer stoer joh. Corrie pesten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of 2 van die opengeknipte wijndozen.
Op de platte tv kun je de beeldverhouding instellen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu wel balken onder en boven beeld met het digitale. Videorecorder heb ik nu eraf gehaald, ik had de aansluiting nodig voor het mediakastje. Misschien kan ik nog iemand blij maken met dat ding.
Een stoel speelt weer geen video af.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
ik had er ook 1, toen ging ik er per ongeluk op zitten
Nu noem je jezelf Corrie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer joh. Corrie pesten.
Kan met deze ook alleen heeft het nu geen zin meer. Dan wordt het beeld alleen nog maar kleiner.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de platte tv kun je de beeldverhouding instellen.
Ja op een of andere manier past Karina hier niet meerquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu noem je jezelf Corrie.
Ik mag toch zeggen dat de missie geslaagd is jongens.
Toetertjes!
Ja nee maar serieus, ik wilde ook eerst geen nieuwe tv maar het was toch de beste beslissing tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan met deze ook alleen heeft het nu geen zin meer. Dan wordt het beeld alleen nog maar kleiner.
Ik heb er misschien al iemand anders voor maar ander mag je hem hebben als diegene hem niet wil. Zit ook een DVD speler in trouwens.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel een keer een videorecorder nodig om oude videobanden over te zetten naar digitaal.
Ik zit er tegenaan te hikken vanwege alles wat erop aangesloten is. Het is 1 grote dradenzooi. Ik weet ook wel dat het beeld beter is hoor, ik heb in een andere kamer een 22 inch LCD staan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nee maar serieus, ik wilde ook eerst geen nieuwe tv maar het was toch de beste beslissing tot nu toe.
Als je er nou ook nog op kunt gamenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:21 schreef Webschip het volgende:
Ik stel me voor dat Specularium een tv heeft van 4 bij 9 meter.
ik heb geeneens video's meerquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een stoel speelt weer geen video af.
Ok, ik wacht wel even af.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er misschien al iemand anders voor maar ander mag je hem hebben als diegene hem niet wil. Zit ook een DVD speler in trouwens.
Dat had ik ook. Die oude is naar mijn neefje gegaan. Geen moment spijt van gehad. Heb nu zo'n 36 inch flatscreen, groot zat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nee maar serieus, ik wilde ook eerst geen nieuwe tv maar het was toch de beste beslissing tot nu toe.
Is iemand op FOK! arnie_alberts, die doet van alles met oude videobeelden en zijn videorecorder was niet zo goed meer dus hij wilde hem misschien wel hebben.quote:
Tja, ik fantaseer soms hoe het mogelijk bij zolderkamer fokkertjes thuis uitziet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er nou ook nog op kunt gamen
Kan met een beamer. Wordt je wel een beetje maf van hoor, van zulk groot beeld.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er nou ook nog op kunt gamen
Heb ik weleens gedaan op het werk. Had ik een lanparty georganiseerdquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan met een beamer. Wordt je wel een beetje maf van hoor, van zulk groot beeld.
Als ik een beter huis heb gevonden dan post ik wel eens een foto.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Tja, ik fantaseer soms hoe het mogelijk bij zolderkamer fokkertjes thuis uitziet.
Het waren ook ondingen. Je zocht je altijd een ongeluk naar een fragment.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geeneens video's meer
wel een pak wijn voor als Corrie op bezoek komt, das makkelijk scoren denk ik
Benieuwd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik een beter huis heb gevonden dan post ik wel eens een foto.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan op het werk. Had ik een lanparty georganiseerdEn dan met een beamer gamen. Klopt wel wat je zegt, ik werd er een beetje misselijk van.
Dan moet je niet zo WoW doen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik vertel niks meer. Hoongelach is elke keer mijn deel
Jij schaamt je ook nergens voor he?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan op het werk. Had ik een lanparty georganiseerd![]()
Ja sorry ik houd mijn mond voortaan wel. Over mijn 'mannelijke' kantquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo WoW doen.
Arnie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Is iemand op FOK! arnie_alberts, die doet van alles met oude videobeelden en zijn videorecorder was niet zo goed meer dus hij wilde hem misschien wel hebben.
Jawel die dingen vertel ik dus ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij schaamt je ook nergens voor he?
Een van de weinige namen die ik ken uit die serie. Nooit wat aangevonden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arnie.
Wat een Topshow was dat in 1748.
Ik heb geen snor laten staan hequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw Movember foto?
Je moet me wel hebben vandaag he? Heb ik weer wat verkeerd gezegd of zo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Cnor als ze VBL zit te modden.
[ afbeelding ]
Bij Blokker hebben ze weleens aanbiedingen van series voor een prikkie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet ik daar de hele box van hebben.
Met alles.
Waren ze toen ook al op tv? Jammer dat er geen goeie Asylum film is nu.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 maanden geleden allemaal gezien.
Bij Blokker hebben ze echt niet de Married with children collectie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Blokker hebben ze weleens aanbiedingen van series voor een prikkie.
Ik zat al even te kijken, tientje per seizoen maar niet een hele box met alles.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Blokker hebben ze echt niet de Married with children collectie.
Ga je dat dan allemaal kijken? Nee toch. Heb je al 100x gezien. Wel leuk om te hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Seizoen 1/11, 52 euro.
Dat kan wel.
Geloof er niks van. Series kijk ik niet zo snel weer helemaal. Heb ik alleen met Babylon 5 gedaan volgens mij. En Star Trek TOS.quote:
doe ff normaal manquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:48 schreef YokiKater het volgende:
Married with children vind ik echt geen moer meer aan.
MWC hoef je niet te volgen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Series kijk ik niet zo snel weer helemaal. Heb ik alleen met Babylon 5 gedaan volgens mij. En Star Trek TOS.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:48 schreef YokiKater het volgende:
Married with children vind ik echt geen moer meer aan.
Is wel zo maar om ze nou allemaal te gaan zitten kijken... beetje te vaak gezien. Maar als het op CC is kijk ik ook meestal wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
MWC hoef je niet te volgen.
Dat maakt het goed.
En het is lekker voorspelbaar, daar ben ik fan van, zie mijn matig terugkerende oneliners.
Jij hebt ook Sex and the city gevolgd he?quote:Op zondag 24 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel zo maar om ze nou allemaal te gaan zitten kijken... beetje te vaak gezien. Maar als het op CC is kijk ik ook meestal wel.
Ach voorspelbaar vind ik wel grappig, ik weet ook vaak precies 'als ik dit post, post hij dat' en dan zit ik bij voorbaat al te lachen
Ja heb ik gevolgd. Dat hoef ik nou niet nogmaals te zien.quote:Op zondag 24 november 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt ook Sex and the city gevolgd he?
Nee een treinkaartje schat. Die rookworsten haal ik eldersquote:Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
Ga je een lekkere rookworst halen?
Waar ga je naar toe dan?quote:Op zondag 24 november 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een treinkaartje schat. Die rookworsten haal ik elders
je wil ze allemaal gewoon nog 13 x zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het echt zó vaak gezien dat ik het niet nog eens allemaal weer hoef te zien.
omdat er vlees in moetquote:Op zondag 24 november 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een rookworst halen?
Een treinkaartje... opletten. Die worst is voor een andere keer bij de zuurkool.quote:Op zondag 24 november 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een rookworst halen?
met zijn CIA praatjesquote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Het werd wel beter toen Jefferson erbij kwam.
Zeg dat wel ja.quote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Die worst is voor een andere keer bij de zuurkool.
Alleen bij gebrek aan beter en als ik echt helemaal niets te doen heb. Want slecht is het niet of zo, maar ik ken het zo langzamerhand wel.quote:Op zondag 24 november 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
je wil ze allemaal gewoon nog 13 x zien
gewoon altijd dusquote:Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen bij gebrek aan beter en als ik echt helemaal niets te doen heb. Want slecht is het niet of zo, maar ik ken het zo langzamerhand wel.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat er vlees in moet
haha 3x is echt wel scheepsrecht hoor
Njorookworst is meer van de wortels.quote:Op zondag 24 november 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
en ook niet haten op rookworst nokeukenprinses
drama in Amsterdam hoor mensenquote:Op zondag 24 november 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Ik moest even zoeken, ik kon CC niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |