Gefrituurd niet. Alles op de grill/BBQ/in de oven is lekker. Maar gefrituurd =quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
nee gefrituurde peunhaas is lekker wou je zeggen?
Frikandellen zijn toch wel lekker joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gefrituurd niet. Alles op de grill/BBQ/in de oven is lekker. Maar gefrituurd =
Ovenfrikandellenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Frikandellen zijn toch wel lekker joh.
gadverdammequote:
Meh dat lijkt me dan weer niks. Overfriet is nog wel te doen. Heb toevallig gisteren een zak gehaald.quote:
Volgens mij is dat met zo'n hogedruk frituur.quote:
Ja en wordt gemaakt van gemalen garnalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
kroepoek komt ook uit de frituur, wisten jullie dat mensen?
gadverdamme Cnorriequote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat lijkt me dan weer niks. Overfriet is nog wel te doen. Heb toevallig gisteren een zak gehaald.
omnomnomquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wordt gemaakt van gemalen garnalen.
Die zijn meer deeg dan vlees.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die vietnamese dunne dingen.
Heb jij ook een gemalen garnaal Cor?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wordt gemaakt van gemalen garnalen.
Niet uit de vriezer bedoel ik he?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook een gemalen garnaal Cor?
Mmm ik dacht ook wel iets van ondefinieerbaar vlees. En nu heb ik trek gekregen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit volgens mij geen vlees in, alleen tauge en nog wat linkse ellende.
Nee je hebt het niet mis. sp3c is gewoon een viespeuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij met vlees een penis. Volgens mij. Kan het mis hebben.
gewoon naar Afrika vertrekken met een zak condoomsquote:
Straks gaan ze vechten, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Wat acteren ze trouwens ontzettend slecht.
Ja weet ik wel, maar ik erger me er wel aan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks gaan ze vechten, daar gaat het om.
volle zalen hoor mensen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |