niet hatenquote:
Goed punt (of nouja... 2 punten)quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die ja, tenminste nog een troost nu het paaldansmeisje weg is.
die jankerd? Ja die hadden ze niet door laten moeten gaan. Had ie ook wel weer zitten janken maar dan was het tenminste de laatste keer geweest dat we daar mee gestraft werden.quote:
Bronquote:Wang komt met statement na 'grappen' van Gordon
Xiao Wang, de Chinese deelnemer aan Holland's Got Talent die van jurylid Gordon discriminerende opmerkingen naar zijn hoofd kreeg, is allerminst blij. Sterker, hij voelt zich zwaar beledigd. Maar hij wil er liever niet bij betrokken worden. 'Ik kom binnen een paar dagen persoonlijk met een statement en dan hoop ik dat het daarmee gedaan is.'
Het AD zocht de 30-jarige promovendus economie en bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen op in de stad. Hij maakt een licht aangeslagen indruk. Maar hij vindt er natuurlijk wél wat van. 'Ik kan er alleen echt geen commentaar op geven,' zegt Wang met aarzeling.
Werk afmaken
Wang richt zijn aandacht op het beeldscherm voor hem, in zijn oor bungelt een oortje van een koptelefoon: 'Ik kom binnen een paar dagen persoonlijk met een statement en dan hoop ik dat het daarmee gedaan is. Ik heb echt belangrijker zaken te doen. Ik wil gewoon mijn werk hier afmaken.'
Gordon vuurde op tv een serie Chinezengrappen op deelnemer Wang af en kreeg iedereen over zich heen. Het slachtoffer zelf reageerde tot nu toe niet. Het liefst wil hij van het incident af zijn. 'Bedankt voor je komst. Maar ik kán echt geen commentaar geven.'
'Het is geen afhaal-Chinees'
Hoogleraar Wilfred Dolfsma, die Wangs promotie begeleidt, zegt dat de Chinese promovendus wel degelijk gebukt gaat onder de grappen van Gordon, die onder meer zei dat Wang 'de beste Chinees is die hij in tijden heeft gehad'. 'En het is geen afhaal-Chinees.'
Daarna gooide Gordon er nog een melig 'sulplise' tegenaan. Daags na de uitzending zwol de kritiek op Gordon langzaam aan. Voor- en tegenstanders lieten zich massaal horen, maar de mening van Wang ontbrak. RTL stelde daarop dat de Chinese kandidaat de grappen 'helemaal niet erg' zou hebben gevonden.
Geschrokken van contract
Niets blijkt minder waar, zegt Dolfsma nu. 'Juist het feit dat RTL hem deze dingen in de mond legt, zit hem dwars.' Waarom bijt hij dan niet van zich af? 'Wang is geschrokken van het contract dat hij voor deelname moest tekenen,' legt de hoogleraar uit. 'Hij is bang dat hij geen enkele reactie mag geven over het incident en dat hij zijn zangtalenten nooit in andere shows mag laten zien.'
Desgevraagd laat RTL weten dat Wang geen strobreed in de weg zal worden gelegd als hij zijn hart wil luchten over Gordons opmerkingen. Letterlijk zegt Kim Koppenol van RTL dat Wang 'vrij is zijn mening over het incident te geven'.
Wang en Dolfsma vertrouwen deze toezegging geenszins. 'Die contracten rond zo'n programma gaan heel ver. Daarom winnen we nu eerst juridisch advies in. RTL kan wel zeggen dat alles mag, maar dat willen we zeker weten,' zegt Dolfsma.
Verklaring
Als er geen juridische belemmering meer is, treedt Wang naar buiten met een verklaring. 'Dan zal Wang laten weten dat hij Gordons grappen erg onprettig vond,' zegt de hoogleraar. Het Meldpunt Discriminatie Regio Amsterdam heeft een klacht ingediend bij RTL.
Even opgezocht, die is alweer 2.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:14 schreef Injetta het volgende:
Dan al weer vader? Dat is snel toch? Die eerste is toch nauwelijks 1 jaar?
Echt waar?quote:
Vooral die dikke mascara en kohlpotlood. Ik vind het ook niet mooi.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:15 schreef Injetta het volgende:
Waarom is die Chantal toch altijd zo overdreven dik opgemaakt? Het wordt zo'n onnatuurlijke raar poppengezicht.
Dan ga ik ook straks maar wat rond zappen. Ik ga in ieder geval Overspel kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen is afgehaakt blijkbaarIk kijk ook niet tot het eind, straks Top2000 kwis.
Hoi.. gelukkig nog een arme ziel die HGT zit te kijken...quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
jongleren grap van Gordon mislukt
Psies. Hij jongleert met 3 dingetjes.... dat is niet echt wereldformaat..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Zo goed is hij nou ook weer niet Gordon met je Cirque du Soleil.
Ja, beetje zo'n arme jongen lekker zitten makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Zo goed is hij nou ook weer niet Gordon met je Cirque du Soleil.
Ik kan dat ook, tenminste met 3 ballen. Dan zou dit ook wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Psies. Hij jongleert met 3 dingetjes.... dat is niet echt wereldformaat..
Ik zit aan het zwaardere werk, wodkaquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Injetta het volgende:
Ik heb wel al een halve fles wijn op waardoor ik het redelijk aan kan dit programma.
Tja.. het valt niet mee zo'n zaterdagavond tv door zien te komen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit aan het zwaardere werk, wodka![]()
Heb ik ook nog liggen, maar zit nu aan de wijn, dus niet zo handig om dan wodka te pakkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit aan het zwaardere werk, wodka![]()
Tja... is zeker te hopen anders wordt het een zware avond vrees ik..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop dat mijn ma nog iets van wijn in huis heeft
Hij liet toch ook dingen vallen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan ook jongleren met 3 ballen.Of 3 mandarijnen
Hoewel ik het eigenlijk een beetje verleerd ben.
jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoi.. gelukkig nog een arme ziel die HGT zit te kijken...![]()
Vrees het ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja... is zeker te hopen anders wordt het een zware avond vrees ik..
Is die cynisme??quote:
Ik ook hoor, eng mensquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Injetta het volgende:
Dat gezicht van Chantal... ik krijg er rillingen van... hebben meer mensen hier last van?
Ik vind het een beetje te onnatuurlijk...quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
ik vind Dan zijn donkere haarkleur weleigenlijk
ja he? Vond ik ook al. Ik dacht eerst dat het door de belichting kwam eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
ik vind Dan zijn donkere haarkleur weleigenlijk
Vind Robert al tijden veel te oubollig voor dit programma.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:34 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Robert ineens zo'n oude man....
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:38 schreef Injetta het volgende:
Uit hoeveel leden bestaat die groep eigenlijk?
Hij is een stuk minder irritant in ieder geval dan dat mens bij Australias got Talent... echt, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind Robert al tijden veel te oubollig voor dit programma.
Ja, en als we Robert niet hadden was het waarschijnlijk weer Wendy ofzo, zit ik ook niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder irritant in ieder geval dan dat mens bij Australias got Talent... echt, verschrikkelijk.
Serieus, hoeveel talentenshow kijk je als je down under ook nog volgtquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder irritant in ieder geval dan dat mens bij Australias got Talent... echt, verschrikkelijk.
Ik heb Americas got Talent en Australia gekeken. Is nu allebei al afgelopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, hoeveel talentenshow kijk je als je down under ook nog volgt
Ik Hamkaasquote:
En supersaai ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:54 schreef Disana het volgende:
Ik vind dit zo saai. Daarom doen ze er ook een danser bij.
Ditquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Wat dramatisch in beeld gebracht weer.
Jaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
beetje laat maar ik kijk het laatste uur even mee
Ditquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef Injetta het volgende:
Dit is toch erg? Waarom hebben ze deze naar de halve finale laten gaan?
Dan zei vorige keer ook nee, zoals je net in de intro zagquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Tja, wat moet ik er van zeggen. Leuk voor ze, maar talent is het natuurlijk niet.
Ja daaaag, nu drukken, waarom heb je ze dan door laten gaan
Ik dacht dat hij had gezegd 'why not', of was dat die andere bejaardengroep?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zei vorige keer ook nee, zoals je net in de intro zag
Hehe en dan winnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je echt wil trollen moet je gewoon een paar honderd keer stemmen zodat ze uiteindelijk de finale winnen
Keihard op die toetsen stampen.quote:
ditquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hmm, komt niet helemaal uit de verf.
Goed plan, ben hier wel klaar meequote:
Nee, kon je dat niet eerder zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Het jurkje van een van die zangeressen net scheen heel erg door, leek net naakt. Heeft nog iemand dat opgemerkt?
iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
Na de audities is dit ook maar saai
Audities zijn altijd het leukste aan dit soort programma's. Snap ook niet dat er ooit is besloten om juist dat gedeelte uit talentenjachten te schrappen. Voice heeft het niet, X-Factor heeft het niet meer en bij HGT wordt het ook steeds minder. De tijd van Idols was geweldig waar je gewoon 8 weken lang mensen zag falenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:27 schreef Alan_Bastard het volgende:
Na de audities is dit ook maar saai
En dan worden de liveshows ook tot in de details gestuurd door een choreograaf, een stylist etc. etc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Audities zijn altijd het leukste aan dit soort programma's. Snap ook niet dat er ooit is besloten om juist dat gedeelte uit talentenjachten te schrappen. Voice heeft het niet, X-Factor heeft het niet meer en bij HGT wordt het ook steeds minder. De tijd van Idols was geweldig waar je gewoon 8 weken lang mensen zag falen
Jawel joh moeilijke bevalling, baby te vroeg en bijna doodquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Disana het volgende:
Ik denk 'nou komt er een zielig verhaal' maar er is helemaal niets bijzonders aan de hand.
Pfff.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jawel joh moeilijke bevalling, baby te vroeg en bijna dood
Oh okee, anders was het wel heel bijzonder geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nope, er is een choreograaf van RTL...
Anders mag je niet meedoenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel toevallig dat al die kandidaten zo'n moeilijke tijd en zielig verhaal hebben.
Mwah, iedereen heeft wel ietsquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Wel toevallig dat al die kandidaten zo'n moeilijke tijd en zielig verhaal hebben.
36quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe oud is die Claire?
Vond het origineel van dit nummer veel mooier trouwens.
Oh zo jong nog, had haar wel halverwege de 40 geschat. Vond het al zo oud voor een eerste kind.quote:
je geeft zelf het antwoord alquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe doen ze die live ondertiteling? Of hebben ze een paar seconden buffer ingebouwd ofzo?
Een paar seconden vertraging en een razendsnelle typer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe doen ze die live ondertiteling? Of hebben ze een paar seconden buffer ingebouwd ofzo?
Vraag ik me ook af. Klonk als coldplay.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand op welk nummer dat touwenmeisje haar act deed?
Dat idee had ik ook, maar ik ken het nummer niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Klonk als coldplay.
Ja, die staat op springen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mitchel gaat dalijk weer huilen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had het abdel wel gegund![]()
zo'n grote groep vind ik niks aan
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had het abdel wel gegund![]()
zo'n grote groep vind ik niks aan
Ik kijk hier zelden naarquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind al die zang zo oninteressant. Daar hebben we toch de Voice al voor. Ik had gehoopt op meer gekkigheid en originaliteit in HGT.
Ja dat is ook wel zo, maar voor ons valt er meer te zien dan alleen maar zangers en dat vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kijk hier zelden naaraltijd zo'n appels met peren vergelijken programma
100% met je eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat is wel altijd kut bij HGT, er gaat zelden iemand door waar ik tevreden over ben. Er heeft ook nog nooit iemand gewonnen waar ik blij mee was. Altijd dat eeuwige opera, en zingende kinderen
En met een beetje pech wordt het dit jaar gecombineerd, een zingend operakind.
Dat zit er met die Amira wel dik in. Helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat is wel altijd kut bij HGT, er gaat zelden iemand door waar ik tevreden over ben. Er heeft ook nog nooit iemand gewonnen waar ik blij mee was. Altijd dat eeuwige opera, en zingende kinderen
En met een beetje pech wordt het dit jaar gecombineerd, een zingend operakind.
Jij in TAL? Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zit er met die Amira wel dik in. Helaas.
Snap ook de keuze van Gordon niet: Abdel in z'n eentje heeft zoveel meer talent dan die hele groep dansende blije pubers en kleuters bij elkaar.
Ssssttt.quote:
Gevondenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Klonk als coldplay.
Dank!quote:
Ajax heeft toch wel wat lekkerders dan Dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Dan![]()
Ik kijk tegelijk Ajax dus dit half / half
Daley Blind misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef Burner82 het volgende:
Ajax heeft toch wel wat lekkerders dan Dan?
Daley Blind misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel wat lekkerders dan Dan?
quote:
Zlatan?? echt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja sowieso liever Zlatan![]()
Maar goed on topic nu.
Dierenacts mwah
ja die vind ik echt lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zlatan?? echt?![]()
Ik ben ook niet zo voor de animal acts.... heb er eigenlijk een hekel aan...
Al 2 posts nu hequote:
Ik kan het niet laten hequote:
Nee, ze rennen een beentje in de rondte en dat kind moet het 'schattig' maken. Ik vond er ook geen klap aan.quote:
Dan is Rally-o toch leuker met hondenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ze rennen een beentje in de rondte en dat kind moet het 'schattig' maken. Ik vond er ook geen klap aan.
Zo valt de jury ook totaal niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ze rennen een beentje in de rondte en dat kind moet het 'schattig' maken. Ik vond er ook geen klap aan.
Och, ze kunnen ook niet alles afbranden he...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo valt de jury ook totaal niet serieus te nemen.
Ze branden bijna nooit iets af.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, ze kunnen ook niet alles afbranden he...
Denk dat dat het probleem isquote:
De finale nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |