ja he? Vond ik ook al. Ik dacht eerst dat het door de belichting kwam eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
ik vind Dan zijn donkere haarkleur weleigenlijk
Vind Robert al tijden veel te oubollig voor dit programma.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:34 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Robert ineens zo'n oude man....
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:38 schreef Injetta het volgende:
Uit hoeveel leden bestaat die groep eigenlijk?
Hij is een stuk minder irritant in ieder geval dan dat mens bij Australias got Talent... echt, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind Robert al tijden veel te oubollig voor dit programma.
Ja, en als we Robert niet hadden was het waarschijnlijk weer Wendy ofzo, zit ik ook niet echt op te wachten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder irritant in ieder geval dan dat mens bij Australias got Talent... echt, verschrikkelijk.
Serieus, hoeveel talentenshow kijk je als je down under ook nog volgtquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder irritant in ieder geval dan dat mens bij Australias got Talent... echt, verschrikkelijk.
Ik heb Americas got Talent en Australia gekeken. Is nu allebei al afgelopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, hoeveel talentenshow kijk je als je down under ook nog volgt
Ik Hamkaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |