quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
jongleren grap van Gordon mislukt
Psies. Hij jongleert met 3 dingetjes.... dat is niet echt wereldformaat..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Zo goed is hij nou ook weer niet Gordon met je Cirque du Soleil.
Ja, beetje zo'n arme jongen lekker zitten makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Zo goed is hij nou ook weer niet Gordon met je Cirque du Soleil.
Ik kan dat ook, tenminste met 3 ballen. Dan zou dit ook wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Psies. Hij jongleert met 3 dingetjes.... dat is niet echt wereldformaat..
Ik zit aan het zwaardere werk, wodkaquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Injetta het volgende:
Ik heb wel al een halve fles wijn op waardoor ik het redelijk aan kan dit programma.
Tja.. het valt niet mee zo'n zaterdagavond tv door zien te komen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit aan het zwaardere werk, wodka![]()
Heb ik ook nog liggen, maar zit nu aan de wijn, dus niet zo handig om dan wodka te pakkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit aan het zwaardere werk, wodka![]()
Tja... is zeker te hopen anders wordt het een zware avond vrees ik..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop dat mijn ma nog iets van wijn in huis heeft
Hij liet toch ook dingen vallen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan ook jongleren met 3 ballen.Of 3 mandarijnen
Hoewel ik het eigenlijk een beetje verleerd ben.
jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoi.. gelukkig nog een arme ziel die HGT zit te kijken...![]()
Vrees het ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja... is zeker te hopen anders wordt het een zware avond vrees ik..
Is die cynisme??quote:
Ik ook hoor, eng mensquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Injetta het volgende:
Dat gezicht van Chantal... ik krijg er rillingen van... hebben meer mensen hier last van?
Ik vind het een beetje te onnatuurlijk...quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
ik vind Dan zijn donkere haarkleur weleigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |