Ik kijk hier zelden naarquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind al die zang zo oninteressant. Daar hebben we toch de Voice al voor. Ik had gehoopt op meer gekkigheid en originaliteit in HGT.
Ja dat is ook wel zo, maar voor ons valt er meer te zien dan alleen maar zangers en dat vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kijk hier zelden naaraltijd zo'n appels met peren vergelijken programma
100% met je eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat is wel altijd kut bij HGT, er gaat zelden iemand door waar ik tevreden over ben. Er heeft ook nog nooit iemand gewonnen waar ik blij mee was. Altijd dat eeuwige opera, en zingende kinderen
En met een beetje pech wordt het dit jaar gecombineerd, een zingend operakind.
Dat zit er met die Amira wel dik in. Helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Dat is wel altijd kut bij HGT, er gaat zelden iemand door waar ik tevreden over ben. Er heeft ook nog nooit iemand gewonnen waar ik blij mee was. Altijd dat eeuwige opera, en zingende kinderen
En met een beetje pech wordt het dit jaar gecombineerd, een zingend operakind.
Jij in TAL? Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zit er met die Amira wel dik in. Helaas.
Snap ook de keuze van Gordon niet: Abdel in z'n eentje heeft zoveel meer talent dan die hele groep dansende blije pubers en kleuters bij elkaar.
Ssssttt.quote:
Gevondenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Klonk als coldplay.
Dank!quote:
Ajax heeft toch wel wat lekkerders dan Dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Dan![]()
Ik kijk tegelijk Ajax dus dit half / half
Daley Blind misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef Burner82 het volgende:
Ajax heeft toch wel wat lekkerders dan Dan?
Daley Blind misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel wat lekkerders dan Dan?
quote:
Zlatan?? echt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja sowieso liever Zlatan![]()
Maar goed on topic nu.
Dierenacts mwah
ja die vind ik echt lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zlatan?? echt?![]()
Ik ben ook niet zo voor de animal acts.... heb er eigenlijk een hekel aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |