Ja, die deed het gisteren t/m dortmund bayernquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show

al een backup gevonden?quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, die deed het gisteren t/m dortmund bayern

Rondetijden hangen toch niet alleen af van downforce alleen? Ze kunnen ook drag verminderen, waardoor de auto sneller kan optrekken, of meer mechanische grip, vanuit de aandrijving, ophanging en wielen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze inmiddels alweer evenveel downforce door de geblazen diffusers. Vergelijk de rondetijden maar eens. Motoren zijn in principe gelijk gebleven.

Ja was fucked up, maar gisteravond was ik net op tijd om de herhaling mee te pakken op sport 1, dus dat kwam goed. Maar nu weet ik weer waarom ik voetbal haatquote:Op zondag 24 november 2013 13:23 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij is het ook de eerste keer dat ze het deden. Leuk dat er voetbal op is, maar vermeld dan even van te voren dat mocht de Q uitlopen dat het dan verder gaat op het andere kanaal.
Ik moest vannacht nog de uitzending van Sky downloaden in mkv format en mijn xbox loopt daar altijd mee te eikelen dus ook nog eerst omzetten naar mp4 bestand alvorens te kunnen kijken.
Maargoed, vandaag neem ik weer maar 1 kanaal op en dat kan ik pas morgenmiddag kijken.

Deze doet het al:quote:

Goh, verrassing die reactie.quote:

Opnemen?quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Desunoto het volgende:
Is er 's avonds laat toch nog ergens een herhaling te zien? Kan de race niet live volgen straks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

Ik zit klaar! Hopen op leuke docu van de BBC en n btje regenquote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, verrassing die reactie.
Ik ga kijken om wat erachter gebeurt, zijn er meer?

quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Opnemen?Opnemen lukt ook niet. Ik ga wel voor dat laatste. Hoop dat ik hem nog voor middernacht kan kijken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik had gister de qualy van P.B. Volgens mij was 'ie voor 0:00 uur binnen, maar koos ervoor om vandaag pas te kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Opnemen lukt ook niet. Ik ga wel voor dat laatste. Hoop dat ik hem nog voor middernacht kan kijken dan.

17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zendenquote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Funzel het volgende:
Zit op een verjaardag, race begint om 17:00 neem ik aan?

Pffff doe dan alleen een samenvatting zeg :pquote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zenden)

BBC1 heeft nu al uitzending, voorbeschouwing (ook vooral op aankomend seizoen, en net terugblik van Webber op zijn F1-carriere).quote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zenden)

Wat zei ie?quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Sterke woorden van Alonso over Vettel.......

Kwam er op neer dat ie de titels van Vettel niet op waarde schat, en mocht ie in de nabije toekomst een wagen hebben die maar goed is voor p5 tot 8 en hij krijgt die wagen niet beter dat iedereen zal begrijpen dat het aan de wagen lag en niet coureur.quote:

Om m'n eigen vraag dan maar te beantwoorden:quote:Op zondag 24 november 2013 16:31 schreef Sally het volgende:
Dat liedje onder het item van Webber net, Gravity: van Cold Play? Of Snow Patrol?
/offtopic

twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:45:41#F1 radar update 13:45 BRST: Shower development now beginning across southern Sao Paulo. Not definitive, but rain looking likely mid-race. reageer retweet

interlagos ligt in het zuiden van de stad Sao Pauloquote:Op zondag 24 november 2013 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:45:41#F1 radar update 13:45 BRST: Shower development now beginning across southern Sao Paulo. Not definitive, but rain looking likely mid-race. reageer retweet

daar komt nog bij dat hij in tegenstelling tot veel van zijn landgenoten er wel bovenuit steekt.quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Kvyat kan verdomme een goed woordje Engels itt sommige andere coureurs

Echt zo'n Zuid-Amerikaanse drugslordquote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die Maldonado blijft echt een psychopaten-hoofd hebben.

quote:Op zondag 24 november 2013 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:

Waarschijnlijker dat hij de Ferrari in de muur parkeert bij het eerste spatje regenquote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef zoem het volgende:
Zou leuk voor Massa zijn als hij hier een podium weet te pakken.

Dat deed ie in 2008 anders nietquote:Op zondag 24 november 2013 16:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dat hij de Ferrari in de muur parkeert bij het eerste spatje regen

In 2008 deed hij wel meer dingen niet. Of wel eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat deed ie in 2008 anders niet![]()

quote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Nober het volgende:
Ik zie Rosberg wel voor Vettel de eerste bocht doorgaan buitenom als Alonso het aan de binnenkant bij Vettel probeert.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |