Ligt waarschijnlijk aan je speler die niet met de audiocodec om kan gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik weer, een torrent gedownload zonder geluid
Maar zo te zien heb ik weinig gemist zo.
Daar ligt het niet aan, zit gewoon geen audiostream bij die video.quote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je speler die niet met de audiocodec om kan gaan.
Jammer dat Ivo niet het commentaar doet tijdens de race, hij is vast een stuk beter dan Van Dam&Albers.quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef WEST het volgende:
Vanavond om 21:20 in de TV show een interview met Giedo vd Garde bij Ivo Niehe
Ik weet niet waar je het gedownload hebt maar op tpb zie ik er een stuk of 6 en ik neem aan met geluid anders even de reacties er onder lezen.quote:Op zondag 24 november 2013 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, zit gewoon geen audiostream bij die video.
Hij doet het al, mijn computer had even wat probleempjes met de digital audioquote:Op zondag 24 november 2013 14:15 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet waar je het gedownload hebt maar op tpb zie ik er een stuk of 6 en ik neem aan met geluid anders even de reacties er onder lezen.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:38 schreef 4-elements het volgende:
Laat aub een hoosbui over de F1 neerdalen vanmiddag. Weersvoorspelling biedt in ieder geval enige hoop.
quote:
Volgens mij was het Alonso zijn eigen schuld, hij had de vlaggen gemist kan ik me herinneren (tijdens de crash hing er alleen geel zo te zien)quote:Op zondag 24 november 2013 15:16 schreef opreis het volgende:
[..]
De daarop volgende crash van Alonso (door webber) zag er nog erger uit. Maar wat ik niet snap, Alonso kwam er toen op volle snelheid in rijden, hadden ze toen nog geen systeem van boord radio of vlaggen om hem te waarschuwen?
was SC gegeven dacht ik, maar hij kwam nog op volle snelheid door. Voor hem was een Jordan volgens mij die er omheen slalomde..quote:Op zondag 24 november 2013 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij was het Alonso zijn eigen schuld, hij had de vlaggen gemist kan ik me herinneren (tijdens de crash hing er alleen geel zo te zien)
Het ergste nog is dat ie al sinds Japan er mee bezig wasquote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vorige week was er een goede kwaliteit UStream van Sky Sports. Niet heel verrassend genoeg is die user nu geband. Weet iemand of die onder een andere naam door is gegaan?
Volgens mij hebben ze inmiddels alweer evenveel downforce door de geblazen diffusers. Vergelijk de rondetijden maar eens. Motoren zijn in principe gelijk gebleven.quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
De auto;s hebben vanaf 2009 veel kleinere vleugels en veel minder flappen erin dan vroeger. Daarmee is de netto downforce gewoon flink minder dan vroeger, ondanks de betere aero.
Dit hebben ze gedaan om het meer om bandengrip te laten draaien en meer inhaalacties te krijgen. Resultaat is dat ze nu eerder in de problemen komen tijdens regen.
Was al gelijk te merken tijdens de eerste regenrace in 2009 (dacht China) die rondenlang achter de pacecar mochten rijden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vorige week was er een goede kwaliteit UStream van Sky Sports. Niet heel verrassend genoeg is die user nu geband. Weet iemand of die onder een andere naam door is gegaan?
Ik denk dat ik weet om welke stream het gaat, deze stopte er voor mij gisteren in het midden van Borussia Bayern mee, als jij zegt dat ike vorige week al was verwijderd kunnen we er van uit gaan dat ie wordt geupdate?quote:Op zondag 24 november 2013 15:34 schreef bodylotion het volgende:
Die goede stream van SkySports van vorige week is verwijderd. Iemand nog een goeie link?
edit: zie boven
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-showquote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik weet om welke stream het gaat, deze stopte er voor mij gisteren in het midden van Borussia Bayern mee, als jij zegt dat ike vorige week al was verwijderd kunnen we er van uit gaan dat ie wordt geupdate?
Ja, die deed het gisteren t/m dortmund bayernquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show
al een backup gevonden?quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, die deed het gisteren t/m dortmund bayern
Rondetijden hangen toch niet alleen af van downforce alleen? Ze kunnen ook drag verminderen, waardoor de auto sneller kan optrekken, of meer mechanische grip, vanuit de aandrijving, ophanging en wielen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze inmiddels alweer evenveel downforce door de geblazen diffusers. Vergelijk de rondetijden maar eens. Motoren zijn in principe gelijk gebleven.
Ja was fucked up, maar gisteravond was ik net op tijd om de herhaling mee te pakken op sport 1, dus dat kwam goed. Maar nu weet ik weer waarom ik voetbal haatquote:Op zondag 24 november 2013 13:23 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij is het ook de eerste keer dat ze het deden. Leuk dat er voetbal op is, maar vermeld dan even van te voren dat mocht de Q uitlopen dat het dan verder gaat op het andere kanaal.
Ik moest vannacht nog de uitzending van Sky downloaden in mkv format en mijn xbox loopt daar altijd mee te eikelen dus ook nog eerst omzetten naar mp4 bestand alvorens te kunnen kijken.
Maargoed, vandaag neem ik weer maar 1 kanaal op en dat kan ik pas morgenmiddag kijken.
Deze doet het al:quote:
Goh, verrassing die reactie.quote:
Opnemen?quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Desunoto het volgende:
Is er 's avonds laat toch nog ergens een herhaling te zien? Kan de race niet live volgen straks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik zit klaar! Hopen op leuke docu van de BBC en n btje regenquote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, verrassing die reactie.
Ik ga kijken om wat erachter gebeurt, zijn er meer?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Opnemen?Opnemen lukt ook niet. Ik ga wel voor dat laatste. Hoop dat ik hem nog voor middernacht kan kijken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gister de qualy van P.B. Volgens mij was 'ie voor 0:00 uur binnen, maar koos ervoor om vandaag pas te kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Opnemen lukt ook niet. Ik ga wel voor dat laatste. Hoop dat ik hem nog voor middernacht kan kijken dan.
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zendenquote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Funzel het volgende:
Zit op een verjaardag, race begint om 17:00 neem ik aan?
Pffff doe dan alleen een samenvatting zeg :pquote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zenden)
BBC1 heeft nu al uitzending, voorbeschouwing (ook vooral op aankomend seizoen, en net terugblik van Webber op zijn F1-carriere).quote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zenden)
Wat zei ie?quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Sterke woorden van Alonso over Vettel.......
Kwam er op neer dat ie de titels van Vettel niet op waarde schat, en mocht ie in de nabije toekomst een wagen hebben die maar goed is voor p5 tot 8 en hij krijgt die wagen niet beter dat iedereen zal begrijpen dat het aan de wagen lag en niet coureur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |