Een beetje water op de baan, is toch niet per se reden om vanachter SC te starten zou je zeggen.quote:
Dan moeten ze maar langzamer rijden, en voorzichtiger met dat rechter voetje spelen.....quote:Op zondag 24 november 2013 12:50 schreef Fer het volgende:
De auto;s vanaf 2009 hebben te weinig downforce om nog fatsoenlijk door de regen te rijden. Ze gaan veel sneller aquaplannen.
Volgend jaar nog minder downforce, dus dan betekent regen einde raceweekend ben ik bang. Het maken van regenbanden is misschien wel nutteloos.
Dan krijgen ze nog minder downforce.quote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar langzamer rijden, en voorzichtiger met dat rechter voetje spelen.....
dan moeten ze de flaps steiler stellen en full downforce aftelling kiezen.quote:
Lijkt me erg overdreven.quote:Op zondag 24 november 2013 12:50 schreef Fer het volgende:
De auto;s vanaf 2009 hebben te weinig downforce om nog fatsoenlijk door de regen te rijden. Ze gaan veel sneller aquaplannen.
Volgend jaar nog minder downforce, dus dan betekent regen einde raceweekend ben ik bang. Het maken van regenbanden is misschien wel nutteloos.
gewoon een peddel mee en rijden!quote:Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Alsof in de jaren '90 de earo zó geavanceerd wasEn ik meen me toch te herinneren dat die wel gewoon in de regen reden toen......
Is geen onzin. Met de oude banden kon Red Bull zijn kracht niet kwijt, omdat die dan te snel oververhitten. Met de nieuwe banden is dat minder het geval waardoor Vettel in de langzamere bochten makkelijker kan accelereren, en daar vooral zijn winst pakt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vandaag nog maar eens bewezen dat dat onzin is.
Jawel, is al uitgebreid bij Sky en BBC aan bod gekomenquote:Op zondag 24 november 2013 13:15 schreef Geralt het volgende:
Ik heb Rubens nog niet gespot dit weekend
Hij zal er toch wel bij zijn of niet?
Ow ik had Sport1 opgenomen. Die flikkers kapte de uitzending gewoon af na 2x delay van 10 minuten.quote:Op zondag 24 november 2013 13:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel, is al uitgebreid bij Sky en BBC aan bod gekomen
ging op sport1 extra gewoon door hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik had Sport1 opgenomen. Die flikkers kapte de uitzending gewoon af na 2x delay van 10 minuten.
Later de Sky uitzending gedownload.
Hommo's bij Sport1
Ja daar heb je geen kut aan als je Sport1 HD select op aan het nemen bent met je recorder terwijl je op je werk zit.quote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ging op sport1 extra gewoon door hoor.
Trouwens 40% kans op regen aldus Giedo's team
Klopt het was niet duidelijk aangegeven. Ik had het ook opgenomen omdat ik niet op tijd thuis kon zijn. Gelukkig liep het iets anders en heb ik alleen Q1 gemist.quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar heb je geen kut aan als je Sport1 HD select op aan het nemen bent met je recorder terwijl je op je werk zit.
Dat hadden ze ook wel ergens mogen vermelden, dan had ik beide kanalen opgenomen![]()
!
Ligt waarschijnlijk aan je speler die niet met de audiocodec om kan gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik weer, een torrent gedownload zonder geluid
Maar zo te zien heb ik weinig gemist zo.
Daar ligt het niet aan, zit gewoon geen audiostream bij die video.quote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je speler die niet met de audiocodec om kan gaan.
Jammer dat Ivo niet het commentaar doet tijdens de race, hij is vast een stuk beter dan Van Dam&Albers.quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef WEST het volgende:
Vanavond om 21:20 in de TV show een interview met Giedo vd Garde bij Ivo Niehe
Ik weet niet waar je het gedownload hebt maar op tpb zie ik er een stuk of 6 en ik neem aan met geluid anders even de reacties er onder lezen.quote:Op zondag 24 november 2013 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, zit gewoon geen audiostream bij die video.
Hij doet het al, mijn computer had even wat probleempjes met de digital audioquote:Op zondag 24 november 2013 14:15 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet waar je het gedownload hebt maar op tpb zie ik er een stuk of 6 en ik neem aan met geluid anders even de reacties er onder lezen.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:38 schreef 4-elements het volgende:
Laat aub een hoosbui over de F1 neerdalen vanmiddag. Weersvoorspelling biedt in ieder geval enige hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |