Deze doet het al:quote:
Goh, verrassing die reactie.quote:
Opnemen?quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Desunoto het volgende:
Is er 's avonds laat toch nog ergens een herhaling te zien? Kan de race niet live volgen straks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik zit klaar! Hopen op leuke docu van de BBC en n btje regenquote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, verrassing die reactie.
Ik ga kijken om wat erachter gebeurt, zijn er meer?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Opnemen?Opnemen lukt ook niet. Ik ga wel voor dat laatste. Hoop dat ik hem nog voor middernacht kan kijken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gister de qualy van P.B. Volgens mij was 'ie voor 0:00 uur binnen, maar koos ervoor om vandaag pas te kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Opnemen lukt ook niet. Ik ga wel voor dat laatste. Hoop dat ik hem nog voor middernacht kan kijken dan.
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zendenquote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Funzel het volgende:
Zit op een verjaardag, race begint om 17:00 neem ik aan?
Pffff doe dan alleen een samenvatting zeg :pquote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zenden)
BBC1 heeft nu al uitzending, voorbeschouwing (ook vooral op aankomend seizoen, en net terugblik van Webber op zijn F1-carriere).quote:Op zondag 24 november 2013 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
17u BBC, 18u Veronica (dat eerste uur doen ze dan snel samenvatten om de het resterende kwartiertje live uit te zenden)
Wat zei ie?quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Sterke woorden van Alonso over Vettel.......
Kwam er op neer dat ie de titels van Vettel niet op waarde schat, en mocht ie in de nabije toekomst een wagen hebben die maar goed is voor p5 tot 8 en hij krijgt die wagen niet beter dat iedereen zal begrijpen dat het aan de wagen lag en niet coureur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |