Om m'n eigen vraag dan maar te beantwoorden:quote:Op zondag 24 november 2013 16:31 schreef Sally het volgende:
Dat liedje onder het item van Webber net, Gravity: van Cold Play? Of Snow Patrol?
/offtopic
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:45:41#F1 radar update 13:45 BRST: Shower development now beginning across southern Sao Paulo. Not definitive, but rain looking likely mid-race. reageer retweet
interlagos ligt in het zuiden van de stad Sao Pauloquote:Op zondag 24 november 2013 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:45:41#F1 radar update 13:45 BRST: Shower development now beginning across southern Sao Paulo. Not definitive, but rain looking likely mid-race. reageer retweet
daar komt nog bij dat hij in tegenstelling tot veel van zijn landgenoten er wel bovenuit steekt.quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Kvyat kan verdomme een goed woordje Engels itt sommige andere coureurs
Echt zo'n Zuid-Amerikaanse drugslordquote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die Maldonado blijft echt een psychopaten-hoofd hebben.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarschijnlijker dat hij de Ferrari in de muur parkeert bij het eerste spatje regenquote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef zoem het volgende:
Zou leuk voor Massa zijn als hij hier een podium weet te pakken.
Dat deed ie in 2008 anders nietquote:Op zondag 24 november 2013 16:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dat hij de Ferrari in de muur parkeert bij het eerste spatje regen
In 2008 deed hij wel meer dingen niet. Of wel eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat deed ie in 2008 anders niet![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Nober het volgende:
Ik zie Rosberg wel voor Vettel de eerste bocht doorgaan buitenom als Alonso het aan de binnenkant bij Vettel probeert.
Dacht dat de pole aan de binnenkant was maar wat was het mooi, Rosberg P1 tot ronde 2. Nu maar weer zappen denk ik.quote:
Doei.quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef Eenskijken het volgende:
was weer een leuke race jongens! tot volgende keer
GROquote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Kova alweer een probleem ofzo![]()
Valsecchi zijn wagen gesaboteerd
Nee Kova, Grosjean is kapot.quote:
Zei het je nogquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef Sally het volgende:
F(ck, mijn beslissing om Rosberg in te ruilen voor Grosjean heeft verkeerduitgepakt... Ik zei het nog in DM...
Gewoon een poepstartquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee Kova, Grosjean is kapot.
Kova rijdt 7 plaatsen verder naar achter als dat ie gestart is.....
nee, meen je dat echtquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:10 schreef Eenskijken het volgende:
LOL de enige reden dat vettel niet meteen voorop reed was omdat hij een matige start hadtriest
Triest van de rest van het veld, moeten ze maar sneller zijnquote:Op zondag 24 november 2013 17:10 schreef Eenskijken het volgende:
LOL de enige reden dat vettel niet meteen voorop reed was omdat hij een matige start hadtriest
als je in slaap valt, kun je altijd nog even samenvatting kijken op Veronicaquote:Op zondag 24 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoop op regen, misschien wordt het dan nog interessant
Overigens, MIJN EIGEN tekst uit de DM's. niet die van een anderquote:
quote:Poeh, moeilijk om ROS dan te laten gaan...
Vettel blijft sowieso.
Heb nu als optie GRO/VET + LOT (ch), en houd dan 38,573 mln over.
quote:ik MOEST wat, ik wilde niet met Caterham zooi blijven zitten... En een beetje lef tonen om iets te doorbreken... ik heb die moed wel
Ben gegaan voor Sauber motor en chassis.quote:Waarom Rosberg weg? Omdat dan meer geld.
Waarom Grosjean? Heeft voor Lotus wat te bewijzen.
Waarom geen Ferrari of Alonso? Omdat Fellali.
Waarom geen Caterham meer? Brokkenpiloten.
Keuzes, keuzes.
Die heeft dat blondje in de voorbeschouwing ook gezien.quote:Op zondag 24 november 2013 17:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean lekker fit even een sprintje aan het trekken
ja en ze hebben de FIA omgekocht zodat ze geen straf krijgenquote:Op zondag 24 november 2013 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Die auto is helemaal niet volgens de regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |