Aan kleine vlaaien doen we niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan ik een kleintje of een halfje kruimel met pudding bestellen?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Pakketbezorgers
Bel gaat, ik sta op, loop de trap af en open de voordeur.... bezorger hangt al aan de bel bij de overburen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan ook wat zeggen over de snelheid waarmee je de trap afliep
ik denk ik tik het klein, dan ziet ze het niet /sp3cmodusquote:
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergrootquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk ik tik het klein, dan ziet ze het niet /sp3cmodus
je bent een engelquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergroot![]()
Vlaai is besteld btw.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergroot![]()
Vlaai is besteld btw.
tenzij alle dames hem sexy vinden, leer mij sp3c kennen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:19 schreef sp3c het volgende:
sowieso moet ze mijn snor zien want 1 december gaat hij weer weg
Denken dat sp3c zich aanpast voor anderenquote:Op zondag 24 november 2013 08:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij alle dames hem sexy vinden, leer mij sp3c kennen.
heej timquote:Op zondag 24 november 2013 08:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3c zich aanpast voor anderen
Nope... maar ze wil wel met je naar een wedstrijd (zei ze eergisteren)quote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef sp3c het volgende:
komt pokkehontas trouwens ook?
* sp3c = fan
Kunnen we in dat geval het geheel een week of twee verschuiven?quote:Op zondag 24 november 2013 17:03 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij dat het gewoon netjes opgeruimd hoort te zijn als je gasten krijgt
nee dat kan nietquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we in dat geval het geheel een week of twee verschuiven?
Dat drumstel is schoon en stofvrijquote:Op zondag 24 november 2013 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat kan niet
gewoon het drumstel afstoffen en gebruiksklaar maken ... hophop!
Aangezien ik mijn logees een kamer bied waarbij het raam technisch onbereikbaar door de zooi die aan die kant van de kamer staat ga ik niet zeuren over een drumstel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
op het randje denk ik hoor, ik laat Cat zelf wel beslissen
Tja, mijn andere logeerkamer was bezet met gasten die iets meer sloopgraag waren dan jij.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Toekito het volgende:
Je raam was prima bereikbaar.....met een polstok
Matigquote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
nou niet dat ik niet graag geloved en gesponsort wil worden ofzo maar ik doe het toch vooral om na een maand grappige pasfoto's te kunnen maken
Jij bent de grapquote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
nee zo werkt het niet, je moet er een soort van grapje bijmaken
Even bij voorbaat: Pics! Of beter nog, een live stream.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik voorzie kussengevechten in huize Greys.
Als er mannen een kussengevecht gaan houden, ben ik sowieso voor streamsquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even bij voorbaat: Pics! Of beter nog, een live stream.
Noem je cat en grees nu mannen!?quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er mannen een kussengevecht gaan houden, ben ik sowieso voor streams
Blijkbaarquote:
Misschien omdat we je gedurende de dag voldoende hebben uitgeput.quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
Ik niet sloopgraagCat is de eerste die dat durft te zeggen.
Het ergste: een dikke man. Met veel haarquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Takaiki het volgende:
Wat is erger: je dik noemen of een man?
Man. Hands down.quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Takaiki het volgende:
Wat is erger: je dik noemen of een man?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ergste: een dikke man. Met veel haar
ik ben nog aan het ruziën om vrije dagen danquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien omdat we je gedurende de dag voldoende hebben uitgeput.![]()
Ik heb voor BP trouwens optie op katvrije slaapplekken! Deze keer ECHT NIET op loopafstand though.
Ja hoiquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan mijquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi
Maar kalend, dat scheelt misschien.
Harder slaanquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben nog aan het ruziën om vrije dagen dan
en niet op zijn hoofd!quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Maak je het nu uit?quote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan mij
episch is hetquote:
quote:
Ik wil er ook wel voor betalen hoorquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
Cat wilde er al voor betalen en die heeft het nog niet eens gezien
Wel gezien jonguh.quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
Cat wilde er al voor betalen en die heeft het nog niet eens gezien
1 voor 1 in je soep leggen, dan heb je zeker 10 dagen gratis etenquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er ook wel voor betalen hoor
Wat mag ik ermee als ik betaald heb??
quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 voor 1 in je soep leggen, dan heb je zeker 10 dagen gratis eten
nou je moet het er niet ter plekke uit gaan trekken geeeeeek!quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ga morgen een stukje snor op mijn frietjes leggen
Ik ga je wel heel omslachtig zoenen en dat er dan per ongeluk eentje tussen het spleetje tussen mijn voortanden blijft hangen (dat zeg ik dan, maar ik heb geen spleetje tussen mijn voortanden, dus dat is dan niet zo, maar dat zeg ik niet)quote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je moet het er niet ter plekke uit gaan trekken geeeeeek!
1 december gaat het er pas af
echt serieus ik heb vorig jaar in de zomer dat weekend gehad en wil nu een week (inc dat weekend) en dan is er gezeik. Pak anders ff diegene met 6 weken (toen en volgend jaar)vakantie zonder kinderen.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
klinkt sexy, ik keur het goed [ afbeelding ]
Ja!quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
echt serieus ik heb vorig jaar in de zomer dat weekend gehad en wil nu een week (inc dat weekend) en dan is er gezeik. Pak anders ff diegene met 6 weken (toen en volgend jaar)vakantie zonder kinderen.
Dat weekend regel ik sowieso. Linksom, rechtsom of recht door zee het boeit me niet. Alleen die week erna (uitrusten) is een tweede.quote:
hey hallo?quote:
Zangwedstrijd met diverse koren in diverse categoriën (dames/heren/gemengd, lichte muziek/klassiek/pop, goed/matig/ze doen echt heul hard hun best)quote:Op zondag 24 november 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
dat zegt me natuurlijk helemaal niets
leg uit
Zoek L1 radio op je internetz! Dan kun je nu een koor horen in de categorie gemengd/pop/goed!quote:
Vast allemaal ongestelde wijven.quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
op l1 tv is nu een programma genaamd 'de rode stoelen' dat klinkt ook wel heftig
quote:
Daar knapte ik aaipadgewijs ook op af. Nu maar de TV op standje radio gezet en lekker fokken erbij.quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
waarom moet ik toch altijd overal silverlight voor installeren?
iedere keer doe ik het en iedere keer moet ik het weer doen ... kutsilverlight
quote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
voorlopig doet silverlight nog vooral niets
Uitrusten voor morgen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
denk het niet
sowieso geen zin meer om op te staan, bijna bedtijd voor sp3c
Goed bezig!quote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
oeh ik zag toevallig gister je whatapjes
vroeg me al af waarom het ding af en toe zat te piepen zonder dat ik gebeld werd
quote:Op zondag 24 november 2013 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Omg!
We hebben het keigoed gedaan!![]()
![]()
![]()
Beste in onze categorie (doen heul hard hun best,alle samenstellingen) en zelfs hogere punten dan één 'matigje' !![]()
We krijgen als prijs een stuk coaching.![]()
Boooooh! Ik dacht dat we ergens ver onderaan het totaal zouden bungelen, maar we zijn gewoon middenmoot!![]()
![]()
ja zo heeft dat whatappje geen zin meer natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Omg!
We hebben het keigoed gedaan!![]()
![]()
![]()
Beste in onze categorie (doen heul hard hun best,alle samenstellingen) en zelfs hogere punten dan één 'matigje' !![]()
We krijgen als prijs een stuk coaching.![]()
Boooooh! Ik dacht dat we ergens ver onderaan het totaal zouden bungelen, maar we zijn gewoon middenmoot!![]()
![]()
Ik heb hem net gestuurdquote:Op zondag 24 november 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zo heeft dat whatappje geen zin eer natuurlijk
Jaloers zeker.quote:
NU kijken!quote:
Trouwens, plek 1,2 en 3 leverden tussen de 2000 en 5000 euro op .quote:Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
echt heel goed gedaan hoor meiden, hier heb je wat lessen
complimenten hoor
Jaja, nu is het opeens wel weer interessantquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Op de kip!quote:
Ookquote:
Dat kan ook, maar ik bedoelde bij de hamquote:
Indaha bezorgde me net een halve hartverzakking (trutjequote:
Geef ze drank en knuffels.quote:
Doe een limbodans met ze!quote:
Goed om te horen; lekker om je weer even te zienquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:11 schreef indaha het volgende:
Ik ben ook weer thuis, het was gezellig
jij bedankt voor de sanitaire voorzieningquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:12 schreef Toekito het volgende:
Thnx Indaha en Takke voor het thuis brengen
Het was weer gezellig menschen
ywquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
jij bedankt voor de sanitaire voorziening
sorryquote:
Zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 05:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
Was gezellig gisteren!
Geen idee, niet deze iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zeker
Alleen welke druiloor heeft er spa op?
Dat!quote:Op dinsdag 26 november 2013 05:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
Was gezellig gisteren!
Dat was Maesquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zeker
Alleen welke druiloor heeft er spa op?
nou ja.......waaromquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat was Maes
En ik had een glaasje plat water uit de kraan (denk ik, maar misschien was het wel Spa Blauw geworden)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:02 schreef Cat22 het volgende:
de Birds tjilpen, Borie blért en Biet aanbidt me.![]()
En de oven staat aan. Broodjesssss
Wappppeerrrrrrrrquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
Het was leuk![]()
En dan straks sauna, whoeiiiiiiiiiii.
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik wil dan ook zeer zelden een bon zien. Is niet mijn werk om dat soort getallen te bekijken. (Doe ik op het werk ook niet, de economieafdeling klaagt vanzelf wel uiteindelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:27 schreef Takaiki het volgende:
Je krijgt ongevraagd de bon onder je neus
En vrouw he, dus nieuwsgierig
Post je het ipadres voor de livestream? Als PM mag ook. Thanks!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
Het was leuk![]()
Door recente ervaringen wil ik graag zien waar mijn geld aan besteed wordtquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik wil dan ook zeer zelden een bon zien. Is niet mijn werk om dat soort getallen te bekijken. (Doe ik op het werk ook niet, de economieafdeling klaagt vanzelf wel uiteindelijk)
Greys! We hebben de Brienenoordbrug gisteren 3 keer gezien, we weten nu wel waar hij ligtquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
Het was leuk![]()
melk van je vorklepelkoffie zeker?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Door recente ervaringen wil ik graag zien waar mijn geld aan besteed wordt
Al ben ik bang dat ze daar eerder te weinig dan teveel rekenen
dure melk dan, daar koop ik anderhalf pak voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
melk van je vorklepelkoffie zeker?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Greys! We hebben de Brienenoordbrug gisteren 3 keer gezien, we weten nu wel waar hij ligt
Geld uit = oncontroleerbaar groot zwart gat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Door recente ervaringen wil ik graag zien waar mijn geld aan besteed wordt
Al ben ik bang dat ze daar eerder te weinig dan teveel rekenen
eerst eroverheen om Toek weg te brengen, ik ben verkeerd gereden op een of ander verkeersknooppunt en richting den bosch gelanceerd de andere kant de brug over en toen door de tomtom weer terug gedirigeerd richting Breda: weer die brug overquote:
logischquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Mooi toeristisch rondje
Rotterdam ligt ook net op het randje, ik word zelf dus vanaf Bleiswijk altijd via Utrecht en Den Bosch naar Weert gestuurd, maar als je dan net iets verder Rotterdam in gaat stuurt ie je via Breda
veel plezier!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:35 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk wapperennnn!![]()
![]()
![]()
Bankhangen met Boor en Biet was niet verkeerd.
Ja ik ga vanmiddag nog even dutten denk ik, de katten snurken nu ook al weerquote:
Q rolt niet op die manier sp3c, ze houdt niet van snorrenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:36 schreef sp3c het volgende:
iig Queller want die moet boven mijn bed
ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
fair enough
maar toch
whatap mij mijn foto's!
jij maakte geen foto'squote:
dat is die lange vrouw met dat oog in dr bittergarnituurtje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij maakte geen foto's
ik moet die met die middelmatige flitser hebben
Was I playing hard to getquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef Takaiki het volgende:
En waarom staat er melk op mijn bon terwijl ik weet dat Q geen rondje van me aangenomen heeft
Peter raakt in de war![]()
Die was echt briljantquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:36 schreef sp3c het volgende:
iig Queller want die moet boven mijn bed
Q raakt van Sp3ccie altijd een beetje in de war. Hormoontechnischquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:39 schreef Takaiki het volgende:
Q rolt niet op die manier sp3c, ze houdt niet van snorren
Dat dusquote:
En dan nog geen enkele scherpe fotoquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
ik zie hem nog steeds een beetje flitsen
Ben ik soms blind aan het worden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is die lange vrouw met dat oog in dr bittergarnituurtje.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik soms blind aan het worden?
Ik heb helemaal geen lange vrouw gezien.![]()
Ik had hongerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:59 schreef Toekito het volgende:
Waarom is er een hap van mijn kruisraket genomen?
Eh, geen idee wat je precies bedoelt, maar het klinkt opwindend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:59 schreef Toekito het volgende:
Het is dat ik weet wat je bedoelt maar het staat er enigzins vreemdquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:59 schreef Toekito het volgende:
Dit ookquote:
Laat de baas het maar niet horen dat jij in Toeks kruisraket haptquote:
Nee, want anders krijg ik geen sausquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat de baas het maar niet horen dat jij in Toeks kruisraket hapt![]()
...
Ik zeg maar nietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, want anders krijg ik geen saus
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, want anders krijg ik geen saus
Ik heb je nulzes niet, pipo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij maakte geen foto's
ik moet die met die middelmatige flitser hebben
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik soms blind aan het worden?
Ik heb helemaal geen lange vrouw gezien.![]()
mooi verhaal, ik heb jouw nulzes welquote:
Whatsapp me dan eensquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
mooi verhaal, ik heb jouw nulzes wel
Ik was bijna langer dan jij met die laarzenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
voortaan ga ik grapjes maken over hoe lang Cnorrie wel niet is
sp3c kan niet met dat toetsenbord van zijn telefoon omgaanquote:
Je zult het wel merken danquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
en wie heb ik anders gewhatapped, volgens mij ken ik verder geen miranda
Dat zei ik toch, piem0l, dat je ze wrs al hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
heb ik die ook niet gewoon allemaal
wel een mooie met Maes
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
wat is dit, allemaal tegen sp3c dag ofzo
beviel zo goed, volgend jaar weerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
wat is dit, allemaal tegen sp3c dag ofzo
is goedquote:Op woensdag 27 november 2013 18:41 schreef Takaiki het volgende:
Volgende meet in Weird?
Pa heeft een sjoelbak gekocht
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Takaiki het volgende:
Sjoel in Weird
1 Tak
2 Toek
3 Cat
4 1.sp3c
5 indaha
6 MPG
das een end weg van weirdquote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we een meet in Weert gaan doen, zet die sjoeltafel dan maar op het drielandenpunt, want daar kom ik waarschijnlijk weer terecht.
wtf gebruik jij Cat dr tomtom?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we een meet in Weert gaan doen, zet die sjoeltafel dan maar op het drielandenpunt, want daar kom ik waarschijnlijk weer terecht.
Die was van catquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
wtf gebruik jij takke dr tomtom?
Weet ik, maar altijd als we vroeger in Limburg op vakantie waren (ook een aantal keer in weert) wisten we te verdwalen en daar terecht te komen.quote:
Geen tomtom is better than any tomtom.quote:
Ja, maar lijkt me wel lastig om zo boven in die toren te komen.quote:
ik ben niet zo lang als jij.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar lijkt me wel lastig om zo boven in die toren te komen.
Maakt het alleen maar lastiger, meer afstand te overbruggen voor je boven bent.quote:
LOLquote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar lastiger, meer afstand te overbruggen voor je boven bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik hoef alleen op mn tenen te gaan staan, wat trouwens ook nog lastig is op een fiets.
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Enquote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Takaiki het volgende:
Sjoel in Weird
1 Tak
2 Toek
3 Cat
4 1.sp3c
5 indaha
6 MPG
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Steve het volgende:
Ik zie iets over Weert? Da's kei dichtbij!
We zetten een cordon op over de A2, zelfs voor jou niet te missen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zolang de lijst niet in de OP staat kan ik (baasquote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
als de drank net zo goedkoop of goedkoper is als bij Henk kom ik ook maar we zouden geen mensen meer op de lijst zetten die nog niet toegezegd hadden he
mag niet meer van Greus en stiekem is die nog steeds de baas vind ik
glimmen van het vetquote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang de lijst niet in de OP staat kan ik (baas) wat soepeler met de regels zijn.
De ogen stralen trouwens, volgens mij hebben ze het uitstapje zeer gewaardeerd.
Heej, ík denk tenminste nog.quote:
Zou het?quote:
Ja wat denk je die komen normaal de deur niet uitquote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang de lijst niet in de OP staat kan ik (baas) wat soepeler met de regels zijn.
De ogen stralen trouwens, volgens mij hebben ze het uitstapje zeer gewaardeerd.
trustenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wat denk je die komen normaal de deur niet uiten nu zomaar naar de kroeg
, ze hebben hun ogen uitgekeken
![]()
Nou dat is melig genoeg voor vandaag , ik ga maar eens naar bed![]()
De sjoel in weird sp3cquote:Op woensdag 27 november 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
Cnor is niet zo van de onbekenden, die gaat zo'n festival echt niet trekken
Ik heb mijn vest in het Maatje laten liggen.quote:
kan ze meteen goedkoop sigaretten over de grens scorenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
ow zo
dat zou misschien nog wel kunnen, dat moet je haar zelf vragen
Goeien ruil; ik heb een bril uit het Maatje meegenomenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vest in het Maatje laten liggen.![]()
Maar dat is inmiddels al geregeld. Het komt bij me terug.
Trek je Cats vest ook aan en laat je er een pic van maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
timmmm liet zijn zonnebril aan half jaar liggen ofzo, zou ik me niet druk om maken
Hij stond je dan ook FANTASTISCH!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Goeien ruil; ik heb een bril uit het Maatje meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |