Aan kleine vlaaien doen we niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan ik een kleintje of een halfje kruimel met pudding bestellen?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Pakketbezorgers
Bel gaat, ik sta op, loop de trap af en open de voordeur.... bezorger hangt al aan de bel bij de overburen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan ook wat zeggen over de snelheid waarmee je de trap afliep
ik denk ik tik het klein, dan ziet ze het niet /sp3cmodusquote:
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergrootquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk ik tik het klein, dan ziet ze het niet /sp3cmodus
je bent een engelquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergroot![]()
Vlaai is besteld btw.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergroot![]()
Vlaai is besteld btw.
tenzij alle dames hem sexy vinden, leer mij sp3c kennen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:19 schreef sp3c het volgende:
sowieso moet ze mijn snor zien want 1 december gaat hij weer weg
Denken dat sp3c zich aanpast voor anderenquote:Op zondag 24 november 2013 08:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij alle dames hem sexy vinden, leer mij sp3c kennen.
heej timquote:Op zondag 24 november 2013 08:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3c zich aanpast voor anderen
Nope... maar ze wil wel met je naar een wedstrijd (zei ze eergisteren)quote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef sp3c het volgende:
komt pokkehontas trouwens ook?
* sp3c = fan
Kunnen we in dat geval het geheel een week of twee verschuiven?quote:Op zondag 24 november 2013 17:03 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij dat het gewoon netjes opgeruimd hoort te zijn als je gasten krijgt
nee dat kan nietquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we in dat geval het geheel een week of twee verschuiven?
Dat drumstel is schoon en stofvrijquote:Op zondag 24 november 2013 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat kan niet
gewoon het drumstel afstoffen en gebruiksklaar maken ... hophop!
Aangezien ik mijn logees een kamer bied waarbij het raam technisch onbereikbaar door de zooi die aan die kant van de kamer staat ga ik niet zeuren over een drumstel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
op het randje denk ik hoor, ik laat Cat zelf wel beslissen
Tja, mijn andere logeerkamer was bezet met gasten die iets meer sloopgraag waren dan jij.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Toekito het volgende:
Je raam was prima bereikbaar.....met een polstok
Matigquote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
nou niet dat ik niet graag geloved en gesponsort wil worden ofzo maar ik doe het toch vooral om na een maand grappige pasfoto's te kunnen maken
Jij bent de grapquote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
nee zo werkt het niet, je moet er een soort van grapje bijmaken
Even bij voorbaat: Pics! Of beter nog, een live stream.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik voorzie kussengevechten in huize Greys.
Als er mannen een kussengevecht gaan houden, ben ik sowieso voor streamsquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even bij voorbaat: Pics! Of beter nog, een live stream.
Noem je cat en grees nu mannen!?quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er mannen een kussengevecht gaan houden, ben ik sowieso voor streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |