Aan kleine vlaaien doen we niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan ik een kleintje of een halfje kruimel met pudding bestellen?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Pakketbezorgers
Bel gaat, ik sta op, loop de trap af en open de voordeur.... bezorger hangt al aan de bel bij de overburen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan ook wat zeggen over de snelheid waarmee je de trap afliep
ik denk ik tik het klein, dan ziet ze het niet /sp3cmodusquote:
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergrootquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk ik tik het klein, dan ziet ze het niet /sp3cmodus
je bent een engelquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergroot![]()
Vlaai is besteld btw.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de Ipad heb ik de tekst in een handomdraai vergroot![]()
Vlaai is besteld btw.
tenzij alle dames hem sexy vinden, leer mij sp3c kennen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:19 schreef sp3c het volgende:
sowieso moet ze mijn snor zien want 1 december gaat hij weer weg
Denken dat sp3c zich aanpast voor anderenquote:Op zondag 24 november 2013 08:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij alle dames hem sexy vinden, leer mij sp3c kennen.
heej timquote:Op zondag 24 november 2013 08:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denken dat sp3c zich aanpast voor anderen
Nope... maar ze wil wel met je naar een wedstrijd (zei ze eergisteren)quote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef sp3c het volgende:
komt pokkehontas trouwens ook?
* sp3c = fan
Kunnen we in dat geval het geheel een week of twee verschuiven?quote:Op zondag 24 november 2013 17:03 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij dat het gewoon netjes opgeruimd hoort te zijn als je gasten krijgt
nee dat kan nietquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we in dat geval het geheel een week of twee verschuiven?
Dat drumstel is schoon en stofvrijquote:Op zondag 24 november 2013 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat kan niet
gewoon het drumstel afstoffen en gebruiksklaar maken ... hophop!
Aangezien ik mijn logees een kamer bied waarbij het raam technisch onbereikbaar door de zooi die aan die kant van de kamer staat ga ik niet zeuren over een drumstel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
op het randje denk ik hoor, ik laat Cat zelf wel beslissen
Tja, mijn andere logeerkamer was bezet met gasten die iets meer sloopgraag waren dan jij.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Toekito het volgende:
Je raam was prima bereikbaar.....met een polstok
Matigquote:Op zondag 24 november 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
nou niet dat ik niet graag geloved en gesponsort wil worden ofzo maar ik doe het toch vooral om na een maand grappige pasfoto's te kunnen maken
Jij bent de grapquote:Op zondag 24 november 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
nee zo werkt het niet, je moet er een soort van grapje bijmaken
Even bij voorbaat: Pics! Of beter nog, een live stream.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik voorzie kussengevechten in huize Greys.
Als er mannen een kussengevecht gaan houden, ben ik sowieso voor streamsquote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even bij voorbaat: Pics! Of beter nog, een live stream.
Noem je cat en grees nu mannen!?quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er mannen een kussengevecht gaan houden, ben ik sowieso voor streams
Blijkbaarquote:
Misschien omdat we je gedurende de dag voldoende hebben uitgeput.quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
Ik niet sloopgraagCat is de eerste die dat durft te zeggen.
Het ergste: een dikke man. Met veel haarquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Takaiki het volgende:
Wat is erger: je dik noemen of een man?
Man. Hands down.quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Takaiki het volgende:
Wat is erger: je dik noemen of een man?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ergste: een dikke man. Met veel haar
ik ben nog aan het ruziën om vrije dagen danquote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien omdat we je gedurende de dag voldoende hebben uitgeput.![]()
Ik heb voor BP trouwens optie op katvrije slaapplekken! Deze keer ECHT NIET op loopafstand though.
Ja hoiquote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan mijquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi
Maar kalend, dat scheelt misschien.
Harder slaanquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben nog aan het ruziën om vrije dagen dan
en niet op zijn hoofd!quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Maak je het nu uit?quote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar aan mij
episch is hetquote:
quote:
Ik wil er ook wel voor betalen hoorquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
Cat wilde er al voor betalen en die heeft het nog niet eens gezien
Wel gezien jonguh.quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
Cat wilde er al voor betalen en die heeft het nog niet eens gezien
1 voor 1 in je soep leggen, dan heb je zeker 10 dagen gratis etenquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er ook wel voor betalen hoor
Wat mag ik ermee als ik betaald heb??
quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 voor 1 in je soep leggen, dan heb je zeker 10 dagen gratis eten
nou je moet het er niet ter plekke uit gaan trekken geeeeeek!quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ga morgen een stukje snor op mijn frietjes leggen
Ik ga je wel heel omslachtig zoenen en dat er dan per ongeluk eentje tussen het spleetje tussen mijn voortanden blijft hangen (dat zeg ik dan, maar ik heb geen spleetje tussen mijn voortanden, dus dat is dan niet zo, maar dat zeg ik niet)quote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je moet het er niet ter plekke uit gaan trekken geeeeeek!
1 december gaat het er pas af
echt serieus ik heb vorig jaar in de zomer dat weekend gehad en wil nu een week (inc dat weekend) en dan is er gezeik. Pak anders ff diegene met 6 weken (toen en volgend jaar)vakantie zonder kinderen.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
klinkt sexy, ik keur het goed [ afbeelding ]
Ja!quote:Op zondag 24 november 2013 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
echt serieus ik heb vorig jaar in de zomer dat weekend gehad en wil nu een week (inc dat weekend) en dan is er gezeik. Pak anders ff diegene met 6 weken (toen en volgend jaar)vakantie zonder kinderen.
Dat weekend regel ik sowieso. Linksom, rechtsom of recht door zee het boeit me niet. Alleen die week erna (uitrusten) is een tweede.quote:
hey hallo?quote:
Zangwedstrijd met diverse koren in diverse categoriën (dames/heren/gemengd, lichte muziek/klassiek/pop, goed/matig/ze doen echt heul hard hun best)quote:Op zondag 24 november 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
dat zegt me natuurlijk helemaal niets
leg uit
Zoek L1 radio op je internetz! Dan kun je nu een koor horen in de categorie gemengd/pop/goed!quote:
Vast allemaal ongestelde wijven.quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
op l1 tv is nu een programma genaamd 'de rode stoelen' dat klinkt ook wel heftig
quote:
Daar knapte ik aaipadgewijs ook op af. Nu maar de TV op standje radio gezet en lekker fokken erbij.quote:Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
waarom moet ik toch altijd overal silverlight voor installeren?
iedere keer doe ik het en iedere keer moet ik het weer doen ... kutsilverlight
quote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
voorlopig doet silverlight nog vooral niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |