Leuk nummer kapi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
Op dit moment luister ik dit nummer.
Ik heb ook een tip:quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
Filmtip jongens: day of the triffids op Syfy.
Die had je al een keer gepost ergens.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip:
Conan die WoW speeltHilarisch.
Die andere Clueless gamer filmpjes zijn ook leuk.
Nu ga ik naar bed, trusten iedereen!
Nog 2 minutenquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip:
Ja was in Venlo, moest de laatste trein terug hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Was je wezen stappen? Dan ben je wel vroeg terug
Oh balen is dat ja. Al heb ik er met de trein nooit last van omdat ik dan een nachttrein kan nemen. Maar wel met de bus. Laatste gaat om kwart voor 1, nachtbus gaat pas later weer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja was in Venlo, moest de laatste trein terug hebben.
Nog biertje moeten adten en moeten sprinten ook, om niet in Limburgachter te blijven
quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip:
quote:
Had de laatste van 00:02 en dat was eigenlijk al eentje later dan de normale, met een stoptrein van Veolioa (?) via Roermond gegaan, niet heel soepel allemaal maar goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh balen is dat ja. Al heb ik er met de trein nooit last van omdat ik dan een nachttrein kan nemen. Maar wel met de bus. Laatste gaat om kwart voor 1, nachtbus gaat pas later weer.
Dat vind ik zo irritant als je een sprinter hebt, 100 x stoppen. Zelfs hier in Amsterdam 4x of zo. Duurt eeuwen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Had de laatste van 00:02 en dat was eigenlijk al eentje later dan de normale, met een stoptrein van Veolioa (?) via Roermond gegaan, niet heel soepel allemaal maar goed
Wel nostalgisch weer, voelt weer als de middelbare school zo laatste treinen halen enzo
Ja uiteindelijk over een stukkie van normaal 35 minuten iets meer dan een uur gedaan, kutgedoequote:Op zaterdag 23 november 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant als je een sprinter hebt, 100 x stoppen. Zelfs hier in Amsterdam 4x of zo. Duurt eeuwen.
Waar woon je ergens? Ik woon in Zuid en wat dan ook kut is, als je zo laat de trein neemt gaat er geen een meer naar Station Zuid, moet ik naar CS en dan nog een half uur met de bus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk over een stukkie van normaal 35 minuten iets meer dan een uur gedaan, kutgedoe
Eindhovenquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Ik woon in Zuid en wat dan ook kut is, als je zo laat de trein neemt gaat er geen een meer naar Station Zuid, moet ik naar CS en dan nog een half uur met de bus.
Wijk in het zuiden van Eindhoven. Kutzooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat Gestel isTrusten Saind
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind je eng nu je blauw bent
Nou crackies ik drink m'n jajem op en ik ga plat, morgen druk
hahaha wtf netjes mattiequote:Op zaterdag 23 november 2013 02:12 schreef TwenteFC het volgende:
Hele slaapritme vertieft, nu wakker worden.
19:00 ofzoquote:Op zaterdag 23 november 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha wtf netjes mattie
hoe laat ging je slapen
Is leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een tip:
Ik denk het ookquote:
Wie is Lambiek?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Lambiek![]()
![]()
is er ook weer bij.
De man welke als 30 jarige in zijn broek zeek van angst als hij bij Ibrahimovic op de kamer moest slapenquote:
Het geluid past helemaal niet bij het filmpje.quote:
Bestaat dat programma met Toine eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De man welke als 30 jarige in zijn broek zeek van angst als hij bij Ibrahimovic op de kamer moest slapen
Dat is genieten! Wel een beetje tam publiek deze keer.quote:
Nee, dat is niet waar en dat kan ook helemaal niet want dat filmpje kwam gisteren pas uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had je al een keer gepost ergens.
Trusten Johannes
Het wordt wel steeds moeilijker om nog origineel commentaar te bedenkenquote:
Die post van Karina was dan ook wel zo laat:quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, dat is niet waar en dat kan ook helemaal niet want dat filmpje kwam gisteren pas uit.
Ik heb het ook niet aangepast dit keer. Al kwam het verzoek van Johannes ook wel erg laat gister paar biertjes verder.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds moeilijker om nog origineel commentaar te bedenken
Eerder zo laatquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post van Karina was dan ook wel zo laat:
[ afbeelding ]
Het verzoek kwam bij monde van mezelf, maar ik denk dat ik namens de gehele fanbase sprak.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet aangepast dit keer. Al kwam het verzoek van Johannes ook wel erg laat gister paar biertjes verder.
Arsenal - Southampton is toch wel match of the day.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie wedstrijd al, 1-1 bij Everton - Liverpool
Neequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arsenal - Southampton is toch wel match of the day.
Nee, dat is Fleetwood - Mansfield.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arsenal - Southampton is toch wel match of the day.
Die gozer is echt niet grappig...quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds moeilijker om nog origineel commentaar te bedenken
Dortmund Bayernquote:
Meestal kijk ik toch ook wel eredivisie als dat er is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen - Psv.
Ik heb geen Fox international meer.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen Fox international meer.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren las ik 1/3 deel van het boek(je) van Boskamp, daarna keek ik die documentaire van hem die afgelopen week is uitgezonden. Dat was beide echt precies hetzelfde, de rest van het boek sla ik maar over.
quote:
Prima, leuke wedstrijden vandaag.quote:
mooiquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, leuke wedstrijden vandaag.
Hoi Tyron.quote:
Nee. Wel de knie waar hij vast van had. En geeft ie geen rood terwijl ie er vol op staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig. Daadwerkelijk geblesseerd?
Kwaliteit hebben ze nooit gehad bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is een geniale eindbaas.![]()
![]()
Geweldig hoe hij altijd die Kuip stil kreegquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit hebben ze nooit gehad bij Feyenoord.
Ja schande inderdaad dat ze één van de beste spelers uit de Premier League hebben. Hoe durven zequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Suarez is een schande voor Liverpool.
Hij is nooit geblesseerd maar toch elk seizoen de helft van de tijd niet inzetbaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja schande inderdaad dat ze één van de beste spelers uit de Premier League hebben. Hoe durven ze
Oh dan was het zeker een andere met Conan. Ik wist niet dat er meerdere warenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is genieten! Wel een beetje tam publiek deze keer.
[..]
Nee, dat is niet waar en dat kan ook helemaal niet want dat filmpje kwam gisteren pas uit.
Uh nee joh ik dronk tonic rond die tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post van Karina was dan ook wel zo laat:
[ afbeelding ]
vervelend zegquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb me in 3,5 jaar tijd 3 x ziek gemeld bij mn werk. Meld ik me vandaag ziek, gaan ze moeilijk doen. Kan erhomos.
Filiaal in de fik steken en de moslims de schuld geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervelend zeg
hoe ga jij dit oplossen?
Wat een goede oplossing.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Filiaal in de fik steken en de moslims de schuld geven.
Het zou mij anders niks verbazen met deze aanval. Hopelijk heeft Schone een leuk schot in de benen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Een Ajax dat niet kan winnen van RKC en Heracles thuis kan zich echt beter opheffen of verkopen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij anders niks verbazen met deze aanval. Hopelijk heeft Schone een leuk schot in de benen.
Beter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Elan al een tijd niet meer gezien.
ben je nu echt mod of wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Elan al een tijd niet meer gezien.
Omdat je het stiekem echt geweldig zou vinden om er één te hebben, geef maar toe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zie ik een banner met reclame voor miniatuur tractoren?
Dan zou ik liever een miniatuur trein hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je het stiekem echt geweldig zou vinden om er één te hebben, geef maar toe.
Vind je dat niet een beetje eng? Voor je het weet sta je op met mannen van tussen de 50 en 60 je miniatuurtreinbaan te showen in de hoop dat die van jou de prijs wint.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik liever een miniatuur trein hebben.
ik had vroeger een maatje op de basisschool en die had zijn hele zolder er vol mee staan, dat was wel bazig toentertijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik liever een miniatuur trein hebben.
Miniatuurvliegtuigje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje eng? Voor je het weet sta je op met mannen van tussen de 50 en 60 je miniatuurtreinbaan te showen in de hoop dat die van jou de prijs wint.
Waarom zie jij reclames?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zie ik een banner met reclame voor miniatuur tractoren?
Omdat ik AB weer aan had gezet, nadat ik van het ene op het andere moment niet meer kon posten daardoor?quote:
Nu gaat Happel opscheppen over z'n hostfile van 13 meter .quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik AB weer aan had gezet, nadat ik van het ene op het andere moment niet meer kon posten daardoor?
http://someonewhocares.org/hosts/quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik AB weer aan had gezet, nadat ik van het ene op het andere moment niet meer kon posten daardoor?
Goed van je.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu gaat Happel opscheppen over z'n hostfile van 13 meter .
Zó leuk vond ik hem zelf nou ook weer niet, maar ik ben blij dat jij er zo veel plezier uit weet te halen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een grappig gifje. Lig echt op de grond van het lachen.
Hoe werkt dit?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:41 schreef Happel het volgende:
[..]
http://someonewhocares.org/hosts/
[..]
Goed van je.
HMF, ben jij het?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat daar LETTERLIJK uitgelegd.
quote:
Ik kan er geen wijs uit. Ik vraag 't wel aan HMF zo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat daar LETTERLIJK uitgelegd.
Ik heb nog spek en pannekoekenmix liggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik in pannenkoeken. Nog een dagje wachten.
Spek heb ik dan weer niet. Geen geld meer voor vandaag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog spek en pannekoekenmix liggen.
Lekker dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Spek heb ik dan weer niet. Geen geld meer voor vandaag.
Salaris is nog niet gestort.
C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts open in wordpad, met administrator rechten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er geen wijs uit. Ik vraag 't wel aan HMF zo.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon je frustratie wegdrinken.
Niet eens meer geld voor een onsje spekquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Spek heb ik dan weer niet. Geen geld meer voor vandaag.
Salaris is nog niet gestort.
Heb nog een volle spaarrekening, maar daar blijf ik vanaf. Wacht wel gewoon rustig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens meer geld voor een onsje spekIk heb geen geld om de huur te betalen totdat mijn (laatste) loon wordt gestort, maar dat kost iets meer dan spek.
Anders gewoon met de knokploeg langs.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog een volle spaarrekening, maar daar blijf ik vanaf. Wacht wel gewoon rustig.
Heb ik ook en ik doe hetzelfde. Over twee dagen staat het erop. Hopelijk heb je nog wel stroop voor op je pannenkoekenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog een volle spaarrekening, maar daar blijf ik vanaf. Wacht wel gewoon rustig.
Of jij brengt Happel wat spek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders gewoon met de knokploeg langs.
Ik moet zelf nog etenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Happel in de buurt zijn vast wel winkels te vinden.
ik ging een beetje dood van binnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Insom, heb je Boruc al wat petsen verkocht?
Ook broodjes, uit de oven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat eet je? Ik eet op zaterdag meestal broodjes.
Het trieste is dat Southampton deze wedstrijd voor de rest uitstekend doet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ging een beetje dood van binnen
Lekker johquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook broodjes, uit de oven.
Met american filet en uitjes
filet americain heeft me zonder peper wat te weinig smaakquote:
arsenal is al bijna kampioen als ze dit winnen denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trieste is dat Southampton deze wedstrijd voor de rest uitstekend doet.
Eens.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
filet americain heeft me zonder peper wat te weinig smaak
Die blunder was echt niet normaal, hij had wel 3 keer alle kans om die bal gewoon ergens heen te rammen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trieste is dat Southampton deze wedstrijd voor de rest uitstekend doet.
Dan horen we straks vast wel het resultaat van je vergelijkend warenonderzoek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog meer gesmeerd, dit keer met peper.
De smaakpolitie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan horen we straks vast wel het resultaat van je vergelijkend warenonderzoek.
Wat een beïnvloedbaar mannetje ben je toch.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog meer gesmeerd, dit keer met peper.
Nee, nu weten we meer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen krieltjes, roerbakzooi en zalm
Aardappel, geruld gehakt met roze uien, knoflook, rozemarijn, zout, zwarte peper en een scheutje azijn. Daarnaast gekookte spruitjes.quote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardappel, geruld gehakt met roze uien, knoflook, rozemarijn, zout, zwarte peper en een scheutje azijn. Daarnaast gekookte spruitjes.
Ik heb nog nooit van m'n leven andijviestampot op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:45 schreef Tyron het volgende:
andijviestampot met spekjes en een gehaktbal
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven andijviestampot op.
Watquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er moet altijd een vleugje mysterie zijn.quote:
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
Kapo wtf.quote:
Nou niet zo hautain gaan doen he.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben met degelijk voedsel opgevoed.
Jullie moeten andijviestampot niet overwaarderen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou niet zo hautain gaan doen he.
Wat heeft overwaarderen met degelijk voedsel te maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie moeten andijviestampot niet overwaarderen.
Dat doen we ook helemaal niet. Het is gewoon een heel normaal gerecht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie moeten andijviestampot niet overwaarderen.
Niets.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft overwaarderen met degelijk voedsel te maken.
Hoezo afzien?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks een broodje haring eten, dat wordt weer afzien in de keuken.
Dat durf ik te betwisten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doen we ook helemaal niet. Het is gewoon een heel normaal gerecht.
Jij gaat niet de stad in dus vanavond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks een broodje haring eten, dat wordt weer afzien in de keuken.
Hap...pangasiusfilet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:56 schreef Happel het volgende:
Eten
http://www.ah.nl/allerhan(...)?sources=RK+22_23_10
Interesseert me niks. Dood gaan we allemaal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hap...pangasiusfilet.Wel eens gelezen hoe en waar dat wordt geproduceerd?
Dat boeit Happel vrij weinig. Die eet alles wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit Happel vrij weinig. Die eet alles wat los en vast zit.
Dat kun je over zoveel producten zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles van Monsanto.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kun je over zoveel producten zeggen.
Godver.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom moet je ook niet alle producten eten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kun je over zoveel producten zeggen.
Wat moet Happel op Stijn zijn kamer?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godver.De dag dat jij Happel tegenkomt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet Happel op Stijn zijn kamer?
Dat weet ik wel. Onderdeel van mijn master was een vak over patentrechten. Misselijkmakend. Vragen dus gewoon patent op de DNA-structuur van varkens aan he.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel producten daar door worden beïnvloed.
Dit zal toch wel steeds normaler worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
Happel.
Hier gaan je haren toch van overeind staan.
Ware dat het niet normaal is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal toch wel steeds normaler worden.
Ja, maar het is absurd. Echt absurd. Van alle kanten word de mens tegenwoordig uitgebuit en het wordt alleen maar erger. Ik voorspel dat het nog eens tot een uitbarsting komt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal toch wel steeds normaler worden.
Niets mis met mensen uitbuiten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar het is absurd. Echt absurd. Van alle kanten word de mens tegenwoordig uitgebuit en het wordt alleen maar erger. Ik voorspel dat het nog eens tot een uitbarsting komt.
#VBLREVOLUTION
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Happel het volgende:
Joden hebben daar inderdaad geen moeite mee
Ik kijk alleen nog maar Feyenoord. De rest is zonde van m'n tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
Eredivisie begint weer.. weer lekker met spanning en irritantie op de bank bij een potje voetbal van PSV
I get your point, geef je groot gelijk. Neem aan dat je wel samenvattingkje kijkt van studio sport of ook niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar Feyenoord. De rest is zonde van m'n tijd.
PEC zwolle is niet zonde, dat is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar Feyenoord. De rest is zonde van m'n tijd.
Net nu ik je een beetje aardig begon te vinden zeg je ditquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Happel het volgende:
Joden hebben daar inderdaad geen moeite mee
Ook dat niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I get your point, geef je groot gelijk. Neem aan dat je wel samenvattingkje kijkt van studio sport of ook niet?
Happels motto is 'Haten = verlaten'. Hij geeft geen neuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Net nu ik je een beetje aardig begon te vinden zeg je ditMinpuntje.
Socialisten hier. Op naar een dictatuur voordat ze de macht grijpen op welke wijze dan ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Net nu ik je een beetje aardig begon te vinden zeg je ditMinpuntje.
Wat schattig dat hij hetzelfde motto heeft als de gemiddelde 16-jarige sugababe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happels motto is 'Haten = verlaten'
Neuh weet ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happels motto is 'Haten = verlaten'. Hij geeft geen neuk.
Happel is gewoon een depressieve jongen die zich zo stoer en lomp gedraagd naar andere omdat hij bang is om mensen dicht bij te laten komen en zich kwetsbaar op te stellen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happels motto is 'Haten = verlaten'. Hij geeft geen neuk.
Schattig dat jij weet welke motto's die sugababes hebben...quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat schattig dat hij hetzelfde motto heeft als de gemiddelde 16-jarige sugababe.
Bestaat dat nog, sugababes en superdudes ?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat schattig dat hij hetzelfde motto heeft als de gemiddelde 16-jarige sugababe.
'We'quote:
Eerder verontrustend.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Schattig dat jij weet welke motto's die sugababes hebben...
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, sugababes en superdudes ?
Vanavond weer fightnight.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mike Tyson - Undisputed Truth, aangezet.![]()
Kijk de laatste tijd veel van Tyson
Er zit veel waarheid in dat motto.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
OOOWWW BRA BRAA POWPOWPOWquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Schattig dat jij weet welke motto's die sugababes hebben...
True, het diepgaand en geschikt voor zowel de laagste als de hoogste vorm van menselijk leven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit veel waarheid in dat motto.
Tuurlijk René.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
'We'Jij begint constant over z'n gewicht. Ik vind Happel gewoon tof.
[..]
Eerder verontrustend.
[..]
Geen idee eigenlijk.
Eens vind ik ook. Brrr best eng dat ik dat durf toe te geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
'We'Jij begint constant over z'n gewicht. Ik vind Happel gewoon tof.
Mjah of eng.quote:Eerder verontrustend.
Kickbox films op RTL7 zie ik.. maar vanavond moet ook Petrosyan vechtenquote:
Echt hequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was aan het aftellen voor deze reactie.
Op hoeveel ben je begonnen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was aan het aftellen voor deze reactie.
Je moet je kunnen inleven in je doelgroep. Echt veel hoger is het niveau op VBL niet dan een gemiddelde 16 jarige.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens vind ik ook. Brrr best eng dat ik dat durf toe te geven.
[..]
Mjah of eng.
Kickboxter 2 met Van Damme toch. Die heb ik al 100x gezien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kickbox films op RTL7 zie ik.. maar vanavond moet ook Petrosyan vechten![]()
Maar heb al plannen dus ben vanavond niet thuis
Dat is ook weer niet zo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je kunnen inleven in je doelgroep. Echt veel hoger is het niveau op VBL niet dan een gemiddelde 16 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |