Dat kun je over zoveel producten zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hap...pangasiusfilet.Wel eens gelezen hoe en waar dat wordt geproduceerd?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit Happel vrij weinig. Die eet alles wat los en vast zit.
Alles van Monsanto.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kun je over zoveel producten zeggen.
Godver.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat boeit Happel vrij weinig. Die eet alles wat los en vast zit.
Dat klopt. Daarom moet je ook niet alle producten eten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kun je over zoveel producten zeggen.
Wat moet Happel op Stijn zijn kamer?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godver.De dag dat jij Happel tegenkomt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet Happel op Stijn zijn kamer?
Dat weet ik wel. Onderdeel van mijn master was een vak over patentrechten. Misselijkmakend. Vragen dus gewoon patent op de DNA-structuur van varkens aan he.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel producten daar door worden beïnvloed.
Dit zal toch wel steeds normaler worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
Happel.
Hier gaan je haren toch van overeind staan.
Ware dat het niet normaal is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal toch wel steeds normaler worden.
Ja, maar het is absurd. Echt absurd. Van alle kanten word de mens tegenwoordig uitgebuit en het wordt alleen maar erger. Ik voorspel dat het nog eens tot een uitbarsting komt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal toch wel steeds normaler worden.
Niets mis met mensen uitbuiten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar het is absurd. Echt absurd. Van alle kanten word de mens tegenwoordig uitgebuit en het wordt alleen maar erger. Ik voorspel dat het nog eens tot een uitbarsting komt.
#VBLREVOLUTION
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Happel het volgende:
Joden hebben daar inderdaad geen moeite mee
Ik kijk alleen nog maar Feyenoord. De rest is zonde van m'n tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
Eredivisie begint weer.. weer lekker met spanning en irritantie op de bank bij een potje voetbal van PSV
I get your point, geef je groot gelijk. Neem aan dat je wel samenvattingkje kijkt van studio sport of ook niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar Feyenoord. De rest is zonde van m'n tijd.
PEC zwolle is niet zonde, dat is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar Feyenoord. De rest is zonde van m'n tijd.
Net nu ik je een beetje aardig begon te vinden zeg je ditquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Happel het volgende:
Joden hebben daar inderdaad geen moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |