HMF, ben jij het?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat daar LETTERLIJK uitgelegd.
quote:
Ik kan er geen wijs uit. Ik vraag 't wel aan HMF zo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat daar LETTERLIJK uitgelegd.
Ik heb nog spek en pannekoekenmix liggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik in pannenkoeken. Nog een dagje wachten.
Spek heb ik dan weer niet. Geen geld meer voor vandaag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog spek en pannekoekenmix liggen.
Lekker dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Spek heb ik dan weer niet. Geen geld meer voor vandaag.
Salaris is nog niet gestort.
C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts open in wordpad, met administrator rechten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er geen wijs uit. Ik vraag 't wel aan HMF zo.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon je frustratie wegdrinken.
Niet eens meer geld voor een onsje spekquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Spek heb ik dan weer niet. Geen geld meer voor vandaag.
Salaris is nog niet gestort.
Heb nog een volle spaarrekening, maar daar blijf ik vanaf. Wacht wel gewoon rustig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens meer geld voor een onsje spekIk heb geen geld om de huur te betalen totdat mijn (laatste) loon wordt gestort, maar dat kost iets meer dan spek.
Anders gewoon met de knokploeg langs.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog een volle spaarrekening, maar daar blijf ik vanaf. Wacht wel gewoon rustig.
Heb ik ook en ik doe hetzelfde. Over twee dagen staat het erop. Hopelijk heb je nog wel stroop voor op je pannenkoekenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb nog een volle spaarrekening, maar daar blijf ik vanaf. Wacht wel gewoon rustig.
Of jij brengt Happel wat spek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders gewoon met de knokploeg langs.
Ik moet zelf nog etenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Happel in de buurt zijn vast wel winkels te vinden.
ik ging een beetje dood van binnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Insom, heb je Boruc al wat petsen verkocht?
Ook broodjes, uit de oven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat eet je? Ik eet op zaterdag meestal broodjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |