Popoz valt mij ook erg tegen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
Popoz op CC is echt ontzettende aids.
Ze snappen er niks van daar, met hun Jeff Dunham ook nog.
Voor je abbo? Is dat chill zo'n abbo, voegt het wat toe?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef YokiKater het volgende:
Oh shit, Danny moet weer geld hebben van me.
Nou ja! Je weet niet wat je hebt gemist gek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat hele Stargate natuurlijk nog nooit gezien.
Het zijn meestal aparte verhaaltjes en het staat nu toch op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
ja maar om nu nog aan die 1 miljoen afleveringen te gaan beginnen is ook weer zoiets
ik wil graag Heroes zien maar ik vind het zo'n gedoe om 48 seizoenen te downloaden
Ligt er een beetje aan wat je van plan bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor je abbo? Is dat chill zo'n abbo, voegt het wat toe?
Er is een extra subforum voor abo's, al kom ik daar nooit. En je hebt geen reclame en kan Fok! aanpassen naar je eigen smaak, je kan je notes inzien en helpt natuurlijk mee aan de inkomsten, ik zit zo vaak op Fok! dat ik het wel waard vind om te betalen voor wat extra's.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor je abbo? Is dat chill zo'n abbo, voegt het wat toe?
Sneller achter elkaar kunnen posten, dat haalde sp3c over de streep.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef YokiKater het volgende:
Er zijn nog wel wat extra'tjes maar weet ze niet allemaal uit mijn hoofd.
voor Yokikater die zichzelf heeft gepimpedquote:
Ow sorry hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor Yokikater die zichzelf heeft gepimped
wel ff opletten hoor
Oh oke, klinkt niet als iets wat ik echt mis nuquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is een extra subforum voor abo's, al kom ik daar nooit. En je hebt geen reclame en kan Fok! aanpassen naar je eigen smaak, je kan je notes inzien en helpt natuurlijk mee aan de inkomsten, ik zit zo vaak op Fok! dat ik het wel waard vind om te betalen voor wat extra's.
Er zijn nog wel wat extra'tjes maar weet ze niet allemaal uit mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zal eens kijken als ik weer op mijn computer zit, op mobiel vind ik hetniet zo snel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je van plan bent.
Bovenin bij abonnementen kun je die opties zien.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:35 schreef sp3c het volgende:
je postsnelheid heeft dan echt njolimitz en dat is geweldigHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal eens kijken, geen reclame klinkt wel nice.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik heb custom CSS en kan mijzelf een blauw kleurtje gevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb njolimit edittijd, wat een Topshow.
Hoe lang is het normaal dan? En geldt dat ook voor OP's editen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb njolimit edittijd, wat een Topshow.
48 uur volgens mij en ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang is het normaal dan? En geldt dat ook voor OP's editen?
Ik die van jou ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik kan jouw posts gewoon wijzigen als ik daar zin in heb
Normaal 48 uur, met een basic abo ook, met een plus abo wordt dat 96 uur, full = 120 uur en pimp = 240 uur.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang is het normaal dan? En geldt dat ook voor OP's editen?
Wat? Zeurpiet, ik zeg alleen hoiquote:
Want?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar bed maar whiskers en peun dat wordt weer leuk (of niet).
niet gastmodden in NWS braquote:
Blijf 'es effe hier joh gekkenhuis.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar bed maar whiskers en peun dat wordt weer leuk (of niet).
Ik ben een beetje moe schat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijf 'es effe hier joh gekkenhuis.
Nu lijkt het anders nogal mee te vallen he?quote:
Ik geloof dat Peun hem is gepeerd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu lijkt het anders nogal mee te vallen he?
Dat denk ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof dat Peun hem is gepeerd.
je suggereerde hetquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik dat dan? Ik zou niet durven gek.
Oe mijn vingers jeuken nu.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
je suggereerde het
maar dat gaat dus gewoon niet gebeuren he want ik edit mijn posts gewoon weer terug
Zijn wij niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
hehehehehehehehehehehehehehequote:
Zegt niks, ik log ook nooit uitquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het poppetje van Peuny nog online staan, misschien is hij wel een hele verlegen ridder.
Aha, wist niet eens dat er verschillende abbo's warenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaal 48 uur, met een basic abo ook, met een plus abo wordt dat 96 uur, full = 120 uur en pimp = 240 uur.
En mods moeten die ook gewoon betalen toch?quote:
Waar zijn de bloemen eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt de topshow van een poosje geleden gemist
yupquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mods moeten die ook gewoon betalen toch?
Als je je browser afsluit ben je offline op FOK!quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt niks, ik log ook nooit uit
Heb je die niet ontvangen? Slecht geregeld.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zijn de bloemen eigenlijk?
Is dat zo?? Kan natuurlijk zelf niet zien of ik ooit op "offline"sta, maar volgens mij heb ik ergens aangevinkt dat dat niet zichtbaar is (of ik online ben of niet)quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je je browser afsluit ben je offline op FOK!
Ja, heel slechtquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die niet ontvangen? Slecht geregeld.
Dat is bij jou inderdaad niet zichtbaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo?? Kan natuurlijk zelf niet zien of ik ooit op "offline"sta, maar volgens mij heb ik ergens aangevinkt dat dat niet zichtbaar is (of ik online ben of niet)
Nee bij jou zie je het niet. Maar als je online/offline gewoon 'aan' hebt staan ga je als je afsluit offline, dan word je 'poppetje' grijs.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo?? Kan natuurlijk zelf niet zien of ik ooit op "offline"sta, maar volgens mij heb ik ergens aangevinkt dat dat niet zichtbaar is (of ik online ben of niet)
Dank voor de bevestigingquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is bij jou inderdaad niet zichtbaar.
Ja, DAT weet ik, maar ik had het over mijn account, Misschien slecht geformuleerd, excuses dan!quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij jou zie je het niet. Maar als je online/offline gewoon 'aan' hebt staan ga je als je afsluit offline, dan word je 'poppetje' grijs.
Nee bij jou zie je het dus inderdaad niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, DAT weet ik, maar ik had het over mijn account, Misschien slecht geformuleerd, excuses dan!
Ridder Pleiny ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die het aan heeft staan
Wij zijn gewone bange schijterds.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die het aan heeft staan
Spreek even lekker voor jezelf joh, ontzettende panterkast.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zijn gewone bange schijterds.
Wat hap je weer leukquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spreek even lekker voor jezelf joh, ontzettende panterkast.
Had hetzelfde op mijn hotmailaccount. zodat op MSN niet zichtbaar was of ik er was of niet.. Ga niet "gedwongen" worden gezellig te doen als ik alleen ff snel mijn mail (of hier: een bepaald topic) wil checkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zijn gewone bange schijterds.
Zeg ik altijd, ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
je kan toch gewoon zeggen dat je ff geen tijd/zin hebt?
Ja. Kan me ook die moeite besparen en discussies vermijdenquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
je kan toch gewoon zeggen dat je ff geen tijd/zin hebt?
das ook wat iddquote:
Dan zou je van mij een hoppa voor je kanus krijgen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
das ook wat idd
gewoon stiekem ... hey schattie, moet je horen!
wattezzz??
HOPPA
Dan had je NU een gebroken nek denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
das ook wat idd
gewoon stiekem ... hey schattie, moet je horen!
wattezzz??
HOPPA
Buk maar kijken of jij het zo lekker vindt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
Kijk Team Opzij lekker dwars doen.
Kijk team "zure opmerkingen" weer eens los gaan..quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
Kijk Team Opzij lekker dwars doen.
Ik ben niet de ontvangende partij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Buk maar kijken of jij het zo lekker vindt.
Lekker hypocriet sp3c...quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
nee mij lijkt het nog steeds onaangenaam
Poep aan de stok.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
nee mij lijkt het nog steeds onaangenaam
En ik wil die niet zijn, vergelijking klopt precies.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben niet de ontvangende partij.
Vergelijking onterecht.
mooi is dat hequote:
Voor hen jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:19 schreef YokiKater het volgende:
Je kijkt even TV en dan lees je weer hier.. krijg je een topshow
owja je ging me dronken voerenquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar maandag. Ik had nog een belofte in te lossen. Nee niet de panterjas.
Er wordt weer gesjoeld maandag?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar maandag. Ik had nog een belofte in te lossen. Nee niet de panterjas.
Ik moet gewoon lachen om de gehele uitvoering, het over en weer en dit dat allesquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor hen jaDie twee vervelende kerels.
Ja maandag weer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er wordt weer gesjoeld maandag?
En nee: ik hengel niet..
Je ziet het vanzelf wel maandag dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:22 schreef sp3c het volgende:
dan moet je mijn geheugen ff opfrissen want als je gratis drank zegt onthoud ik daarna niets meer
Trustequote:Op zaterdag 23 november 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
Ik ben nooit positief weet je toch?
En ik ga slapen, nu ben ik echt moe.
Trusten
Die zeker 8 uur per dag platligt, als het niet meer isquote:
Ik kan me (zonder abbo) idd ergeren aan "je kunt niet posten blabla"quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet hoeveel tijd er normaal tussen posts mag zitten.
Het gaat niet om veel of weinig posten, gaat om het feit dat je niet "snel" mag zijn (zonder te dokken.).quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
eerst maken ze je verslaafd aan het internet, dan zeggen dat je niet zoveel mag posten
dat kan toch niet?
Laten we een wedstrijd maken van.. Wat eigenlijk? Het aantal posts?quote:
Winnen? Kan mij dat schelenquote:
Ik ook niet.. Wat nu idd..quote:
Trustequote:Op zaterdag 23 november 2013 02:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga iig mijn bed opzoeken, weltrusten
IJshockey-promotie ......, misschien moet je er een prijsvraag aan verbindenquote:Op zaterdag 23 november 2013 03:06 schreef sp3c het volgende:
leuk gifje van vorige week om iedereen weer een beetje warm te maken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die zit lekker los en warm.quote:
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Alle lantaarns zijn uitgevallen.
Spookstad alles.
van teletekst.quote:In een deel van de provincie Utrecht is de straatverlichting niet aangegaan.
Daardoor zijn de straten in sommige wijken van Utrecht,Nieuwegein en
Woerden pikkedonker.De huizen zelf hebben wel nog stroom.Normaal gesproken
gaan de lantaarns automatisch aan,maar dat is vanavond niet gebeurd.Monteurs
gaan het systeem opnieuw opstarten.
Dus wat lieg je?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Alle lantaarns zijn uitgevallen.
Nee je zei dat ze waren uitgevallen, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ze het niet doen, met je bontlansje.
Straks ja. Om 8 uur Toppop denk ik. Johan Derksen komt ook. Nu zit ik half half voetbal op een stream te kijken, maar op mijn laptop is dat ietwat kut.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnor gaat wrastling kijken, wedden?
Niet doen Cnorrie, dit staat je al 2 dagen niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon keihard te lachen he? Achter je toetsenbordje.
Wat niet? Ik moet alles maar pikken zeker?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet doen Cnorrie, dit staat je al 2 dagen niet.
Er is er daar eentje keihard tegen de muur gezet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Het is weer speelkwartier bij de buren, ToppersVolgens mij liggen ze dan te neuken of zo en zijn ze bang dat iemand het hoort.
Waarom?quote:
Ik wil er niet aan denken, mijn buren zijn niet echt mensen die je bloot wil zien, laat staan de rest zeg maarquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Er is er daar eentje keihard tegen de muur gezet.
Ik weet wel waar ik me meer voor zou schamen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Het is weer speelkwartier bij de buren, ToppersVolgens mij liggen ze dan te neuken of zo en zijn ze bang dat iemand het hoort.
Dan zullen ze ook wel heel veel haar overal hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik wil er niet aan denken, mijn buren zijn niet echt mensen die je bloot wil zien, laat staan de rest zeg maar
Buurman is heel dik en ik gok dat hij rughaar heeftquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook wel heel veel haar overal hebben.
In een prachtwijk.quote:
Amsterdam Zuid. Niet het hele sjieke deel maar het is hier wel vrij rustig. Behalve dan af en toe harde muziek van de buren.quote:
Maar vol met tokkies.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gewoon een normale rustige wijk. Gebeurt nooit zoveel.
Nee dat heb ik nog niet gezien hier. In de zomer wel in de voortuin of gewoon voor de deur op een stoeltjequote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Zitten ze daar met voetbal ook met een partytent voor de deur?
Want dat is wat je zou moeten willen met zijn allen.
Dan kun je nog beter 'gewoon' worstelen kijken, die pakjes zijn beter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bevalt het, mannen die in hun onderbroek aan elkaar zitten?
Ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bevalt het, mannen die in hun onderbroek aan elkaar zitten?
Mannenbillen zijn ook prima om naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
Ik kijk liever naar kontjes en benen.
/Nobrommer.
Begin je weer? Is niet nodig schat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
eDarling, voor Cnorie met niveau.
Ik ben even gezapt naar Toppop, Johan Derksen zit er.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Een getrouwde hetero met twee kinderen doet een travestietenact. Only in The Netherlands.
Mag het niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Een getrouwde hetero met twee kinderen doet een travestietenact. Only in The Netherlands.
Ik denk graag in hokjes, Ik hou het leven graag overzichtelijk.quote:
Acda > die hazenlip.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
En dan Jan Jaap ipv die bolle aap.
Ik durfde dit gewoon te zeggen.
Nee.quote:
Vind jij Tong Po geen hete stoppelboy dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Als er niks anders is kijk ik dat, OK
Jij weet echt niks va mijn smaak he? Alleen stoppels is niet genoeg joh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij Tong Po geen hete stoppelboy dan?
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij weet echt niks va mijn smaak he?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
het is maar een film he? Dat weet je toch.
ze werken ook voor de NSAquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:02 schreef YokiKater het volgende:
Jean Claude en Tong Po zijn goede vrienden van elkaar en samen opgegroeid. Ook samen naar de USA gegaan om filmster te worden.
Lees je dat sp3c?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb geen matje en ook geen stoppels
Nou en. Ik lekker niet met mijn digitale shit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb weer een streep door mijn beeld op RTL7.
goede verhalen +99.999 zeg ik!!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lees je dat sp3c?
Cnor heeft een kale.
Wanneer?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Beetje gay dit wel. Kom je bij me eten
Maakt mij niet uit, ik ben werkloos hequote:Op zaterdag 23 november 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer?
En gaan we dan Domino bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |