Popoz valt mij ook erg tegen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
Popoz op CC is echt ontzettende aids.
Ze snappen er niks van daar, met hun Jeff Dunham ook nog.
Voor je abbo? Is dat chill zo'n abbo, voegt het wat toe?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:21 schreef YokiKater het volgende:
Oh shit, Danny moet weer geld hebben van me.
Nou ja! Je weet niet wat je hebt gemist gek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat hele Stargate natuurlijk nog nooit gezien.
Het zijn meestal aparte verhaaltjes en het staat nu toch op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
ja maar om nu nog aan die 1 miljoen afleveringen te gaan beginnen is ook weer zoiets
ik wil graag Heroes zien maar ik vind het zo'n gedoe om 48 seizoenen te downloaden
Ligt er een beetje aan wat je van plan bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor je abbo? Is dat chill zo'n abbo, voegt het wat toe?
Er is een extra subforum voor abo's, al kom ik daar nooit. En je hebt geen reclame en kan Fok! aanpassen naar je eigen smaak, je kan je notes inzien en helpt natuurlijk mee aan de inkomsten, ik zit zo vaak op Fok! dat ik het wel waard vind om te betalen voor wat extra's.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor je abbo? Is dat chill zo'n abbo, voegt het wat toe?
Sneller achter elkaar kunnen posten, dat haalde sp3c over de streep.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef YokiKater het volgende:
Er zijn nog wel wat extra'tjes maar weet ze niet allemaal uit mijn hoofd.
voor Yokikater die zichzelf heeft gepimpedquote:
Ow sorry hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor Yokikater die zichzelf heeft gepimped
wel ff opletten hoor
Oh oke, klinkt niet als iets wat ik echt mis nuquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is een extra subforum voor abo's, al kom ik daar nooit. En je hebt geen reclame en kan Fok! aanpassen naar je eigen smaak, je kan je notes inzien en helpt natuurlijk mee aan de inkomsten, ik zit zo vaak op Fok! dat ik het wel waard vind om te betalen voor wat extra's.
Er zijn nog wel wat extra'tjes maar weet ze niet allemaal uit mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zal eens kijken als ik weer op mijn computer zit, op mobiel vind ik hetniet zo snel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je van plan bent.
Bovenin bij abonnementen kun je die opties zien.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:35 schreef sp3c het volgende:
je postsnelheid heeft dan echt njolimitz en dat is geweldigHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal eens kijken, geen reclame klinkt wel nice.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik heb custom CSS en kan mijzelf een blauw kleurtje gevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb njolimit edittijd, wat een Topshow.
Hoe lang is het normaal dan? En geldt dat ook voor OP's editen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb njolimit edittijd, wat een Topshow.
48 uur volgens mij en ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang is het normaal dan? En geldt dat ook voor OP's editen?
Ik die van jou ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik kan jouw posts gewoon wijzigen als ik daar zin in heb
Normaal 48 uur, met een basic abo ook, met een plus abo wordt dat 96 uur, full = 120 uur en pimp = 240 uur.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang is het normaal dan? En geldt dat ook voor OP's editen?
Wat? Zeurpiet, ik zeg alleen hoiquote:
Want?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar bed maar whiskers en peun dat wordt weer leuk (of niet).
niet gastmodden in NWS braquote:
Blijf 'es effe hier joh gekkenhuis.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar bed maar whiskers en peun dat wordt weer leuk (of niet).
Ik ben een beetje moe schat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijf 'es effe hier joh gekkenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |