Ik zal deze morgen eens downloaden; m'n vriendin zoekt nog een film voor haar nichtje.quote:
Een echt goede b-film moet geen hoger cijfer hebben, dan is het gewoon een kutfilm.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)5b0-f2557b014a33.mp4
Ja.. of Under Siege.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef DrDentz het volgende:
We hadden voor Seagal moeten kiezen, dan kregen we Attack Force ofzo.
Held!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms als ik de RTL7 site bezoek ontgaan mij wel eens dingen.
[ afbeelding ]
quote:Van ielig vlassnorretje tot heftige borstel: Mannen (en vrouwen) van RTL verenigt U voor Movember!
tnx kenneth!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Koos ook een Mo Bro?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms als ik de RTL7 site bezoek ontgaan mij wel eens dingen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn jeugdherinneringen was dat echt een goede film
En haal Nico eens uit de OP
Daar gaat het inderdaad steeds meer naar toe. Ze hebben imo ook echt dringend behoefte aan nieuwe tafelgasten.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:36 schreef Massief het volgende:
Ik ga denk ik op vrijdagavond maar lekker the voice of holland kijken denk ik.
Die ondertitel dateert nog van de hoogtij dagen van VI met onder andere het WK 2010. Ik kan als trouw VI kijker moeilijk ontkennen dat het leuke er wel af is.quote:
Helemaal mee eens. VI is een ontzettend slecht programma geworden omdat ze tot in den treure dezelfde grapjes en beledigingen blijven herhalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:36 schreef Massief het volgende:
Godverdomme. Ik ga de aflevering terug kijken omdat iedereen hier zo lyrisch is. Begin die flapdrol van een Nico Dijkshoorn Ronaldo ook nog eens belachelijk te maken. Wie denkt hij wel niet dat hij is. Het enige waar Nico goed is, is het schrijven van wat kut columnpjes met een instelling van do re mi fa sol weer een kut blaadje vol. Hopelijk neemt RTL die man tegen zich zelf in bescherming want het begint een beetje pijnlijk te worden allemaal. Heb die Dijkshoorn echt nog niks zinvols horen zeggen.. Wat een flapdrol. Beter halen ze die debiele pennenlikker van het net.
En nu nog een boek over voeding van WILFRED GENEEHet begint echt zo fuckin irritant te worden. Genee is irritant, Gijp met zijn onderbroeken humor is irritant, Derksen is zo hypocriet dat het ook pijnlijk begint te worden. Ik ga denk ik op vrijdagavond maar lekker the voice of holland kijken denk ik.
En dan gaan ze ook nog een bejaarde kantineheld belachelijk maken. Het kan echt niet lager zinken. En hoe vaak die Genee per uitzending wel niet moet benadrukken dat ze het proberen netjes te houden en dat het allemaal wel een voetbalprogramma is. Ik ken ze allemaal wel inmiddels.
Dit, eerst keek ik een uurtje, tegenwoordig haak ik bij de eerste break al af. Dijkshoorn is echt bagger, met zijn rare bek, domme uitspraken en niet grappige semi lollige opmerkingen van het type meeloper. Alleen met Bossie en Schelvis is het nog wat.quote:[b]Op zaterdag 23 november 2013 09:36 schreef Massief
Het kan echt niet lager zinken. En hoe vaak die Genee per uitzending wel niet moet benadrukken dat ze het proberen netjes te houden en dat het allemaal wel een voetbalprogramma is. Ik ken ze allemaal wel inmiddels.
Met Dijkshoorn kijk ik al niet meer rechtstreeks nee. Voegt helemaal niets toe, lacht ook nergens om, alleen om zijn eigen zogenaamd slimme opmerkingen.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf vooral lekker borden zuurkool vreten.
VI will never die
Dus in dit topic mag geen gefundeerde kritiek worden geuit op het programma'tje? We mogen hier alleen maar Topshow roepen en keihard gieren om de grapjes van Gijp. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou nou nou wat een vi-haters hier ineens, je kunt ook zondag naar Sjek kijken als je het allemaal niks vindt dat vi.
chanant*quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:45 schreef satecl het volgende:
Gisteren was het wel genant hoor... Het is bijna niet over voetbal gegaan. Laatste kwartiertje heeft de show gered.
Over welk voetbal hadden ze moeten praten dan? Portugal - Zweden en Nederland waren allemaal al 10x behandeld. Dat de boekpromotie dit keer wel heel schaamteloos was is een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:45 schreef satecl het volgende:
Gisteren was het wel genant hoor... Het is bijna niet over voetbal gegaan. Laatste kwartiertje heeft de show gered.
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 11:56:17Een heerlijke dag om een stevig rondje te tiefusblokken. Het wordt weer eens tijd. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:38 schreef Massief het volgende:
[..]
Dus in dit topic mag geen gefundeerde kritiek worden geuit op het programma'tje? We mogen hier alleen maar Topshow roepen en keihard gieren om de grapjes van Gijp. Wat een onzin.
Ik wil jullie wel gelijk geven dat Dijkshoorn een waardeloze lul is. Die man weet niet genoeg over voetbal om er een mening over te hebben en dan moeten ze wel over dingen als Marco Borsato gaan praten zodat hij ook toch nog kan meepraten. En als ze dan over voetbal gaan praten gaat Nico Cristiano beledigen, terwijl Nico zelf nog nooit iets gepresteerd heeft. Dus dan denkt Genee: toch maar liever over andere dingen dan voetbal praten de rest van de show.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:45 schreef satecl het volgende:
Toen zaten wij in de veldhospitalen te herstellen van onze wonden en tevens de vijandelijke SHO scalpen te tellen, terwijl zij nog in de wieg ENG ENG ENG riepen naar een besnorde man op tv en zijn side-kick.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet zo rullevant wat de mensen van VI vinden als ze niet aan mijn zijde stonden tijdens de veldslagen met SHO- en Bert v/d Veer-hooligans, dan kan ik die mensen niet meer serieus nemen weetjewel.
Nou dit dus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:30 schreef Grifte het volgende:
Natuurlijk zit er soms te veel herhaling in, en is het humorniveau niet altijd even hoog, maar het blijft het merendeel van de tijd toch vermakelijk. De speldenprikjes van Johan naar Wilfried, Gijp die niemand in die studio behalve de tafelgasten serieus neemt en dat eerlijk laat merken. Inspelen op actuele programma's buiten het voetbal, en dan personen aan tafel die zeggen wat heel Nederland denkt, heerlijk. Ja het is dan afzeiken en niet netjes, maar kom op dat Hilversumse kliekje wat bij elk programma elkaar de veren in de reet stopt is ook wel eens leuk geweest.
Ik snap dan ook niet zo goed waarom bepaalde personen de dag na elke show hier moeten zeiken op VI, hoewel ze blijkbaar elke keer na de eerste pauze gezapt zijn of überhaupt niet meer kijken. Als je een programma kut vindt (geworden) dan kijk je toch lekker niet, dat doe ik ook bij zo'n Koning Voetbal na afgelopen maandag.
Ach, slechts een paar individuen die na elke uitzending kritiek hebben. Wel leuk toch, dat ze er niets aan vinden maar toch twee keer per week kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die na deze uitzending kritiek hebben op VI mogen direct hun seizoenskaart inleveren.
Dan ben je niet te benijden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, slechts een paar individuen die na elke uitzending kritiek hebben. Wel leuk toch, dat ze er niets aan vinden maar toch twee keer per week kijken.
Die zullen vast nog een slechter huwelijk dan Johan hebben.quote:
De VI staat toch ook gewoon iedere week vol, dan moet dat gedurende dat uurtje excl reclames toch wel te doen zijn. Maargoed als je het inderdaad beperkt tot Van Gaal weer afzeiken, Jansma, etc. Dan ben je binnen 10min wel klaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
In het Jupiler (ik bedoel Amstel) dorpscafé kan het over alles gaan, en dan kan je niet anderhalf uur praten over Zweden - Portugal en Nederland - Columbia (de 11 drugdealers).
Dan heb je nog nooit een interview van CR7 gezien, anders wist je wel beter. Bravoure staat niet gelijk met arrogantie of drive.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond Dijkshoorn gisteren helemaal niet zo slecht, dat ie niet zoveel verstand van voetbal heeft is bijzaak in VI. Gaat toch meer over de randzaken of over niet-voetbal zaken.
En over Ronaldo heb ik hetzelfde, geweldige voetballer maar een kwal in zijn gedrag met zijn vreselijk maniertjes.
Het blad en het tv programma zijn niet te vergelijken, tenminste: ik heb het blad de laatste twee jaar geen een keer gelezen, misschien bij de tandarts ofzo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:28 schreef danos het volgende:
[..]
De VI staat toch ook gewoon iedere week vol, dan moet dat gedurende dat uurtje excl reclames toch wel te doen zijn. Maargoed als je het inderdaad beperkt tot Van Gaal weer afzeiken, Jansma, etc. Dan ben je binnen 10min wel klaar.
Ik mis die tijden ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:21 schreef Massief het volgende:
[..]
Die ondertitel dateert nog van de hoogtij dagen van VI met onder andere het WK 2010. Ik kan als trouw VI kijker moeilijk ontkennen dat het leuke er wel af is.
Nee ik heb nog altijd de hoop dat het zoals vroeger word.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet je TV dan uit, zo moeilijk is het niet.
Okee dank je GGMMquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daarbij zijn er geen alternatieven.
Nou en.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Boogerd ligt in de clinch met De Witte Chinees
Het zal me werkelijk een zorg zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan op Olivers kanaal ook de lachbui over de Canteen hero geupload worden ?
onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Johan zit vanavond toch in Ad Visser's Toppop? Die is geen dag ouder geworden hè die Ad Visser.
Leukquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:25 schreef Arn0 het volgende:
Speciaal voor johannes_vermeer, in dit filmpje is een hoofdrol weggelegd voor Wieke.
Kantineheld dat is wel iets voor jou.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ga schijtlollige Probleemwijken-plaatjes posten idioot.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kantineheld dat is wel iets voor jou.
Zeg dat nou niet, zometeen doet hij het ook nog.quote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga schijtlollige Probleemwijken-plaatjes posten idioot.
Dat was één keer Hans. Totaalidioot.quote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga schijtlollige Probleemwijken-plaatjes posten idioot.
Ik ben trots op Mortaxx voor deze subtiele VI-verwijzing.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
Je nodigt iemand uit en vervolgens ga je naar Rot Steward muziek luisteren en FOK!en. Ik had je ontvriend
Co heeft al eens aan de bar gezeten.quote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wanneer mag Co Stompé aanschuiven?
Dan zou een goede aankondiging zijn: VI met Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp en co.
quote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Arn0 het volgende:
Dit blijft denk ik mijn favoriete muziekmoment in VI:
jaaa klasse! mijn vriend Janquote:
Ah joh, ken mij het nou schelen man. Ik kijk naar die gasten van VI om lekker te lachen. Als ik een mooi potje ballen wil zien, dan zap ik even naar een wedstrijdje van Barcelona.quote:Op maandag 25 november 2013 08:37 schreef LogiteX het volgende:
Hoe toepasselijk was de uitspraak "we gaan het eindelijk over voetbal hebben" in het publiek na 30 minuten onzinnig gelul afgelopen vrijdag. Hoop dat ze aan het denken gezet worden want met voetbal heeft het programma weinig meer te maken helaas.
Dan kijk je maar naar Studio Voetbal.quote:Op maandag 25 november 2013 08:37 schreef LogiteX het volgende:
Hoe toepasselijk was de uitspraak "we gaan het eindelijk over voetbal hebben" in het publiek na 30 minuten onzinnig gelul afgelopen vrijdag. Hoop dat ze aan het denken gezet worden want met voetbal heeft het programma weinig meer te maken helaas.
Precies!quote:Op maandag 25 november 2013 12:51 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Ah joh, ken mij het nou schelen man. Ik kijk naar die gasten van VI om lekker te lachen. Als ik een mooi potje ballen wil zien, dan zap ik even naar een wedstrijdje van Barcelona.
quote:Op maandag 25 november 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies!
Heerlijk toch, even lekker lachen?
Waar is SS Doomtrooper?quote:Op zondag 24 november 2013 03:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft de serie al compleet in de kast staan thuis?
Wat is het rustig hier.quote:Op maandag 25 november 2013 19:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Broekje al uit en bier is al koud
Ah, kijk, daar is er één.quote:
Je door niets laten tegenhouden; zo hoort het.quote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef hafcfan het volgende:
Beetje ziekjes maar toch maar even kijken.
Ben al 3 weken ziek (Pfeiffer). Heb het hele kanaal van SigaarSnor en Olivier23 terug gezienquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef hafcfan het volgende:
Beetje ziekjes maar toch maar even kijken.
Nee joh. Karen is al tijden dood.quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zijn dit? De Carpenters ofzo?
Nee joh. KAren is al een tijdje dood.quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zijn dit? De Carpenters ofzo?
Harry Muskee was natuurlijk niet waardeloos.quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Moody het volgende:
Eigenlijk is die muzieksmaak van Johan niets beter dan van de gemiddelde Volendammer
Feyenoord-clubwatcher Martijn Krabbendam zal de situatie van Feyenoord bespreken. De Rotterdammers gingen zondag op pijnlijke wijze onderuit bij RKC Waalwijk met 1-0.quote:
Darmkanaal?quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben al 3 weken ziek (Pfeiffer). Heb het hele kanaal van SigaarSnor en Olivier23 terug gezien
Neuh, maar als je 50 artiesten noemt, is er altijd wel eentje goedquote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Harry Muskee was natuurlijk niet waardeloos.
Ik kan het tegendeel bewijzen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, maar als je 50 artiesten noemt, is er altijd wel eentje goed
Haha ja joh, ze zijn er zo van achter in gegaan.quote:
Als je mijn posts in MUZ maar niet gaat quotenquote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het tegendeel bewijzen.
Die is prima. Nederland is een smakeloos landje.quote:
Of opletten op school.quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bergen op Zoom?
Dat wordt zoeken mensen!
Luister jij naar Gers Pardoel?quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je mijn posts in MUZ maar niet gaat quoten
Zal er nog een boekje verkocht moeten worden?quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig heeft Johan niets met commercie.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf januari op RTL7:
De muziekshow van JD
quote:
Daar geef ik je geen ongelijk in, Johan is daar een voorbeeld van, maar goed nu VI kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Die is prima. Nederland is een smakeloos landje.
Euh nee. Das die gozer met die fiets toch?quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister jij naar Gers Pardoel?
Hij neemt je mee op reis.quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh nee. Das die gozer met die fiets toch?
Jij wist dus waar Schubbekutteveen ligt.quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had op topo altijd een tien.
Leuk feitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |