De vijand heeft electrische dekens om ze weer op te warmen fyi.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar, maar, maar het is min twee....
Nooit verwacht dat jij dat hier ooit zou neerzetten.quote:
quote:
Klopt, alleen blindoek en een druppel water die elke 2 sec op je kop valtquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met een zak over je kop, handen op de rug gebonden, knieën op een lineaal en keiharde ruis uit de speakers zal wel nog niet mogen...
1000LBS bp op mentale kracht he!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De vijand heeft electrische dekens om ze weer op te warmen fyi.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We weten wel waarom.
Nee, serieus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij dat hier ooit zou neerzetten.
welk programma volg je?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, serieus.
Ben er nu 6 dagen in de week mee bezig. 19 jaar afbraak moet weer opgebouwd worden
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
1000LBS bp op mentale kracht he!!!
eerst een 20 stappenplan met cardio waarin je binnen een bepaalde hartslag moet blijven om de conditie op pijl te krijgen, daarnaast circuit-krachttraining. 2 uur per dagquote:
goed bezig, dan ben je aardig sportief bezig ineens, 6x pw is niet niksquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
eerst een 20 stappenplan met cardio waarin je binnen een bepaalde hartslag moet blijven om de conditie op pijl te krijgen, daarnaast circuit-krachttraining. 2 uur per dag
Dat zou tof zijn!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Awsome. Op een forum over Brabantse historie meld iemand dat hij waarschijnlijk het militair uniform van mijn overgrootvader heeft. Hij is militair arts geweest in zijn diensttijd, nog ver voor de oorlog.
Nu proberen meer info te achterhalen over zijn diensttijd en de oorlog, en mogelijk kijken of er wat met dat uniform geregeld kan worden.quote:
Boh, valt me tot op heden nog best mee met de zwaarte en de frequentie. Straks weer naar de sportschool ff een uurtje maar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
goed bezig, dan ben je aardig sportief bezig ineens, 6x pw is niet niks
Haal alle troep als ijs eruit en probeer gewoon minimaal 3000kcal aan gezonde troep naar binnen te stampen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Boh, valt me tot op heden nog best mee met de zwaarte en de frequentie. Straks weer naar de sportschool ff een uurtje maar.
Enige wat mij zorgen baart is het eten:
Vandaag heb ik op:
2 volkoren boterhammen met roomboter belegd met kaas en pindakaas
1 flinke kom volle yoghurt met aardbeien en suiker
1 snicker
2 bekers chocolademelk
Lunch:
1 banaan
Dikke plak van2cm eigengebakken volkoren brood met kaas en serranoham
Kom bosvruchtenijs met slagroom
1 beker chocolademelk
Diner en snacks vanavond weet ik nog niet. Maar echt veel is het niet.
Het moet ook leuk blijvenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal alle troep als ijs eruit en probeer gewoon minimaal 3000kcal aan gezonde troep naar binnen te stampen.
Dreambulk :p met je ijs lol van 3000kcal zal je niet afvallen neequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het moet ook leuk blijven
Afvallen hoef ik niet
Kcal tel ik niet, als het maar omgezet gaat worden naar spier ipv vetquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dreambulk :p met je ijs lol van 3000kcal zal je niet afvallen nee
Pics?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Awsome. Op een forum over Brabantse historie meld iemand dat hij waarschijnlijk het militair uniform van mijn overgrootvader heeft. Hij is militair arts geweest in zijn diensttijd, nog ver voor de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |