abonnement Unibet Coolblue
pi_133502263
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpg

Met de eerste uitzending op 23 november 1963, 33 seizoenen, 798 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.



Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg

Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg

Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2012/2013, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW7, was verspreid over het najaar van 2012 en voorjaar 2013. Dit vanwege het 50-jarige bestaan van Doctor Who op 23 november dit jaar.

Doctor Who wordt gedurende een regulier seizoen op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen werd wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel. Getiteld 'Miracle Day' duurde TW4 tien afleveringen en dit werd geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkte zich dan ook niet langer tot de UK, maar plaatste zich ook in de VS.

Torchwood werd worden uitgezonden op BBC One en Starz, in de zomer van 2011.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

Afleveringen

Seizoen 7 van Doctor Who is net afgelopen. Dit jaar volgen nog de 50th Anniversary Special (23 november) en de Christmas Special (25 december). Seizoen 8 staat gepland voor 2014.
pi_133502287
Wat was An Adventure in Space and Time fantastisch :)
Leuk om te zien ook dat Hartnell zo veel om de rol gaf, en zo'n beetje alle verhalen die ik over hem heb gehoord waar zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens is An Unearthly Child nu op BBC Four.
  Admin donderdag 21 november 2013 @ 23:58:49 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133502873
Genieten!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133502961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef Syntos het volgende:
Wat was An Adventure in Space and Time fantastisch :)
Leuk om te zien ook dat Hartnell zo veel om de rol gaf, en zo'n beetje alle verhalen die ik over hem heb gehoord waar zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sloeg mij Waaah! op. Ik vond het wel mooi, het is drama immers.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133502992
Ik vond het ook echt een hele mooie film. Erg leuk om het verhaal erachter een keer te horen.
"I don't want to go" :'( :'(
Smith aan het einde vond ik juist wel een mooi symbool, dat het personage dat hij heeft neergezet nu nog steeds 'leeft'.

Ja, heb genoten :)
pi_133503214
Ik snap het idee van dat het personage van de Doctor nu nog doorleeft, en vandaar de cameo van Smith, maar het kwam gewoon net even te geforceerd over voor mij persoonlijk.
Net zoiets als dat ze in een western voor een minuut een AK47 oid. gebruiken. Het haalt de sfeer er even uit.

Maar goed. Ieder zijn eigen mening :)


Tevens een nieuwe mini-episode genaamd ''The Last Day''
pi_133503450
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133503648
Geweldig gespeeld door David Bradley maar de ontmoeting tussen Smith and Hartnell had andersom gemoeten. Smith die in het heden de geest van Hartnell ziet in zijn TARDIS was veel logischer geweest. Als Hartnell al de toekomst ziet had dan alle Doctors getoond. Dat hij specifiek Matt Smith ziet slaat helemaal nergens op.
pi_133503722
Eerste review is binnen, ze zijn enthousiast: http://www.cultbox.co.uk/(...)pace-and-time-review
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 00:33:51 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133503941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef Wild_Snake het volgende:
Breuls, hoeveel geld ben je kwijt om naar de UK te gaan?
Vliegticket 160 euro, hotel het dubbele. Maar da's voor vrijdag t/m maandag. Ik ga wel vaker naar London en maak er gewoon een weekendje van.
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat maar Doctor who at the Proms 2013 nu op BBC3 20.00 begonnen, tot 21.15
Shit. Gemist. Welke muziek werd er gespeeld? (Seizoen/thema’s?)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef Syntos het volgende:
Wat was An Adventure in Space and Time fantastisch :)
Leuk om te zien ook dat Hartnell zo veel om de rol gaf, en zo'n beetje alle verhalen die ik over hem heb gehoord waar zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het gekeken. Erg mooi. Wat jij in de spoilertag zet vond ik juist een heel mooi moment. Complete fictie, maar zo mooi tekenend, dat de serie nog steeds in touch is met toen.
quote:
Tevens is An Unearthly Child nu op BBC Four.
Zit het nu te kijken. De eerste aflevering is erg goed, daarma iets minder.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:09 schreef Syntos het volgende:
Tevens een nieuwe mini-episode genaamd ''The Last Day''
Spuit elf. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef whocares86 het volgende:
Geweldig gespeeld door David Bradley maar de ontmoeting tussen Smith and Hartnell had andersom gemoeten. Smith die in het heden de geest van Hartnell ziet in zijn TARDIS was veel logischer geweest. Als Hartnell al de toekomst ziet had dan alle Doctors getoond. Dat hij specifiek Matt Smith ziet slaat helemaal nergens op.
Natuurlijk niet; Smith zien betekent dat hij direct in de toekomst naar vijftig jaar verder ziet. Dat is het idee erachter.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133504049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Shit. Gemist. Welke muziek werd er gespeeld? (Seizoen/thema’s?)
Tijdje geleden dat ik de Proms 2013 heb gezien, maar een deel was muziek uit de zwart/wit tijd.
Ik ga er vanuit dat dit een herhaling was van de Proms eerder dit jaar. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Syntos op 22-11-2013 00:44:54 ]
pi_133504226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Natuurlijk niet; Smith zien betekent dat hij direct in de toekomst naar vijftig jaar verder ziet. Dat is het idee erachter.
En waarom zou Hartnell van al die 50 jaar precies dit moment zien? Wat maakt Matt nou zou bijzonder dat Hartnell specifiek hem ziet? Er zijn elf doctors. Matt is niet belangrijker dan Hartnells andere tien opvolgers omdat hij toevallig nu de Doctor is.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 00:50:38 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504307
Ik heb nog nooit zo lang achter elkaar BBC Four gekeken. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 00:51:36 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504334
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:46 schreef whocares86 het volgende:

[..]

En waarom zou Hartnell van al die 50 jaar precies dit moment zien? Wat maakt Matt nou zou bijzonder dat Hartnell specifiek hem ziet? Er zijn elf doctors. Matt is niet belangrijker dan Hartnells andere tien opvolgers omdat hij toevallig nu de Doctor is.
Nee, natuurlijk niet. Maar dit is de 50th anniversary. Whoever nu de Doctor zou zijn geweest, zou daar die cameo hebben. Daar moet je niet teveel achter zoeken; het gaat niet om de persoon, maar om het personage.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 00:52:25 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:38 schreef Syntos het volgende:

[..]

Tijdje geleden dat ik de Proms 2013 heb gezien, maar een deel was muziek uit de zwart/wit tijd.
Ik ga er vanuit dat dit een herhaling was van de Proms eerder dit jaar. :)
Die heb ik eerder dit jaar dan ook gemist.

Nouja, ik heb de complete Murray Gold collectie al de hele maand op shuffle staan. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133504479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar dit is de 50th anniversary. Whoever nu de Doctor zou zijn geweest, zou daar die cameo hebben. Daar moet je niet teveel achter zoeken; het gaat niet om de persoon, maar om het personage.
Dit.
Ja doei.
pi_133504556
Laataste stukje is natuurlijk Final Days(i.e For Gallifrey!!For Victory!!For The End Of Time itself!!! /Lord President James Rassilon scene) :Y) :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-11-2013 01:12:27 ]
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 01:07:07 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504623
Ik vind het zo mooi dat het TARDIS geluid dat we nu horen gewoon exact hetzelfde is als in 1963. Tot op het kleinste detail. Nooit gewijzigd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133504652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:07 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het zo mooi dat het TARDIS geluid dat we nu horen gewoon exact hetzelfde is als in 1963. Tot op het kleinste detail. Nooit gewijzigd. :)
Joh :+
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 01:09:33 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Joh :+
Niet dat ik dat niet wist, maar ik vind het gewoon tof dat niemand dat ooit in iets anders veranderd heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133504679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet dat ik dat niet wist, maar ik vind het gewoon tof dat niemand dat ooit in iets anders veranderd heeft.
Je hebt zeker nooit opgelet?? :P
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 01:18:12 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133504790
Leuk! An Adventure in Time and Space was trouwens ontroerend mooi.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 01:21:23 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504842
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Laataste stukje is natuurlijk Final Days(i.e For Gallifrey!!For Victory!!For The End Of Time itself!!! /Lord President James Rassilon scene) :Y) :P
Mooie thema's. Seizoen 3 is sowieo muzikaal erg sterk. Ik hoop dat Gold iets moois van Gallifrey hergebruikt in de anniversary. Naast dat ik natuurlijk benieuwd ben naar Song For Fifty. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 01:22:27 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133504850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je hebt zeker nooit opgelet?? :P
Ik heb van de classics niet veel gezien, dus als daar iets afwijkends is heb ik het gemist (of ben ik het vergeten). In dat geval vind ik het mooi dat de nieuwe serie zich bij het oude geluid heeft gehouden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133504975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Shit. Gemist. Welke muziek werd er gespeeld? (Seizoen/thema’s?)
Doctor Who at the Proms 2013 is zoals alle eerdere maar dan helemaal in het thema van 50 jaar Doctor Who. Met veel baddies die te pas en te onpas opkomen. Grappige stukje tussendoor en optredens van onze helden oud en nieuw, uiteraard Smith en Coleman maar ook Strax, Peter Davidson en Carol Ann Ford. En uiteraard de muziek door het orkest onder leiding van Ben Foster die allerlei Doctor Who composities spelen. Bijvoorbeeld een prachtige compilatie van oude muziek met nieuwe en gerecreëerd elementen en het voor Clara Oswald gecomponeerde, licht, frivole, bijna zweverige The Impossible Girl.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133504998
Nog even de google doodle van vandaag: https://www.google.co.nz/ hij is geweldig, het is een spelletje!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 22 november 2013 @ 01:54:47 #28
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133505281
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:32 schreef Karstman het volgende:
Nog even de google doodle van vandaag: https://www.google.co.nz/ hij is geweldig, het is een spelletje!
TOF! En exterminate Google ben ik persoonlijksteeds meer een voorstander van aan het worden,,
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 08:03:26 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133506260
Shit. Ik heb een mail van de celebration dat ik alvast plaatsen kan reserveren voor de panels die ze daar houden. Dus ik klik op de link, is het alweer gesloten. Zul je zien dat ik overal achteraan zit. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 08:04:09 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133506265
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:30 schreef Karstman het volgende:

Bijvoorbeeld een prachtige compilatie van oude muziek met nieuwe en gerecreëerd elementen en het voor Clara Oswald gecomponeerde, licht, frivole, bijna zweverige The Impossible Girl.
Die overigens begint te wennen. Ik vind 'm niet zo mooi als Amy's thema's, maar na een tijdje vind ik het toch wel mooi om te horen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:00:49 #31
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_133506747
Ik wist dat ik geen super sociaal mens ben, maar het is kennelijk erger dan ik dacht...aan de andere kant, ik ben dus de stamvader, Genesis en zo voort en zo voort. Dat is ook wat waard.

Your result: Congratulations! You're the First Doctor

Some people think you are crabby and difficult to get close to. They may have a point, but what they see as rudeness is just you being careful with the friends you pick.

You have incredibly high standards, but once someone has proven themselves to be worthy of your attention you'll pull an entire planet apart for them. And rescue them in the event of a Dalek attack.

Also, woe betide anyone that thinks you are frail or weak. There's a spark in your eyes that could become a raging fire.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:07:28 #32
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_133506823
Maar als compagnion ben ik Amy...oh yeah!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_133507321
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:32 schreef Karstman het volgende:
Nog even de google doodle van vandaag: https://www.google.co.nz/ hij is geweldig, het is een spelletje!
Haha geweldig.
pi_133509109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Mooie thema's. Seizoen 3 is sowieo muzikaal erg sterk. Ik hoop dat Gold iets moois van Gallifrey hergebruikt in de anniversary. Naast dat ik natuurlijk benieuwd ben naar Song For Fifty. :)
Song for Fifty? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb van de classics niet veel gezien, dus als daar iets afwijkends is heb ik het gemist (of ben ik het vergeten). In dat geval vind ik het mooi dat de nieuwe serie zich bij het oude geluid heeft gehouden. :)
Al 50 jaar lang :+
pi_133510188
Happy Whonniversary w/
Spoilers!
pi_133510194
An Adventure in Space and Time was mooi! Ik vond de cameo van Smith verrassend en symbolisch voor de lange run van de serie. En dat het einde nog lang niet in zicht is. Ik pinkte een klein traantje weg, erg hè!

Ik zou direct aan de slag met een mail vanochtend, maar ik strandde hopeloos bij het Google doodle spelletje. Wat tof is dat toch.

En als ik dan eindelijk echt ga Googlen, staan deze knaapjes naast je zoekveld. Ehehe. :s)
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 12:07:54 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133510342
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:00 schreef Sprouts het volgende:
An Adventure in Space and Time was mooi! Ik vond de cameo van Smith verrassend en symbolisch voor de lange run van de serie. En dat het einde nog lang niet in zicht is. Ik pinkte een klein traantje weg, erg hè!

Ik zou direct aan de slag met een mail vanochtend, maar ik strandde hopeloos bij het Google doodle spelletje. Wat tof is dat toch.

En als ik dan eindelijk echt ga Googlen, staan deze knaapjes naast je zoekveld. Ehehe. :s)
[ afbeelding ]
Oh gelukkig, ik was niet de enige :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133510359
Vanavond om 23.35 op BBC1 de Graham Norton Show met Ten en Eleven. Verder met Jimmy Car, Emma Thompson én Robbie Willams. Plaatjes alvast hier waarschuwing Ten heeft een vlecht en zich niet geschoren...

Vanochtend was bij Breakfast op BBC1 ook nog een aardig item over de Tardis en een interview met Matt Smith o.a. over zijn rol in de musical American Psycho (een musical... serieus...)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133510544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh gelukkig, ik was niet de enige :o
Dit soort momenten vragen om onvrijwillige waterlanders. :'(
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 12:34:00 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133511009
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:08 schreef Karstman het volgende:
Vanavond om 23.35 op BBC1 de Graham Norton Show met Ten en Eleven. Verder met Jimmy Car, Emma Thompson én Robbie Willams. Plaatjes alvast hier waarschuwing Ten heeft een vlecht en zich niet geschoren...

Vanochtend was bij Breakfast op BBC1 ook nog een aardig item over de Tardis en een interview met Matt Smith o.a. over zijn rol in de musical American Psycho (een musical... serieus...)
Tennant speelt bij het Shakespeare gezelschap/Theater vandaar het haar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 22 november 2013 @ 12:55:42 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133511533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Song for Fifty? :P
Yup:
Net ontdekt dat-ie allang online te vinden is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133511537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Yup:
Net ontdekt dat-ie allang online te vinden is. :)
*Nu kijken/luisteren*

11+ minuten lang :9

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-11-2013 13:04:53 ]
pi_133512109
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:08 schreef Karstman het volgende:
Vanavond om 23.35 op BBC1 de Graham Norton Show met Ten en Eleven. Verder met Jimmy Car, Emma Thompson én Robbie Willams. Plaatjes alvast hier waarschuwing Ten heeft een vlecht en zich niet geschoren...

Vanochtend was bij Breakfast op BBC1 ook nog een aardig item over de Tardis en een interview met Matt Smith o.a. over zijn rol in de musical American Psycho (een musical... serieus...)
Oh ja, bedankt voor de reminder! :D Ik kijk sowieso bijna altijd Graham Norton maar deze aflevering kan ik natuurlijk echt niet missen.
pi_133512566
Mijn dvdr draait overuren met al die Who specials.
Was deze al genoemd? The Culture Show: Me, You and Doctor Who, vanavond om 22.30 op BBC2.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b03jnw7p

quote:
In this hour-long Culture Show special, BBC Two's flagship arts programme explores with wit, authority and affection, why Doctor Who has become entrenched in British life. Matthew Sweet traces the 50 years of extraordinary social change and uncertainty that sent generations of children scuttling behind the sofa. How did a pepper pot, the Nazis and a sink plunger result in the scariest adversaries of our time - the Daleks?
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_133515778
Oh die kende ik nog niet. Hoop dat ik al thuis ben tegen die tijd. Vond op internet ook nog een 2 uur durende best of show ben even vergeten hoe hij heet, wel gedownload.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133519511
Ik vertrek over een uur naar London jongens *O*
pi_133521248
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:11 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vertrek over een uur naar London jongens *O*
Heel veel plezier :D
al ben je waarschijnlijk al weg :+
pi_133522185
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:08 schreef Karstman het volgende:
Vanavond om 23.35 op BBC1 de Graham Norton Show met Ten en Eleven. Verder met Jimmy Car, Emma Thompson én Robbie Willams. Plaatjes alvast hier waarschuwing Ten heeft een vlecht en zich niet geschoren...

Vanochtend was bij Breakfast op BBC1 ook nog een aardig item over de Tardis en een interview met Matt Smith o.a. over zijn rol in de musical American Psycho (een musical... serieus...)
Ik had al eerder een foto van Tennant gezien met die staart en ongeschoren, schijnt voor een rol te zijn, niet echt een verbetering. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133524083
En nog iets voor het rijtje Who specials, alsof er nog niet genoeg te zien was deze week.
Morgen om 23.05 via de Red Button (en dus binnen afzienbare tijd op de bekende online kanalen) te zien: The Five(ish) Doctors Reboot. Linkje: http://www.bbc.co.uk/programmes/b03lv3mj

quote:
A star studded special written and directed by Peter Davison. With the 50th anniversary of Doctor Who about to film, the 'Classic' Doctors are keen to be involved. But do they manage it?
Info en foto's van mysterieuze activiteiten omtrent dit projectje van Peter Davison.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_133527595
Leuk, die special op bbc3 O+
Ja doei.
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:26:43 #51
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133531651
Ik heb zin in morgen. Lekker naar Oberhausen rijden om daar de special in 3d in de bios te zien.

Ik had liever Londen gehad. Maar daar ben ik deze maand al twee keer naartoe geweest. Dus een 3e keer wordt toch teveel van het goede.
No escape from reality
pi_133536328
Spoilerific 10 sec clip in Graham Norton show. Onder de spoilertag mijn conclusie daarover niet een linkje ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133536784
http://www.dailymail.co.u(...)d-battle-Daleks.html

Jon Pertwee was real life James Bond _O_



[ Bericht 24% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-11-2013 00:34:09 ]
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 09:54:28 #54
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133540852
Ik ga geen clips meer kijken. Vanavond is de echte aflevering. :)

Gisteren m'n kaartje gehaald en ik blijk 'm om half acht te gaan zien. Met ads en trailers meegerekend zal-ie dus wel tegelijk met de tv-uitzending beginnen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133541368
Happy Who'niversary! *O*
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_133541491
Vanavond naar white city om who te kijken :)
Waren nog kaarten vrij.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 november 2013 @ 11:06:38 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133541558
Vanavond bezoek, sowieso niet de mogelijkheid om live te kijken.
Vrouwlief wil ook eerst The Ultimate Guide bekijken om weer een beetje in het gehele verhaal te komen (is die daarvoor te gebruiken?)
Ik denk dat we het morgenavond gaan kijken.
Dus na 20:00 ofzo zie je me voorlopig even niet in dit topic
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133541597
Ik schop m'n bezoek om 20:30 de deur uit. :+

Then again komen die al vanmiddag. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 12:44:28 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133542978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:02 schreef Mr. Orange het volgende:
Vanavond naar white city om who te kijken :)
Waren nog kaarten vrij.
Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 12:45:23 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133542996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vrouwlief wil ook eerst The Ultimate Guide bekijken om weer een beetje in het gehele verhaal te komen (is die daarvoor te gebruiken?)
Ja, is prima te doen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Designer zaterdag 23 november 2013 @ 12:48:36 #61
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133543050
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.
Nice _O_
🐙
pi_133543518
Laatste dagen weinig tijd gehad en dit topic dus niet kunnen checken, nu alles teruggelezen. Straks ga ik eindelijk An Adventure in Space and Time terugkijken, erg benieuwd, en vanavond natuurlijk het jubileum! Kan niet wachten.
pi_133544653
Vandaag niet naar Katwijk,dus op tijd voor 50th Anniversary Special. :P

*nieuwe wasmachine moet wel vóór 16:30 bezorgd zijn* >:)
pi_133546118
[quote]1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.
[/quote

Thanks, jij ook. Wel tof dat ik kaarten heb. Aan de andere kant moet ik helemaal van oost London naar west London... :P
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_133546189
Gewoon thuis op de bank vanavond, met een hapje en een wijntje :9
Ja doei.
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:36:27 #66
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133546272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon thuis op de bank vanavond, met een hapje en een wijntje :9
Idem. Beamer staat al op de tv aansluiting. Cola en chips ipv hapje en wijn.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133547703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:36 schreef wdn het volgende:

[..]

Idem. Beamer staat al op de tv aansluiting. Cola en chips ipv hapje en wijn.
50 inch plasma TV hier, lijkt me ook groot genoeg. Heb nog zitten twijfelen over fishfingers & custard als avondeten maar toch maar niet ☺:-)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 16:51:23 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133547884
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef Mr. Orange het volgende:

Thanks, jij ook. Wel tof dat ik kaarten heb. Aan de andere kant moet ik helemaal van oost London naar west London... :P
Ik moest helemaal van Rotterdam naar London. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 17:13:47 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133548407
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 november 2013 12:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.
Thanks, jij ook. Wel tof dat ik kaarten heb. Aan de andere kant moet ik helemaal van oost London naar west London... :P
[/quote]
Leuk, zware reis :)

Veel plezier iedereen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:27:09 #70
20815 MavRick
Me and my big mouth....
pi_133550103
Zo.. straks de chips en drinken klaar zetten. Vanavond samen met een goede vriend kijken. Vrouw en kinderen gaan boven tv kijken :)
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:29:58 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133550187
BBC entertainmaint is al een tijdje bezig met s13 (weer ;) )
Een "Best of" nu.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133550801
Zo, om 20:00 starten wij met The Name of the Doctor en dan zijn we precies op tijd klaar voor de nieuwe aflevering!
Wel lekker blijven plakken hè?
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 18:52:52 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133550879
Nog twee uur. Zo maar eens op pad naar de bios. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133550981
Ga eens even iets koken. Rugby staat nu aan, ook geen slechte voorbereiding op de doctor.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133551606
okay , ik ben nu helemaal fired up ! Doctor who 50th anniversary!
BBC one wordt het op uitgezonden om 20:50.
Nu is mijn vraag is het dan ook 3D ? Als ik een capable 3D TV heb?
Daarbij heb ik 3D Glasses. Is het daarmee gelijk 3D Als ik op de 3D knop van mijn tv druk?
Of moet ik nog iets instellen ergens? (Er zit een 3D knop op mijn afstandsbediening.)

Specs: SmartTv met 3D Glasses.

Bron:
http://www.bbc.co.uk/blog(...)Our-3D-Viewing-Guide

Kort: Ben ik klaar om hiermee 3D Doctor Who te kijken O+ ?
Redacted
pi_133552071
Volgens mij moet je daarvoor in Engeland zijn, het signaal dat wij krijgen is volgens mij een HD laat staan 3D, we hebben hier ook geen "red button" functionaliteit.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133553292
Veel plezier everyone!
pi_133553587
Pre show live op BBC America
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 20:44:09 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133554301
Pomtiedom.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133554389
Chipjes pakken, drankje pakken, nog even plassen... T minus 5
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 november 2013 @ 20:49:33 #81
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133554547
Het lange wachten is voorbij *O*

Veel plezier allemaal.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133554556
Klaar voor! tot over een uur en kwartier!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133557631
O+
Ja doei.
pi_133557637
Laat mij Ten citeren...

What. What! WHAT!
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133557638
holy fuck! Wat een enorme geweldige aflevering. Superlatieven schieten te kort.. Een aflevering die het waard is om de 50th anniversary te zijn!
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_133557663
Ge-wel-dig
Ja doei.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:07:31 #87
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133557670
WOW WOW WOW _O_
Wat een aflevering, geweldig.. ben vast niet de enige die er af en toe een zakdoek bij nodig had.
Geweldig verhaal en een mooie oplossing voor alles..
pi_133557679
damn it moffat, you did it again!
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_133557718
Die teaser net ook <3.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:09:59 #90
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_133557750
CAPALDI!
You know, I've learned something today
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:12:02 #91
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133557806
1 minpuntje.. het was jammer dat je Doctor 9 (Hurt) niet zag veranderen in 10 (Eccleston) maar dat ze het nét niet lieten zien.

En Tennant is nu niet 10 meer, Smith niet 11 en Capali is nu 13.. dat maakt het nu wel wat lastiger met de regeneraties.. moeten ze nog een oplossing voor verzinnen na Capali.
Smith zei onlangs nog dat er maar 12 regeneraties zijn (en dus 13 Doctors)
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 22:12:16 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133557816
Pffffft,helemaal geweldig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133557845
^O^ _O_
pi_133557878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef SiGNe het volgende:
1 minpuntje.. het was jammer dat je Doctor 9 (Hurt) niet zag veranderen in 10 (Eccleston) maar dat ze het nét niet lieten zien.

En Tennant is nu niet 10 meer, Smith niet 11 en Capali is nu 13.. dat maakt het nu wel wat lastiger met de regeneraties.. moeten ze nog een oplossing voor verzinnen na Capali.
Smith zei onlangs nog dat er maar 12 regeneraties zijn (en dus 13 Doctors)
hebben ze opgelost door aan te geven dat de hurt en tennant doctor zich niet zullen herinneren dat ze gallifrey gered hebben, en dat hurt eigenlijk dus ook de doctor is
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:14:30 #95
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133557884
Waar te beginnen :X

Blink was super.
Dalek was geweldig.
Asylum of the Daleks was geweldig.
Maar voor mij is dit vanaf nu verreweg de beste aflevering in de hele serie.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133557892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef SiGNe het volgende:
1 minpuntje.. het was jammer dat je Doctor 9 (Hurt) niet zag veranderen in 10 (Eccleston) maar dat ze het nét niet lieten zien.

En Tennant is nu niet 10 meer, Smith niet 11 en Capali is nu 13.. dat maakt het nu wel wat lastiger met de regeneraties.. moeten ze nog een oplossing voor verzinnen na Capali.
Smith zei onlangs nog dat er maar 12 regeneraties zijn (en dus 13 Doctors)
Dat was toch al een tijdje geleden opgelost?
Zou zweren dat hij nu iets van 500+ regeneraties over heeft.

Dat begin :D Dat einde :o _O_
Alleen jammer dat de nog levende Doctors niet in dat allerlaatste stukje zaten in kostuum.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:15:23 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133557905
We kijken nu allemaal BBC 3 mag ik hopen? :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:16:02 #98
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133557931
Die sjaal was een leuk detail trouwens :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133557933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:09 schreef ImMaxa het volgende:
CAPALDI!
Daar gaf ik ook een gilletje bij!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133557958
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef wdn het volgende:
We kijken nu allemaal BBC 3 mag ik hopen? :D
Uiteraard!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133557980
Hij was goed! *O*
Als ik al een minpuntje zou moeten noemen dan zou het David zijn uiterlijk zijn. Geen sticky-uppy modern sort of hair, en hij is zichtbaar ouder geworden.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133557990
Had trouwens iets gehoord over een The Five Doctors Reboot.
Iemand die hier iets over kan vertellen?
pi_133558016
Goeie aflevering _O_
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:19:30 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133558037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Syntos het volgende:
The Five Doctors Reboot
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133558088
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:16 schreef Karstman het volgende:

[..]

Daar gaf ik ook een gilletje bij!
Ja! O+ kan niet wáchten op Capaldi!
Ja doei.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:21:13 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133558115
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja! O+ kan niet wáchten op Capaldi!
Nou van mij had Mat Smith 2 jaar door mogen gaan.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:21:49 #107
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133558131
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:14 schreef Bensel het volgende:

[..]

hebben ze opgelost door aan te geven dat de hurt en tennant doctor zich niet zullen herinneren dat ze gallifrey gered hebben, en dat hurt eigenlijk dus ook de doctor is
Dat heeft effect op hun geheugen, niet op de regeneraties lijkt me.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat was toch al een tijdje geleden opgelost?
Zou zweren dat hij nu iets van 500+ regeneraties over heeft.

Dat begin :D Dat einde :o _O_
Alleen jammer dat de nog levende Doctors niet in dat allerlaatste stukje zaten in kostuum.
Volgens mij wa het nog steds niet helemaal opgelost in een aflevering of seizoen.
Moffat heeft wel gezegd dat eromheen te werken is en dat er wel iets o gevonden kan worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef wdn het volgende:
We kijken nu allemaal BBC 3 mag ik hopen? :D
helaas geen BBC3 hier :(
pi_133558166
Ik ben we'll klaar met Matt. Niet op een negative manier, maar gewoon tijd :)
Ja doei.
  Admin zaterdag 23 november 2013 @ 22:24:04 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133558214
BBC 3 O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:24:19 #110
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133558226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef SiGNe het volgende:

helaas geen BBC3 hier :(
Die stunt in het begin heeft Mat Smith zelf uitgevoerd zegt ie net :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133558250
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:24 schreef wdn het volgende:

[..]

Dit stunt in het begin heeft Mat Smith zelf uitgevoerd zegt ie net :+
Klopt zag een stukje bij Blue Peter waarin je dat kan zien.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:25:30 #112
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133558267
Er zat trouwens ook best veel humor in, de reactie van de Doctor toen ie die sjaal zag (Nice scarf..) en Tennant als Prince naast Queen Elizabeth 1 _O-
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:25:44 #113
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_133558303
Is het eigenlijk nog uitgelegd waarom The Moment eruit ziet als Rose?
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:27:13 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133558325
Hij gaat de planeet terug halen O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_133558328
10 en 11 schuiven dus op.
Eccleston beetje ertussen geplakt. Heel jammer dat hurts regeneratie naar Eccleston niet te zien was inderdaad.

Clara vind ik super trouwens, mag ook gezegd worden...En leuk...

"All 13!" Als er mogelijk meer dan 13 gaan komen is het misschien een beetje raar dat er niet meer aanwezig waren. Maar aan de andere kant is dat voor latere doctors verleden. Wat de aanwezigheid van Capaldi weer niet verklaard...

Dus toch 13 maximaal?
Gissen... Moffet en consorten bedenken vast wel weer wat.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_133558358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef Syntos het volgende:
Is het eigenlijk nog uitgelegd waarom The Moment eruit ziet als Rose?
The Moment nam een vorm aan die de Doctor zou herkennen maar zei zelf dat het het verleden en de toekomst door elkaar haalde.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133558366
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:28 schreef Karstman het volgende:

[..]

The Moment nam een vorm aan die de Doctor zou herkennen maar zei zelf dat het het verleden en de toekomst door elkaar haalde.
Ah :) Was op sommige momenten te druk bezig met nerdgasming.
pi_133558375
Tom Baker momentje was wel episch overigens...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133558386
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:27 schreef jogy het volgende:
Hij gaat de planeet terug halen O+.
Gallifrey is back bitches *O*
pi_133558388
Moffat wasn't lying iig...

Dat begin was overigens ook gewoon briljant mooi. O+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133558420
Tom Baker op BBC3 nu _O-
Moet opschieten met de Pertwee serials voor meer Baker.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:32:16 #123
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133558494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gallifrey is back bitches *O*
Een schilderij vinden kan best lastig zijn.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133558513
Ik was echt bang dat het overhyped zou zijn, maar niets van dat alles!
Ja doei.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:33:00 #125
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_133558528
one direction :')

vertraging op de lijn? dacht dat niet meer bestond tegenwoordig
pi_133558529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef wdn het volgende:

[..]

Een schilderij vinden kan best lastig zijn.
Het is de Doctor. Hij vind het wel ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
one direction :')
En dit ;(
pi_133558556
Holy crap wat een ellende dat gesprek met 1D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:33:54 #128
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133558565
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was echt bang dat het overhyped zou zijn, maar niets van dat alles!
Nou de hype was er maar deze keer terecht :D :D

Het heeft mijn verwachting, die best hoog waren, volledig waar gemaakt.

----

Man wat een zooi op BBC3 met die live feed naar Los Angeles :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:35:06 #129
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:37:25 #130
13250 Lod
Sapere aude!
pi_133558690
Ik dacht trouwens dat David Bradley zou verschijnen als de eerste doctor.

Jammer genoeg heb ik geen BBC3, nu mis ik one direction ;(
GNU Terry Pratchett
pi_133558691
Wat een geniale, erg grappige aflevering was dat zeg! Weer typische Moffat-timey-whimey-plotwendingen, maar zo goed! Voelde soms, qua terugkerende personages, niet als een 50-jaar-jubileum-eerbetoon, maar dat maakt The Name of the Doctor (al die cameo's) en An Adventure in Space and Time goed. En meer personages had het toch niet echt beter gemaakt. Had misschien te hoge verwachtingen. En wow. wow. wow. Galiffrey!! Zo benieuwd wat ze ermee gaan doen. Kan niet wachten op de volgende afleveringen dus! Helaas kan ik geen BBC3 ontvangen hier. Zucht.
pi_133558728
http://www.stream2watch.me/live-tv/bbc-3-live-stream
Geen idee of het mag, dan haal ik het wel weg, maar hier een livestream voor BBC 3 :)
pi_133558797
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef Lod het volgende:
Ik dacht trouwens dat David Bradley zou verschijnen als de eerste doctor.

Jammer genoeg heb ik geen BBC3, nu mis ik one direction ;(
Daar heb je niks aan gemist :)

Deze beste companion quiz is wel hilarisch
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133558827
K9 is de beste companion :o
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:42:48 #135
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:43:14 #136
13250 Lod
Sapere aude!
pi_133558871
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef Syntos het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/bbc-3-live-stream
Geen idee of het mag, dan haal ik het wel weg, maar hier een livestream voor BBC 3 :)
Live saver ^O^
GNU Terry Pratchett
pi_133558968
Nog wat behind the scene foto's.
http://www.bbc.co.uk/programmes/galleries/p01m3p7z
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:47:34 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559018
Die gast in dat rode dalek pak :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559025
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef Lod het volgende:

[..]

Live saver ^O^
Is dit een bewuste woordgrap :D
Ja doei.
pi_133559064
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:47 schreef wdn het volgende:
Die gast in dat rode dalek pak :X
Ha, je hebt Breuls gespot!
Ja doei.
pi_133559067
Don't point with them they're just screwdrivers. :s)
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:49:41 #142
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559087
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ha, je hebt Breuls gespot!
Nee dat was in Australie en hij kan niet tijdreizen :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559088
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ha, je hebt Breuls gespot!
Wist niet dat hij zo klein was :o

En nu tijd voor de rewatch *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:51:59 #144
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559145
Oh update over het aantal doctors?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:52:23 #145
13250 Lod
Sapere aude!
pi_133559154
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is dit een bewuste woordgrap :D
Ik zeg nu van wel O-)
GNU Terry Pratchett
pi_133559176
Statistieken *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:53:10 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559183
Doctor Who heeft 852x "Hmm" gezegd blijkbaar :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559205
Christmas is afl. 800 maar niks over het aantal doctors
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:55:57 #149
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559240
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:54 schreef Karstman het volgende:
Christmas is afl. 800 maar niks over het aantal doctors
K9 eerste feit: er zijn 12 doctors begon ie mee.
Laten ze alle doctors zien tellen ze tot 11.

Nou ja zeg.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559259
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef wdn het volgende:

[..]

K9 eerste feit: er zijn 12 doctors >:D
Puntje, ook in deze opsomming heeft the war doctor geen nummer.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:57:26 #151
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559272
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:56 schreef Karstman het volgende:

[..]

Puntje, ook in deze opsomming heeft the war doctor geen nummer.
Ja :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:58:32 #152
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559303
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hebben gekeken :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559320
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik zeg nu van wel O-)
:P
Ja doei.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:02:30 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559406
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Syntos het volgende:
Had trouwens iets gehoord over een The Five Doctors Reboot.
Iemand die hier iets over kan vertellen?
Net een stukje op bbc3 daarover :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559414
Woohooo. Red Button ready!
Ja doei.
pi_133559425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:02 schreef wdn het volgende:

[..]

Net een stukje op bbc3 daarover :D
Ik hoorde het ;)
Dus...Waar kun je Red Button kijken :P
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:03:58 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:03 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik hoorde het ;)
Dus...Waar kun je Red Button kijken :P
Dat kan alleen als je in Engeland bent :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559456
Door op de rode knop te drukken :9 John Hurt wilde er ook een!
Ja doei.
pi_133559504
Stomme Britten weer :{
Dan maar de 'speciale' sites in de gaten houden voor een digitale versie :)

Iemand merkte trouwens op dat er één persoon niet in de Fiveish Doctors zat.
Iemand een idee wie dat is?
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:06:10 #161
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559527
Vals :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559557
Britse kneuterigheid O+ en op naar de Red Button :6 O-)
Ja doei.
pi_133559577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef Syntos het volgende:
Stomme Britten weer :{
Dan maar de 'speciale' sites in de gaten houden voor een digitale versie :)

Iemand merkte trouwens op dat er één persoon niet in de Fiveish Doctors zat.
Iemand een idee wie dat is?
Ecclestone?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133559597
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:07 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ecclestone?
Dat dacht ik ook, maar dacht dat het om een companion ging?
Ach, ik zie het wel zodra het uit is :)
pi_133559621
Ging om een companion ja :)
Ja doei.
pi_133559637
Maarja ben vast weer de enige , Tennant zijn performance van deze 50 anniversary episode viel qua grappen een beetje net naast de boot. Hij kan geniaal acteren en heeft zijn rol gedaan maar het voelde alsof hij soms net een beetje ernaast zat met hoe hij normaal is in de serie. Zijn edge?
Alsof hij niet 100% in zijn element zat als The doctor.
Redacted
pi_133559733
Hilarisch dit! :')
Ja doei.
pi_133559766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Maarja ben vast weer de enige , Tennant zijn performance van deze 50 anniversary episode viel qua grappen een beetje net naast de boot. Hij kan geniaal acteren en heeft zijn rol gedaan maar het voelde alsof hij soms net een beetje ernaast zat met hoe hij normaal is in de serie. Zijn edge?
Alsof hij niet 100% in zijn element zat als The doctor.
Voor mij voelde het een beetje aan alsof hij erbij was, maar niet in de schijnwerper.
Verder heb ik er niet veel van gemerkt.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:13:59 #169
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133559807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Syntos het volgende:

[..]

Voor mij voelde het een beetje aan alsof hij erbij was, maar niet in de schijnwerper.
Verder heb ik er niet veel van gemerkt.
Dat is het probleem als je 2 (3?) hoofdrollen in 1 episode stopt :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133559811
Morgen maar even een lijstje opstellen van programma's die vandaag zijn uitgezonden waar ik naar op zoek moet gaan op het wereldwijde web
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_133559812
Deleted scene: http://www.bbcamerica.com(...)octor-deleted-scene/
Ik weet alleen niet zo goed wat Hurt zegt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133559835
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Brammie1 het volgende:
Morgen maar even een lijstje opstellen van programma's die vandaag zijn uitgezonden waar ik naar op zoek moet gaan op het wereldwijde web
Mocht je willen, ik heb een gedeeltelijk lijstje van alle specials ect. van de afgelopen twee weken. :)
pi_133559837
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Syntos het volgende:

[..]

Voor mij voelde het een beetje aan alsof hij erbij was, maar niet in de schijnwerper.
Verder heb ik er niet veel van gemerkt.
Dat, hij had best een of twee goede gevatte opmerkingen mogen hebben van mijn part.
Zonder dat hij al te dominant aanwezig was. :P
Redacted
pi_133559865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Mocht je willen, ik heb een gedeeltelijk lijstje van alle specials ect. van de afgelopen twee weken. :)
Share? :)
Redacted
pi_133559873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Mocht je willen, ik heb een gedeeltelijk lijstje van alle specials ect. van de afgelopen twee weken. :)
Ik heb alles tot aan de aflevering van vandaag al gedownload (nog niet gezien), het gaat me om wat de afgelopen uren verder nog is uitgezonden
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_133559912
Geen linkjes, maar gewoon de titels ;)
Let maar niet op eventuele spelfouten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Ik heb alles tot aan de aflevering van vandaag al gedownload (nog niet gezien), het gaat me om wat de afgelopen uren verder nog is uitgezonden
Ah :) Daar kan iemand anders je waarschijnlijk beter mee helpen.
pi_133559972
Kijken dat zodra het online staat, die Five Doctor Reboot! O+
Ja doei.
pi_133560141
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien? :P
Redacted
pi_133560142
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Kijken dat zodra het online staat, die Five Doctor Reboot! O+
Is het dan nu al afgelopen?

quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien? :P
Ik zou voor iets kiezen wat een beetje op zichzelf staat.
In ieder geval van Tennant.
pi_133560173
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien? :P
Blink ;)
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:25:28 #181
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_133560181
Neen! :D
Ja doei.
pi_133560216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
29 planets that look like earth quearries _O-
Recycle je set :D
Redacted
pi_133560293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
29 planets that look like earth quearries _O-
And one actual quarry
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133560307
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef Karstman het volgende:
Deleted scene: http://www.bbcamerica.com(...)octor-deleted-scene/
Ik weet alleen niet zo goed wat Hurt zegt.
"Not since Richmond. They haven't drawn breath since Richmond."
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133560409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:29 schreef Omentuva het volgende:

[..]

"Not since Richmond. They haven't drawn breath since Richmond."
Ah het gaat over het gekissebis tussen Ten en Eleven
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:33:54 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133560448
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien? :P
Volgens deze lijst Blink: IMDb: Top 10 best "new" Doctor Who episodes - a list by uyfire Volgens mij Blink

Maar... The Waters Of Mars is ook goed om te tonen, Of The Eleventh Hour, The Girl In The Fireplace, Vincent And The Doctor,
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133560620
Nu wel afgelopen. Brits. Heel Brits! :D
Ja doei.
pi_133560622
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ah het gaat over het gekissebis tussen Ten en Eleven
Gekissebis of een gevalletje 'wie heeft de grootste'? :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133560645
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:33 schreef wdn het volgende:

[..]

Volgens deze lijst Blink: IMDb: Top 10 best "new" Doctor Who episodes - a list by uyfire Volgens mij Blink

Maar... The Waters Of Mars is ook goed om te tonen, Of The Eleventh Hour, The Girl In The Fireplace, Vincent And The Doctor,

How about Rose? :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133560659
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:25 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Blink ;)
Vandaag toevallig gedaan! Ben nu zelf bij The Waters of Mars, onlangs begonnen.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:41:46 #192
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133560703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:40 schreef Omentuva het volgende:

[..]

How about Rose? :+
Daar moet mee je opletten dat je niet iets pakt wat een doorlopend verhaal is.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133560761
*Kijk opnieuw naar 50th Anniversary Specials* O+

Analoog t.v kijken was een bitch _O-
pi_133560811
Probeer een beetje uit te zoeken wat diegene leuk vind.
Als hij/zij scifi leuk vind, maar meer historische dingen zoals Shakespear/Van Gogh juist niet, dan word het al wat makkelijker om een aflevering te laten zien wat diegene meer zal aanspreken.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:45:58 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133560863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef Syntos het volgende:
Probeer een beetje uit te zoeken wat diegene leuk vind.
Als hij/zij scifi leuk vind, maar meer historische dingen zoals Shakespear/Van Gogh juist niet, dan word het al wat makkelijker om een aflevering te laten zien wat diegene meer zal aanspreken.
Of je neemt wat risico en begint bij het eerste deel uit 2005.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133561182
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien? :P
Lastige vraag. Ik heb 'Vincent and the Doctor' gebruikt een keer.
pi_133561299
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:54 schreef Aardappeltaart het volgende:

[..]

Lastige vraag. Ik heb 'Vincent and the Doctor' gebruikt een keer.
Ik heb zo zitten janken bij die :'( O+
pi_133561331
Ik moet echt één van de weinige mensen zijn die Vincent and the Doctor nogal saai vond, zoals ik het hier lees :')
pi_133561352
Die bril chick met Fourth Doctor sjaal is Brigadier Sir Alistair kleindochter?? :P
pi_133561448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Die bril chick met Fourth Doctor sjaal is Brigadier Sir Alistair kleindochter?? :P
Geloof een normale wetenschapper van U.N.I.T die fan is van Four zonder connecties met Lethbridge-Stewart.
Tenzij ik iets gemist heb.
pi_133561533
Volgens mij kwam er juist ergens wel ergens een verwijzing naar de Brigadier langs, hoor. Weet niet meer precies wie en wanneer.

[ Bericht 30% gewijzigd door Aardappeltaart op 24-11-2013 00:10:23 ]
pi_133561562
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef Syntos het volgende:

[..]

Geloof een normale wetenschapper van U.N.I.T die fan is van Four zonder connecties met Lethbridge-Stewart.
Tenzij ik iets gemist heb.
Ze noemde Kate mum!! :o
pi_133561592
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ze noemde Kate mum!! :o
:o Dat ik dat heb gemist |:(
pi_133561624
De Bril chick (Osgood heette ze geloof ik) was geen relatie tot de Brigadeer. Maar de Kate wel. En ik denk dat ze Ma'am zei en niet mum
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133561688
Enig idee waar dat stukje was?
Zal het morgen eens nakijken of het nou mum of ma'am was.

Met een Brits accent lijkt het nogal op elkaar.

Zou wel ironisch zijn als zijn kleindochter een science nerdje is :')
pi_133562408
Dat was volgens mij ma'am.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zondag 24 november 2013 @ 00:38:51 #207
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133562608
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef Syntos het volgende:
Is het eigenlijk nog uitgelegd waarom The Moment eruit ziet als Rose?
Het was een interface die het meest indruk gemaakt heeft op een Doctor, Bad Wolf (het was niet Rose!) vroeg zich nog kort af waarom het er als Rose uitzag dus ik denk dat dat een beetje de uitleg zal zijn.
Het is ook maar een interprestatie maar 't zou kunnen...
  zondag 24 november 2013 @ 00:41:51 #208
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133562693
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gallifrey is back bitches *O*
Ik bedenk me opeens iets.. als Gallifrey weer terugkomt dan kan de Doctor er op die plek voor zorgen dat ie meer dan 12 keer kan regenereren..
Voor de Timelords is hij nu de grote held die iedereen gered heeft, daar moet toch wat tegenover staan.

Maar goed, dat zal wel over een paar jaar komen als Capali vervangen moet worden.

Overigens, een hoop tweelingen/mirrors in deze afleveringen en 3(1) TARDIS'en!!! :o
Dat alle 12 de Doctors kwamen helpen op het eind om Gallifrey op het schilderij te krijgen was ook erg gaaf.
Dat ze toch alle Doctors in het verhaal hebben gekregen, je hoorde U.N.I.T. ook zeggen dat het er 13 waren, ik hoop dat de toekomst nog vele Doctors voortbrengt.

[ Bericht 20% gewijzigd door SiGNe op 24-11-2013 01:05:23 ]
pi_133563250
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik bedenk me opeens iets.. als Gallifrey weer terugkomt dan kan de Doctor er op die plek voor zorgen dat ie meer dan 12 keer kan regenereren..
Voor de Timelords is hij nu de grote held die iedereen gered heeft, daar moet toch wat tegenover staan.

Maar goed, dat zal wel over een paar jaar komen als Capali vervangen moet worden.

Overigens, een hoop tweelingen/mirrors in deze afleveringen en 3(1) TARDIS'en!!! :o
Dat alle 12 de Doctors kwamen helpen op het eind om Gallifrey op het schilderij te krijgen was ook erg gaaf.
Dat ze toch alle Doctors in het verhaal hebben gekregen, je hoorde U.N.I.T. ook zeggen dat het er 13 waren, ik hoop dat de toekomst nog vele Doctors voortbrengt.
Rassilon is jaloers,Omega keert terug :9
  zondag 24 november 2013 @ 01:07:04 #210
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133563272
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Rassilon is jaloers,Omega keert terug :9
Oh man.. goeie.. de verhaallijnen die nu opeens weer wijd open liggen :o _O_
  zondag 24 november 2013 @ 01:12:42 #211
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_133563403
Ik hoop zo hard dat we nu The Nightmare Child zien _O_
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  Admin zondag 24 november 2013 @ 01:46:37 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133564253
Het was trouwens geweldig Dickiaans, de geest bij Scrooge op kerstavond. Kijk maar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133564559
The Curator _O_

Ik vond het jammer dat Ecclestone hier niets meer mee te maken wou hebben :(
En ze hadden de minisode met Paul McGann erin moeten hebben aan het begin.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_133565418
Sommige "fans" zijn nooit tevreden,gezien hun klachten: te complex,verwarrend,onbekend met basis kennis van Classic Who,onafgeloste verhaallijnen etc etc. En natuurlijk blijven zeggen dat het een "kids show" is,ware niet dat het primetime wordt uitgezonden. _O-

Ook gezien het feit dat bijna 2.5 miljard kinderen(!?) op Gallifrey gedood zijn/waren toen de Last Great Time War werd geëindigd(originele tijdlijn).Zelfs in fictie laten ze zien dat elke vorm van oorlog gruwelijk is. :')


quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Oh man.. goeie.. de verhaallijnen die nu opeens weer wijd open liggen :o _O_
The Doctor kan andere universums makkelijk bezoeken. *O*
pi_133565746
Wat geweldig! Net pas gekeken (via iplayer), heerlijke aflevering, die 1.5 u vlogen voorbij!

Een ding wat ik me wel afvroeg (en zal voor de zekerheid in spoilertag zetten):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een idee?
  zondag 24 november 2013 @ 05:27:03 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_133566522
Well that was fucking awesome.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 24 november 2013 @ 08:20:22 #217
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133566760
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef xienix84 het volgende:
Wat geweldig! Net pas gekeken (via iplayer), heerlijke aflevering, die 1.5 u vlogen voorbij!

Een ding wat ik me wel afvroeg (en zal voor de zekerheid in spoilertag zetten):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een idee?
Enige wat ik kan geven is dat er een opmerking was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133567093
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef xienix84 het volgende:
Wat geweldig! Net pas gekeken (via iplayer), heerlijke aflevering, die 1.5 u vlogen voorbij!

Een ding wat ik me wel afvroeg (en zal voor de zekerheid in spoilertag zetten):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een idee?
Ik was eerder verbaasd dat 1/2 Gallifrey wisten te vinden aangezien ze geen controle over hun TARDIS hadden.

Op dat bord van Coal Hill Secondary School:
Chairman of the Governors: I. Chesterton :o

[ Bericht 7% gewijzigd door Syntos op 24-11-2013 09:56:25 ]
pi_133567792
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 08:20 schreef wdn het volgende:

[..]

Enige wat ik kan geven is dat er een opmerking was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133568369
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:32 schreef Omentuva het volgende:
Dat was volgens mij ma'am.
Maar ma'am zeggen in de UK is niet echt gebruikelijk (meer).

Ik was er ook de hele aflevering overtuigd van dat het haar moeder was, maar het was niet echt duidelijk verder. Het zal wel ma'am zijn geweest, misschien was zij gewoon ouderwets ;)
pi_133568494
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:26 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Maar ma'am zeggen in de UK is niet echt gebruikelijk (meer).

Ik was er ook de hele aflevering overtuigd van dat het haar moeder was, maar het was niet echt duidelijk verder. Het zal wel ma'am zijn geweest, misschien was zij gewoon ouderwets ;)
Is dat ook niet meer gebruikelijk in het leger en dergelijke? Aangezien Lethbridge in functie was bij UNIT en hoogstwaarschijnlijk de superieur was van Osgood lijkt het mij niet zo vreemd dat ze Ma'am gebruikte. Soort van "Yes Sir, no Sir", maar dan vrouwelijk.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 24 november 2013 @ 11:37:47 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133568563
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:38 schreef Omentuva het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sttm werd 2 keer uitgesproken. 1x door 10 en daarna nog een keer maar dat was niet 10 dacht ik.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_133568614
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2013 11:33 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Is dat ook niet meer gebruikelijk in het leger en dergelijke? Aangezien Lethbridge in functie was bij UNIT en hoogstwaarschijnlijk de superieur was van Osgood lijkt het mij niet zo vreemd dat ze Ma'am gebruikte. Soort van "Yes Sir, no Sir", maar dan vrouwelijk.
Volgens de BBC-ondertiteling was het iig ma´am. :+
pi_133569596
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:38 schreef Omentuva het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik niet helemaal begreep is dat de doctor over Galiffrey altijd vrij negatief was, alsof het slechtste dat het universum kon overkomen was dat de time lords terug zouden komen. En nu is hij er ineens heel blij mee en gaat hij op zoek naar dat schilderij?

Blij dat ze gered zijn OK maar ze daadwerkelijk terugbrengen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_133569979
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik niet helemaal begreep is dat de doctor over Galiffrey altijd vrij negatief was, alsof het slechtste dat het universum kon overkomen was dat de time lords terug zouden komen. En nu is hij er ineens heel blij mee en gaat hij op zoek naar dat schilderij?

Blij dat ze gered zijn OK maar ze daadwerkelijk terugbrengen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft hij zich bedacht ofzoiets? The Master is natuurlijk ook erg slecht, maar die probeerde hij ook te beschermen.
pi_133570271
The Five(ish) Doctors Reboot staat gewoon online! Vanavond eens kijken.
pi_133571116
It was awesome! Gisteren met een clubje mensen gekeken, en snel weer even op m'n gemak alleen terug kijken. En The Five(ish) Doctors Reboot was geweldig, te grappig! Wie 'm nog niet heeft gezien, kijken! :Y

Wat was ik blij dat daarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you open your mind too much your brain will fall out
  zondag 24 november 2013 @ 13:49:55 #228
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133571859
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Brandende vraag, welke aflevering laat je iemand zien die nog nooit doctor who heeft gezien? :P
Blink.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin zondag 24 november 2013 @ 14:29:48 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133573352
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 24 november 2013 @ 14:42:47 #230
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133573799
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:57 schreef Aardappeltaart het volgende:
The Five(ish) Doctors Reboot staat gewoon online! Vanavond eens kijken.
Peter Jackson "There is a problem with Sylvester"
"Gandalf "Sylvester Who?"

:D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 24 november 2013 @ 14:58:42 #231
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133574328
Hahaha, is John stiekem hetero? _O-
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 24 november 2013 @ 15:05:26 #232
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133574557
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 14:58 schreef Ugjerke het volgende:
Hahaha, is John stiekem hetero? _O-
"Don't tell anyone" wil zeggen "niet op een website posten" :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zondag 24 november 2013 @ 15:18:32 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133575060
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133576175
Ik zit nu op het evenement. Net waren Baker, Davison en McCoy er, nu wachtten op Smith, Moffat en Coleman. Het is echt heel vet hier.
  Designer zondag 24 november 2013 @ 16:12:52 #235
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133576971
Ik heb net in de trein pas gekeken. Holy shit nailed it _O_
🐙
  Designer zondag 24 november 2013 @ 16:19:09 #236
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133577138
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:57 schreef Aardappeltaart het volgende:
The Five(ish) Doctors Reboot staat gewoon online! Vanavond eens kijken.
_O-
🐙
pi_133578094
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:57 schreef Aardappeltaart het volgende:
The Five(ish) Doctors Reboot staat gewoon online! Vanavond eens kijken.
Voor de fans van easter eggs, kijk eens naar het volume op de video. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Designer zondag 24 november 2013 @ 16:57:32 #238
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_133578148
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Voor de fans van easter eggs, kijk eens naar het volume op de video. :+
It's one louder than ten!
🐙
  zondag 24 november 2013 @ 17:06:22 #239
28033 Pek
je moet wat
pi_133578410
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 05:27 schreef wonderer het volgende:
Well that was fucking awesome.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 24 november 2013 @ 18:14:12 #240
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133580667
Wat was dit geweldig om in de bios te zien. De halve zaal in Oberhausen zat gewoon vol met Nederlanders. En volgens mij genoot de rest net zo als ik.

Grappig trouwens hoe het begon. Eerst met een sontaran die uitlegde wat je niet in bioscoop hoort te doen. Vervolgens de doctor die vertelde dat hij net de 100 jaar Doctor Who special had gezien en dat de 3d bril op mocht. Hij wisselde tijdens deze aankondiging een paar keer tussen 10 en 11 (of is het nu 11 en 12). Tot hij stereoscopisch te zien was (oftewel 2 doctors naast elkaar). En toen de special zelf.

Die maakt zijn verwachting echt wel waar.
No escape from reality
pi_133589917
Wat is de Five-ish Doctor Reboot hilarisch! :D
Enerzijds lijkt het een steekje onder water van de Classics (en John Barrowman _O_ ), maar aan de andere kant is het gewoon een extra iets met medewerking van Moffat & co.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133593217
Is het eigenlijk bevestigd of het echt 5/6/7 waren onder die lakens in de aflevering zelf?
pi_133594207
MAakt het uit wie het waren? :P

We hadden overigens dat Cass (in de prequel) Time Lords feitelijk als genocidale idioten zag. Als ze terugkomen - zou dat niet repercussies hebben in de rest van het universum? That's a story arc and a half. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133594845
Eigenlijk wel ;)
Gewoon leuk om te weten dat Davison/Baker/McCoy er toch in zaten op een bepaalde manier :)
pi_133595678
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133597538
All the classic references in The Day of the Doctor - let's help each other catch them!


http://blogtorwho.blogspo(...)at-interview_24.html

Having seen Peter Capaldi in action as the next Doctor, how did that feel?
"We've only seen the tiniest moment. It's just the beginning of a process really. Of course, he's brilliant. And just seeing the energy and vitality that he brings to his performance, he works - he's like Matt - he works, he's a worker. And he's an extraordinary vital performer. The man is not at all elderly in style, he leaps around the place probably more than any other Doctor in that first scene. But that's not how he's gonna play it, he's in a state of post-regeneration madness. It's something we're still working on.

Kan niet wachten op Capaldi's Doctor....en misschien stellar engineering Omega terugkeer *O*

No Sir,all 13!! _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 25-11-2013 00:52:27 ]
  maandag 25 november 2013 @ 06:06:32 #247
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_133599549
Net gezien, maar erg verwarrend. Ga 'm dus lekker nog een keer kijken :D
Moest constant denken aan de paradoxen die (kunnen) ontstaan....
David had iets meer de Doctor kunnen spelen die ie was. Vond 'm een beetje afgevlakt naast Matt.
John Hurt = geweldig. Meer hoef je niet te zeggen _O_

Capaldi hadden ze er niet eens moeten stoppen, zelfs die ene blik vind ik al te veel :P
Heeft voor mij zolang geduurd voor ik aan Matt gewend was, en nu zie ik steeds die man van Pompeii voor me als de Doctor.....

Maar al met al, mooie aflevering!

Ohja, ik was erg verbaasd, zeg maar stomverbaasd dat Elisabeth I zijn vrouw was?????
Das toch nog nooit eerder gemeld????
pi_133599950
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 06:06 schreef tass het volgende:
Ohja, ik was erg verbaasd, zeg maar stomverbaasd dat Elisabeth I zijn vrouw was?????
Das toch nog nooit eerder gemeld????
Nope, maar er waren wel hints dat die twee 'history' hebben, zoals in The Shakespeare Code en één van de specials (ik geloof The End of Time).

Het was natuurlijk ook niet echt een huwelijk waar the Doctor veel waarde aan hechtte, hij vroeg haar omdat hij dacht dat ze een Zygon was en zat er daarna aan vast.
  maandag 25 november 2013 @ 09:48:25 #249
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133601035
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 06:06 schreef tass het volgende:
Net gezien, maar erg verwarrend. Ga 'm dus lekker nog een keer kijken :D
Moest constant denken aan de paradoxen die (kunnen) ontstaan....
David had iets meer de Doctor kunnen spelen die ie was. Vond 'm een beetje afgevlakt naast Matt.
John Hurt = geweldig. Meer hoef je niet te zeggen _O_

Capaldi hadden ze er niet eens moeten stoppen, zelfs die ene blik vind ik al te veel :P
Heeft voor mij zolang geduurd voor ik aan Matt gewend was, en nu zie ik steeds die man van Pompeii voor me als de Doctor.....

Maar al met al, mooie aflevering!

Ohja, ik was erg verbaasd, zeg maar stomverbaasd dat Elisabeth I zijn vrouw was?????
Das toch nog nooit eerder gemeld????
Capaldi er niet in moeten stoppen? Ik vond dat juist geniaal, dat ze de kans grepen om een keer een Doctor uit de toekomst te laten zien, die ook de Doctor wordt. Eigenlijk is het maar raar om alleen Doctors uit het verleden te zien. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2013 @ 09:50:07 #250
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133601071
Inderdaad, er wordt een paar keer naar verwezen (not so virgin), Shakespeare Code is een mooie, maar later nog eens.

Mooie aflevering, The Fiveish Doctors Reboot was ook geweldig trouwens!
Peter Capaldi was een leuke toevoeging.

De vrouw met de sjaal, je zou kunnen opmaken dat ze het zusje is van Kate. Gezien wat de zygon tegen haar zegt. Ze zegt tegen Kate ma'am, dat wel. Maar Kate is wel een beetje protective over haar, gezien 'Inhaler!' :)
Dat zou de sjaal ook kunnen verklaren. Als kind van de Brigadier had ze die zomaar kunnen krijgen van de 4th. Of is er misschien een classic aflevering waarin de 4th zijn sjaal aan een meisje geeft?

Tom Baker vond ik mooi om te zien, maar ook verwarrend, want was hij nu daar alleen curator, of ook de doctor?

Overigens was het zygons bij UNIT verhaal niet geheel afgerond, en de rol van Elizabeth was ook wat vaag mbt de zygons in de schilderijen. Want ze was de echte Elizabeth, maar voerde ze toch aan?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 25 november 2013 @ 09:53:32 #251
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133601134
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Inderdaad, er wordt een paar keer naar verwezen (not so virgin), Shakespeare Code is een mooie, maar later nog eens.

Mooie aflevering, The Fiveish Doctors Reboot was ook geweldig trouwens!
Peter Capaldi was een leuke toevoeging.

De vrouw met de sjaal, je zou kunnen opmaken dat ze het zusje is van Kate. Gezien wat de zygon tegen haar zegt. Ze zegt tegen Kate ma'am, dat wel. Maar Kate is wel een beetje protective over haar, gezien 'Inhaler!' :)
Dat zou de sjaal ook kunnen verklaren. Als kind van de Brigadier had ze die zomaar kunnen krijgen van de 4th. Of is er misschien een classic aflevering waarin de 4th zijn sjaal aan een meisje geeft?

Tom Baker vond ik mooi om te zien, maar ook verwarrend, want was hij nu daar alleen curator, of ook de doctor?

Overigens was het zygons bij UNIT verhaal niet geheel afgerond, en de rol van Elizabeth was ook wat vaag mbt de zygons in de schilderijen. Want ze was de echte Elizabeth, maar voerde ze toch aan?
Ik vond het stukje met Tom Baker wel weer heel erg bij de show passen. Bij heel veel shows is alles gewoon helder en heb je duidelijk een plothole of geen plothole. Bij Doctor Who heb je veel momenten waarop je wel kan begrijpen waar naar verwezen wordt of wat de schrijver wil dat je denkt, zonder dat je het teveel moet laten passen. Je kan misschien wel bedenken hoe het werkt en past, maar beter geniet je gewoon van de rit. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 25 november 2013 @ 13:24:16 #252
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_133606701
Heb dat stukje met Tom Baker nog een keer gekeken en het word mij niet echt duidelijk.
Hints, hint en nog eens hint en even later weer wazig. Maar misschien is het daarom juist leuk :)
pi_133606765
Zou een Doctor, na regeneration, als gewone sterveling ergens een menselijk leven (kunnen) krijgen? Tom Baker hád natuurlijk niet kúnnen bestaan, in die hoedanigheid.
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2013 @ 13:34:52 #254
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133606924
Iemand opperde ergens dat de curator een latere versie van de doctor kon zijn.
Gewoon leven na regeneration is een beetje raar, dan weet je als doctor als je een eerdere versie tegenkomt (bijv. nu 11 die 10 tegenkwam) niet helemaal zeker of het de doctor is of niet (hoewel je het zou moeten herinneren).
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 25 november 2013 @ 13:42:12 #255
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133607102
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand opperde ergens dat de curator een latere versie van de doctor kon zijn.
Gewoon leven na regeneration is een beetje raar, dan weet je als doctor als je een eerdere versie tegenkomt (bijv. nu 11 die 10 tegenkwam) niet helemaal zeker of het de doctor is of niet (hoewel je het zou moeten herinneren).
Timelines waren out of sync, daarom kon 11 ook tegen 10 zeggen dat ze uiteindelijk naar Trenzalore gaan. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2013 @ 14:04:49 #256
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133607762
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 13:42 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Timelines waren out of sync, daarom kon 11 ook tegen 10 zeggen dat ze uiteindelijk naar Trenzalore gaan. :Y
Maar dat wist 11 al, hij was er al geweest, dus dat hij dat tegen 10 kan zeggen is niet zo raar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133607784
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Maar dat wist 11 al, hij was er al geweest, dus dat hij dat tegen 10 kan zeggen is niet zo raar
Niet kúnnen, maar 'mogen'.
Ja doei.
  maandag 25 november 2013 @ 14:21:19 #258
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133608290
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Maar dat wist 11 al, hij was er al geweest, dus dat hij dat tegen 10 kan zeggen is niet zo raar
Als 10 het zou onthouden, had 11 dat nooit tegen 10 kunnen zeggen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet kúnnen, maar 'mogen'.
Of mogen inderdaad. :P

Dat 11 er geweest is, was al erg ongepast. Trenzalore ligt immers nog steeds in de toekomst voor de Doctor.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 25 november 2013 @ 15:03:47 #259
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133609862
Welke personage speelde Billie Piper volgens jullie trouwens? Speelde ze de Bad Wolf of speelde ze The Moment?

Ik denk dat ze eigenlijk de echte Bad Wolf was, die de interface van the Moment overnam. Gezien alle krachten die ze lijkt te hebben en volgens mij zegt ze ook tegen Hurt's Doctor dat ze ooit nog een keer zullen kussen. Ik weet dat The Moment ook heel krachtig is, maar volgens mij toch alleen op het gebied van vernietiging. The Bad Wolf/Moment liet krachten zien die wat mij betreft beter bij The Bad Wolf passen dan bij The Moment. Wat niet zo gek is, aangezien The Bad Wolf zo'n beetje alles kan. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 25 november 2013 @ 15:25:01 #260
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133610593
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 15:03 schreef BaasBanaan het volgende:
Welke personage speelde Billie Piper volgens jullie trouwens? Speelde ze de Bad Wolf of speelde ze The Moment?

Ik denk dat ze eigenlijk de echte Bad Wolf was, die de interface van the Moment overnam. Gezien alle krachten die ze lijkt te hebben en volgens mij zegt ze ook tegen Hurt's Doctor dat ze ooit nog een keer zullen kussen. Ik weet dat The Moment ook heel krachtig is, maar volgens mij toch alleen op het gebied van vernietiging. The Bad Wolf/Moment liet krachten zien die wat mij betreft beter bij The Bad Wolf passen dan bij The Moment. Wat niet zo gek is, aangezien The Bad Wolf zo'n beetje alles kan. :P
The moment. Ze kan de hele tijdslijn van de dokter zien en heeft een voor hem fijne vorm gekozen. Ze refereert zelf aan het feit dat ze niet Rose is maar dat Bad Wolf een betere omschrijving is.
  maandag 25 november 2013 @ 15:56:39 #261
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133611569
quote:
3s.gif Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef GI het volgende:

[..]

The moment. Ze kan de hele tijdslijn van de dokter zien en heeft een voor hem fijne vorm gekozen. Ze refereert zelf aan het feit dat ze niet Rose is maar dat Bad Wolf een betere omschrijving is.
Ik denk eigenlijk dat als we The Moment überhaupt hebben gezien, dat dit het enige moment was waarop we The Moment gezien hebben. Om vervolgens door de Bad Wolf gekaapt te worden.

Maar misschien was Billie Piper de hele tijd al de Bad Wolf. Er zijn teveel hints van een band tussen Billie Piper's personage en the Doctor dan dat the Moment zou kunnen hebben. Ze verwees naar de keer dat ze nog met elkaar kussen, de manier waarop ze naar Ten keek. En het feit dat ze zei dat ze altijd the Doctor hoorde. Dat past wat mij betreft beter bij The Bad Wolf, die alles wat ooit was en zal zijn kan zien. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 25 november 2013 @ 19:43:06 #262
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133619159
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand opperde ergens dat de curator een latere versie van de doctor kon zijn.
Gewoon leven na regeneration is een beetje raar, dan weet je als doctor als je een eerdere versie tegenkomt (bijv. nu 11 die 10 tegenkwam) niet helemaal zeker of het de doctor is of niet (hoewel je het zou moeten herinneren).
Als ik me niet vergis heeft Elizabeth in de brief die de Doctor aan het begin krijgt, aangegeven dat ze hem als curator van de shadow gallery aanstelt. Tom Baker speelt de curator...
No escape from reality
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2013 @ 19:56:47 #263
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133619727
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis heeft Elizabeth in de brief die de Doctor aan het begin krijgt, aangegeven dat ze hem als curator van de shadow gallery aanstelt. Tom Baker speelt de curator...
'My dearest love, I hope the painting known as Gallifrey Falls will serve as proof that it is your Elizabeth who writes to you now. You will recall that you pledged yourself to the safety of my kingdom. In this capacity, I have appointed you as curator of the Under Gallery where deadly
danger to England is locked away. Should any disturbance occur within its walls, it is my wish that you be summoned. God speed, gentle husband.'

Je hebt gelijk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 25 november 2013 @ 19:58:30 #264
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_133619794
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis heeft Elizabeth in de brief die de Doctor aan het begin krijgt, aangegeven dat ze hem als curator van de shadow gallery aanstelt. Tom Baker speelt de curator...
Maar hoe komt een eerdere incarnatie dan aan die rol als ze het aan Ten heeft beloofd? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 25 november 2013 @ 20:02:19 #265
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133619953
Heel simpel. Het is geen eerdere incarnatie. Het is een latere incarnatie die het gezicht hergebruikt van een eerdere.
No escape from reality
  maandag 25 november 2013 @ 20:06:12 #266
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_133620127
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Heel simpel. Het is geen eerdere incarnatie. Het is een latere incarnatie die het gezicht hergebruikt van een eerdere.
Dat vind ik wel een beetje erg wazig, hoor.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_133620276
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje erg wazig, hoor.
tis dan ook doctor who ...
  maandag 25 november 2013 @ 20:09:49 #268
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133620329
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje erg wazig, hoor.
Ik verzin het niet. Volgens mij maakt hij zelfs een soortgelijke opmerking.
No escape from reality
  maandag 25 november 2013 @ 20:11:35 #269
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133620421
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Heel simpel. Het is geen eerdere incarnatie. Het is een latere incarnatie die het gezicht hergebruikt van een eerdere.
Hetzelfde gezicht is ook nog maar de vraag. Hij lijkt op 4, maar 4 heeft er nooit zo uit gezien. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133620436
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Ik verzin het niet. Volgens mij maakt hij zelfs een soortgelijke opmerking.
het is een nieuwe doctor in de toekomst met het gezicht van de tom baker doctor
pi_133627302
Moffat: The Doctor Has Used Up His Regenerations
Het wordt tijd dat we ons op gaan maken voor het volgende epische moment... Christmas Episode.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133627761
Wow! :o
Ja doei.
pi_133628243
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Karstman het volgende:
Moffat: The Doctor Has Used Up His Regenerations
Het wordt tijd dat we ons op gaan maken voor het volgende epische moment... Christmas Episode.
The 12 regenerations limit is a central part of Doctor Who mythology - science fiction is all about rules, you can't just casually break them.."

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! :o
Nieuwe regeneration cycle van High Council!!
pi_133628247
Rule 1, Moffat Lies.

Maar ik ben benieuwd. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133629941
Ik heb vanavond the day of the doctor gezien en het heeft mijn hoge verwachtingen wel waargemaakt. Er zat erg veel humor in hoe de 10th, 11th en John Hurts doctor met elkaar omgingen. Hoe the War Doctor zich verbaast over gewoontes die de 10th en 11th hebben, fantastisch :)
En toen zag je ook heel eventje een klein stukje van Peter Capaldi, dat was wel een fijne verrassing.
Het enige mindere vond ik eigenlijk het verhaal rond die Zygons, ik vond het een beetje suffe monsters en ik had het gevoel (zoals iemand hierboven ook al zei) dat het verhaal rond die zygons niet helemaal afgerond was.
Nu heb ik zin in Kerstmis :)
pi_133630260
Wat ik nou niet snap, hoe kwamen de First/Second Doctors bij Gallifrey?
Ze hadden nou niet bepaald controle over waar hun TARDIS heen gaat.
pi_133630332
Ik heb me kostelijk vermaakt, hou van de humor van Ten en de combi van de 3 doctors was voor mij ideaal qua elkaar afzeiken :+ , zouden ze vaker mogen doen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133632626


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:00:46 #279
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133634067
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:54 schreef Syntos het volgende:
Wat ik nou niet snap, hoe kwamen de First/Second Doctors bij Gallifrey?
Ze hadden nou niet bepaald controle over waar hun TARDIS heen gaat.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133634163
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broek van de first doctor? :o
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 november 2013 @ 09:09:49 #281
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133634208
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Karstman het volgende:
Moffat: The Doctor Has Used Up His Regenerations
Het wordt tijd dat we ons op gaan maken voor het volgende epische moment... Christmas Episode.
Ik vind de meta-crisis regeneration niet helemaal meetellen eigenlijk. Dan zou Capaldi de 13e zijn. Ook kan het zijn dat door de vreemde regeneration van 8 naar War Doctor de telling opnieuw is begonnen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:49:15 #282
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133634954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik vind de meta-crisis regeneration niet helemaal meetellen eigenlijk. Dan zou Capaldi de 13e zijn. Ook kan het zijn dat door de vreemde regeneration van 8 naar War Doctor de telling opnieuw is begonnen.
Waarom zou de telling daardoor opnieuw begonnen zijn?

Maar qua meta-crisis regeneration. Het telt niet echt mee als nieuwe Doctor of als regeneration, maar hij heeft wel de energie van een regeneration opgebruikt. Die is hij dus gewoon kwijt. Het voordeel van dit trucje, was dat hij niet eerst met z'n post-regeneration gedoe zat, maar direct verder kon gaan met het bevechten van de Daleks.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 november 2013 @ 10:09:32 #283
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133635393
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waarom zou de telling daardoor opnieuw begonnen zijn?

Maar qua meta-crisis regeneration. Het telt niet echt mee als nieuwe Doctor of als regeneration, maar hij heeft wel de energie van een regeneration opgebruikt. Die is hij dus gewoon kwijt. Het voordeel van dit trucje, was dat hij niet eerst met z'n post-regeneration gedoe zat, maar direct verder kon gaan met het bevechten van de Daleks.
OK, de regeneration vond inderdaad plaats (even teruggelezen) en hij wierp de energie in zijn hand, die op zijn beurt later de meta-crisis Doctor veroorzaakte.

Maar The Night of the Doctor, wat ik daarmee bedoelde, hij was echt dood, en de Sisterhood of Karn heeft hem weer (tijdelijk) opgewekt, waarna regeneration dmv een drankje plaatsvond. Met een keuze over volgend lichaam. Niet helemaal de normale gang van zaken. Het zou kunnen dat door zijn echte dood, en opwekking, daar een nieuwe regeneration cycle is begonnen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 november 2013 @ 11:08:36 #284
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133636787
Overigens, de nieuwe telling, wat betekend dat voor The Valeyard?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:56:28 #285
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133638047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens, de nieuwe telling, wat betekend dat voor The Valeyard?
Alleen in het boek werd gezegd dat hij een versie van The Doctor tussen de 12e en 13e regeneration was. In de serie was hij een versie van The Doctor tussen de 12e en laatste regeneration. Dus die kan altijd later nog een keer voorkomen. :)

Maar goed, sowieso hoeft hij niet voor te komen. Hij was een versie van the Doctor die wat mij betreft kon gebeuren, maar niet per se hoeft te gebeuren. Hij wilde zo graag de Doctor's regenerations, om zijn bestaan concreet te maken. Als hij een incarnatie was die sowieso al zou gaan bestaan, zou hij een paradox creëren door de regenerations van z'n eerdere zelf te stelen.

Al moet ik zeggen, dat Peter Capaldi wel een van de betere acteurs zou zijn om the Valeyard te spelen. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

OK, de regeneration vond inderdaad plaats (even teruggelezen) en hij wierp de energie in zijn hand, die op zijn beurt later de meta-crisis Doctor veroorzaakte.

Maar The Night of the Doctor, wat ik daarmee bedoelde, hij was echt dood, en de Sisterhood of Karn heeft hem weer (tijdelijk) opgewekt, waarna regeneration dmv een drankje plaatsvond. Met een keuze over volgend lichaam. Niet helemaal de normale gang van zaken. Het zou kunnen dat door zijn echte dood, en opwekking, daar een nieuwe regeneration cycle is begonnen
Oh ja, natuurlijk. Daar had ik niet over nagedacht. Toen de Master opnieuw tot leven gewekt werd, kreeg hij in ieder geval één regeneration.

Maar daar krijgt hij geen nieuwe regenerations van. In het Whoniverse zou het misschien wel logisch zijn, maar de schrijvers gaan natuurlijk niet zo'n groot plotelement oplossen in een mini-episode. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:43:22 #286
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133639321
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 22:45 schreef Karstman het volgende:
Moffat: The Doctor Has Used Up His Regenerations
Het wordt tijd dat we ons op gaan maken voor het volgende epische moment... Christmas Episode.
Maar hij telt de meta-Doctor ook mee terwijl dat geen volledige regeneratie was en de meta-doctor was ook geen time-lord maar een mens, toch?
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 12:49:09 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133639478
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:56 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Alleen in het boek werd gezegd dat hij een versie van The Doctor tussen de 12e en 13e regeneration was. In de serie was hij een versie van The Doctor tussen de 12e en laatste regeneration. Dus die kan altijd later nog een keer voorkomen. :)
De vraag is wellicht of 'regeneration' het moment van regeneration is, of het resultaat. En het resultaat van een regeneration is een incarnatie, dus is het tussen de 12e en 13e incarnatie, of tussen de 12e en 13e keer dat hij een regeneration heeft? In het eerste geval zouden we dat tijdens The Time of the Doctor kunnen zien, in het tweede geval zou het al geweest moeten zijn.
quote:
Maar goed, sowieso hoeft hij niet voor te komen.
Inderdaad, maar Moffat heeft heel expliciet een verwijzing naar de Valeyard toegevoegd in de dialoog van The Name of the Doctor. Dat zal dan wel duiden op een plan, lijkt me.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:43 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar hij telt de meta-Doctor ook mee terwijl dat geen volledige regeneratie was en de meta-doctor was ook geen time-lord maar een mens, toch?
Het was een regeneration. Het leidde niet tot een andere incarnatie, maar het was er wel eentje. Waarom is dat zo? Omdat Moffat het zegt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133639539
Na de Kerstaflevering moeten we trouwens wel weer onmogelijk lang wachten :'(
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:05:20 #289
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133639882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Breuls het volgende:

[..]

Inderdaad, maar Moffat heeft heel expliciet een verwijzing naar de Valeyard toegevoegd in de dialoog van The Name of the Doctor. Dat zal dan wel duiden op een plan, lijkt me.

Ach, Moffat gooit wel vaker dingen in een show die later niet meer gebruikt worden. Ik denk meer dat het er even voor de oude fans in gestopt was, die vervolgens nog even konden kwijlen op de beelden van de andere klassieke Doctors. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het was een regeneration. Het leidde niet tot een andere incarnatie, maar het was er wel eentje. Waarom is dat zo? Omdat Moffat het zegt. :P
Zegt hij echt dat het een nieuwe incarnatie was? Voor zover ik begrijp heeft hij gewoon een regeneration opgemaakt. Ik weet niet of de regel is dat je 12 regenerations hebt of dat je 13 incarnaties hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 13:07:39 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133639953
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ach, Moffat gooit wel vaker dingen in een show die later niet meer gebruikt worden. Ik denk meer dat het er even voor de oude fans in gestopt was, die vervolgens nog even konden kwijlen op de beelden van de andere klassieke Doctors. :P
Ik denk dat hij er wel degelijk iets mee bedoelt. Maar we zullen het zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:08:45 #291
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133639993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er wel degelijk iets mee bedoelt. Maar we zullen het zien. :)
Eerst nog maar eens zien hoe het zit met het opblazen van de TARDIS, of hij daarvan alles nog weet af te ronden. :P

En shit, ik was net te laat met m'n edit. :@
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:13:30 #292
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_133640133
Ik denk dat Smith als Doctor gewoon weg fade. Alles wat er namelijk eerder na the moment is gebeurd werd door het niet gebruiken van the moment teniet gedaan.

Hierdoor kan 9,10 en 11 gewoon niet bestaan hebben. Dus is het aannemelijk (en ik zie Moffet er wel voor aan) dat de reden dat we de regeneration van Hurt nog niet hebben gezien, is omdat de hurt doctor in de kerst episode regenereerd in de Capaldi doctor.
I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 13:22:56 #293
91830 MaximusTG
pi_133640437
Nee man, dan heb je niet opgelet hoor.. the War Doctor en Doctor 10 zullen zich deze "aflevering" niet herinneren. Het enige dat tien zich zal herinneren is dat ie op een gegeven moment een fez vindt in een bos die door die portal kwam vallen en dat ie zn toekomstige zelf ontmoet heeft. Want zover wist 11 al wat er ging gebeuren. De rest niet.
En de War Doctor, die door de gebeurtenissen in deze aflevering in feite wél de naam Doctor waard is, onthoudt er ook niks van, hij denkt dus dat ie wél Gallifrey heeft vernietigd. Waardoor alles gewoon blijft zoals het was. Alleen 11 weet nú dus dat de War Doctor niet zo slecht was als ie altijd dacht.
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:25:41 #294
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133640533
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:13 schreef Havoc het volgende:
Ik denk dat Smith als Doctor gewoon weg fade. Alles wat er namelijk eerder na the moment is gebeurd werd door het niet gebruiken van the moment teniet gedaan.

Hierdoor kan 9,10 en 11 gewoon niet bestaan hebben. Dus is het aannemelijk (en ik zie Moffet er wel voor aan) dat de reden dat we de regeneration van Hurt nog niet hebben gezien, is omdat de hurt doctor in de kerst episode regenereerd in de Capaldi doctor.
Ik zou, vooral het einde van, de aflevering nog een keer kijken als ik jou was. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133641013
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:54 schreef Syntos het volgende:
Wat ik nou niet snap, hoe kwamen de First/Second Doctors bij Gallifrey?
Ze hadden nou niet bepaald controle over waar hun TARDIS heen gaat.
10th Doctor: This event (Last Great Time War) should be time-locked,we shouldn't be here.
11th Doctor :Something (i.e The Moment)let us trough!


quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:51 schreef Melleyn het volgende:
Na de Kerstaflevering moeten we trouwens wel weer onmogelijk lang wachten :'(
Tot Augustus 2014 helaas,tenzij Moffat de BBC Controller/Head of Drama vraagt om terug te gaan naar Classic Who seizoen indeling(26/28 afleveringen,circa 30 minuten speeltijd per week met veel cliffhangers). :9 :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er wel degelijk iets mee bedoelt. Maar we zullen het zien. :)
Moffat is niet gek :+

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zou, vooral het einde van, de aflevering nog een keer kijken als ik jou was. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:13 schreef Havoc het volgende:
Ik denk dat Smith als Doctor gewoon weg fade. Alles wat er namelijk eerder na the moment is gebeurd werd door het niet gebruiken van the moment teniet gedaan.

Hierdoor kan 9,10 en 11 gewoon niet bestaan hebben. Dus is het aannemelijk (en ik zie Moffet er wel voor aan) dat de reden dat we de regeneration van Hurt nog niet hebben gezien, is omdat de hurt doctor in de kerst episode regenereerd in de Capaldi doctor.
  dinsdag 26 november 2013 @ 13:50:30 #296
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133641282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

10th Doctor: This event (Last Great Time War) should be time-locked,we shouldn't be here.
11th Doctor :Something (i.e The Moment)let us trough!


[..]

Tot Augustus 2014 helaas,tenzij Moffat de BBC Controller/Head of Drama vraagt om terug te gaan naar Classic Who seizoen indeling(26/28 afleveringen,circa 30 minuten speeltijd per week met veel cliffhangers). :9 :Y

[..]

Moffat is niet gek :+

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Wat wil je zeggen met dat gifje? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133641445
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen met dat gifje? :P
"Time Lord General: I didn't know when I was well-off! All twelve of them!
Time Lord/(Androgar): No sir! All thirteen!

[The Twelfth Doctor joins the others in saving Gallifrey. The Time Lord War Council chamber shakes as the Daleks in orbit increase their fire.]"

Capaldi Doctor going to rape you(@ Havoc gericht) >:)

[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-11-2013 14:04:56 ]
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:01:34 #298
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_133641562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:13 schreef Havoc het volgende:
Ik denk dat Smith als Doctor gewoon weg fade. Alles wat er namelijk eerder na the moment is gebeurd werd door het niet gebruiken van the moment teniet gedaan.

Hierdoor kan 9,10 en 11 gewoon niet bestaan hebben. Dus is het aannemelijk (en ik zie Moffet er wel voor aan) dat de reden dat we de regeneration van Hurt nog niet hebben gezien, is omdat de hurt doctor in de kerst episode regenereerd in de Capaldi doctor.


Ik dacht toch in de laatste paar frames Ecclstone te herkennen.
pi_133641623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:01 schreef Tweek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik dacht toch in de laatste paar frames Ecclstone te herkennen.
Het is inderdaad Ecclestone ogen :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:10:45 #300
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_133641814
'Doctor Who' Christmas special plot details revealed
Matt Smith will make his final appearance as Time Lord in 'The Time Of The Doctor'

http://www.nme.com/filman(...)ails-revealed/326615
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:10:57 #301
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133641817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

"Time Lord General: I didn't know when I was well-off! All twelve of them!
Time Lord/(Androgar): No sir! All thirteen!

[The Twelfth Doctor joins the others in saving Gallifrey. The Time Lord War Council chamber shakes as the Daleks in orbit increase their fire.]"

Capaldi Doctor going to rape you(@ Havoc gericht) >:)
Dat zegt niks over het aantal Doctors dat er na de aflevering moet zijn, alleen over het aantal Doctors die er op dat moment zijn. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')