Volgens mij wel, is een stukje uit de aankomende aflevering.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wanneer had 10 een fez op dan?
Welke dan? Want dat herinner ik me totaal niet.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was ook maar heel eventjes in 1 aflevering geloof ik,
Natuurlijk; het is een fragment uit de aflevering van aanstaande zaterdag. Meer niet.quote:
http://tardis.wikia.com/wiki/Fezquote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was ook maar heel eventjes in 1 aflevering geloof ik, daarom is het ook zo leuk dat ze daarnaar teruglinken en dat je ziet hoe Ten die fez gekregen heeft.
Mooiquote:Op maandag 18 november 2013 15:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Natuurlijk; het is een fragment uit de aflevering van aanstaande zaterdag. Meer niet.
oh gutquote:Op maandag 18 november 2013 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan kun je het helemaal wel schudden met de NS.Blaadjes op de rails en zo.
quote:Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Welke dan? Want dat herinner ik me totaal niet.
Zou kunnen dat mijn geheugen me in de steek laat.. zou niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 18 november 2013 15:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://tardis.wikia.com/wiki/Fez
Als ik dit mag geloven had on screen 7th eentje, en daarna pas 11th in The Big Bang
Ik twijfelde dus aan mijn geheugen, omdat ik *alle* afleveringen met Tennant in de afgelopen paar weken heb gezien.quote:Op maandag 18 november 2013 15:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen dat mijn geheugen me in de steek laat.. zou niet de eerste keer zijn
Misschien is je geheugen in de war met een trailer (of de preview clip) voor zaterdag. Daar heeft-ie er wel eentje op.quote:Maar ik dacht dat ie er eentje ophad tijdens een scene in een aflevering.
Vrij kort ook..
Ja maar door die clip dacht ik juist dat ie er al eerder een op had gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 15:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus aan mijn geheugen, omdat ik *alle* afleveringen met Tennant in de afgelopen paar weken heb gezien.
[..]
Misschien is je geheugen in de war met een trailer (of de preview clip) voor zaterdag. Daar heeft-ie er wel eentje op.
Die had toch ook geen sonic screwdriver?quote:Op maandag 18 november 2013 16:00 schreef MaximusTG het volgende:
Maar de versie van Ten in de aflevering zaterdag is dus niet de meta-crisis doctor he? Dat blijkt imho wel uit die korte clip van Children in Need..
Goed punt. Als ik zo'n jurk zie bij Ten in de buurt hoop ik altijd stiekem op Madame de Pompadourquote:Op maandag 18 november 2013 15:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Whehehe, heb ik eens gelijk.Dacht al,dame met rood haar, geen Donna en Ten....
Zijn (als het goed is) heel ander soort jurken, aanzien Reinette bijna 200 jaar na Elizabeth ter wereld kwam...quote:Op maandag 18 november 2013 16:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik zo'n jurk zie bij Ten in de buurt hoop ik altijd stiekem op Madame de Pompadour
De aflevering is toch om 20:50? Of ben je nu al voldoende aan het anticiperen op NS-vertraging?quote:Op maandag 18 november 2013 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
a.s Zaterdag ga ik naar Katwijk,maar vóór 20:00 wel thuis zijn voor The Day of the Doctor.
Ja,natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De aflevering is toch om 20:50? Of ben je nu al voldoende aan het anticiperen op NS-vertraging?
Gelukig hebben we kuch...torrents...kuch, mocht je het missenquote:
Jammer dat ik nog steeds geen BBC3 kan ontvangen...yep, nog steeds analoog.quote:Op maandag 18 november 2013 17:42 schreef Breuls het volgende:
Vanavond om 9 uur op BBC Three: Doctor Who: the Ultimate Guide. Klinkt als een instappertje, maar ook leuk voor kenners, hoop ik.
ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog steeds geen BBC3 kan ontvangen...yep, nog steeds analoog.
Ben een kerel, ouwe jurk is ouwe jurkquote:Op maandag 18 november 2013 18:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zijn (als het goed is) heel ander soort jurken, aanzien Reinette bijna 200 jaar na Elizabeth ter wereld kwam...
Boks.quote:
Ik geeft het een uur nadat het is afgelopen en het staat on-linequote:Opmaandag 18 november 2013 19:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog steeds geen BBC3 kan ontvangen...yep, nog steeds analoog.
Dat zou moeten werken. Daarmee heb ik vorige week dat Science-programma op iPlayer gekeken.quote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef MaximusTG het volgende:
Je kunt het ook streamen via de BBC website; http://www.bbc.co.uk/tv/bbcthree/live
misschien moet je wel een unblocker zoals Hola installeren, en die op UK zetten.
Awesome tip, thanks.quote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef MaximusTG het volgende:
Je kunt het ook streamen via de BBC website; http://www.bbc.co.uk/tv/bbcthree/live
misschien moet je wel een unblocker zoals Hola installeren, en die op UK zetten.
Ik vind de Fans vooral heel schattigquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk. Wat een open, oningehouden set reacties.
quote:
quote:
in HDquote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik geeft het een uur nadat het is afgelopen en het staat on-line
Wij zijn cool.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk. Wat een open, oningehouden set reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was eigenlijk gisterenNicequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk eens wat ik vanochtend tegenkwam hier in Groningen
[ afbeelding ]Het zijn USA inwonersquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef MaximusTG het volgende:
Is dat echt, dat Teens React? Beetje erg nep imho bij 3:00 minuten. Als ze dat blonde meisje vertellen wat de show inhoudt. Kijk maar eens.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-11-2013 14:03:41 ]
Ik vind het vooral een mooie shoppinglist voor dit weekend op de Celebration.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef Young_David het volgende:
Kijk, met zo'n lijst kan ik eens een paar goede classics opzoeken om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Breuls het volgende:
Ah, leuk. De titel doet me vermoeden dat deze scène zeg maar het begin van het einde is voorJohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn wel Last Great Time War Daleks(pure en krachtige Kaled mutanten dus),want we hebben gezien hoe 1tje een hele ondergrondse complex bijna had vernietigd.![]()
Soppend op de bank bij Bruce Forsythquote:Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gaat dat even een relaxavondje worden zaterdagMet wat lekkers op de bank, biertje erbij, nom! Zin in! Eerst Strictly Come Dancing (
) en daarna The Day of the Doctor
Kijk jij SCD? You've gone native!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gaat dat even een relaxavondje worden zaterdagMet wat lekkers op de bank, biertje erbij, nom! Zin in! Eerst Strictly Come Dancing (
Nice to see you, to see you nice!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, voor de eerste keer, en 't is best grappigals je accepteert dat de gehele presentatie zo slecht is als 't maar kan
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nice to see you, to see you nice!
Tsss, mazzelpik, ik zit met een Hork opgescheept en zal moeten wachtenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Met een beetje mazzel kan ik hem wel binnenhalen voor het einde van de avond en de volgende dag in de trein op de terugweg kijkenquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef lunapuella het volgende:
Ik ga naar een heuse Doctor Who viewing party zaterdag.
Met Whoviaanse drankjes en hapjes?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef lunapuella het volgende:
Ik ga naar een heuse Doctor Who viewing party zaterdag.
En voor de UK viewers 7.50pmquote:Op donderdag 21 november 2013 12:45 schreef Brammie1 het volgende:
Was al gemeld dat het dus zaterdag om 20:50 op BBC1 is?
Dat weet ik niet, ik ben niet verantwoordelijk voor de catering.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:24 schreef Karstman het volgende:
[..]
Met Whoviaanse drankjes en hapjes?
Hij had de toch de banana daiquiri uitgevonden in The Girl in the Fireplace?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is en fles bubbels(cava ofz) te decadent, of juist de goede benadering? Heb de Dr eigelijk nog nooit alcohol zien drinken dat ik herinner.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:58 schreef trovey het volgende:
Vanavond om 2.00 uur (Nederlandse tijd) op BBC2 "An adventure in time and space" of is dat hier al doorgegeven en heb ik Gallifrey poep in de ogen?
Jup, poep in de ogen. Op naar de doctorquote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kijk jij SCD? You've gone native!
Ik heb zin in zaterdag.
Vanavond overigens An Adventure in Space and Time (21.00GMT/22.00CET) op BBC 2, gevolgd door alle vier de delen van An Unearthly Child (22.30GMT/23.30CET) op BBC Four.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef WheeleE het volgende:
Om het wachten wat te verzachten: Doctor Who vs The Hunger Games
Zet een alarmquote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef yvonne het volgende:
Ik ga het vergeten wedden? Dat gevoel heb ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik de enige waarbij het hart een sprongetje toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, I've learned something today
Ja ik zit te kijken.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat maar Doctor who at the Proms 2013 nu op BBC3 20.00 begonnen, tot 21.15
Jup, ik kijk, mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat maar Doctor who at the Proms 2013 nu op BBC3 20.00 begonnen, tot 21.15
IK ga even naar de badkamer toe, ogen uitspoelen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
Jup, poep in de ogen. Op naar de doctor![]()
Heb er wel zin in, voorstukje zag er in ieder geval leuk uit
quote:Your result: Congratulations! You're the Second Doctor
What is the point, in a scary universe filled with all manner of unpleasant and upsetting things, of taking life too seriously? Sure, it's important to stand up and be counted, to oppose the things you despise and so on, but that's no reason to walk round with a sour expression all the time.
You like to keep things free and easy, relying on your natural charm and whimsical nature to guide you through life, until such time as you have to marshall your formidable resources.
Then, let those who would oppose you look out!
quote:Your result: Congratulations! You're the Eighth Doctor
You're a true romantic, a real believer in the power of people and their collective abilities.
You may have seen some unpleasant things in your time, had to deal with traumatic events, but you've never let them soil the purity of your faith in the basic goodness of humans, and this is written across your face.
It's a hugely attractive feature, and this can sometimes lead you into trouble. but people generally feel better for having spent some time in your presence.
Your result: Congratulations! You're the Ninth Doctorquote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Karstman het volgende:
Quizje, welke Doctor ben jij? http://www.bbcamerica.com(...)onality-quiz-doctor/ Ik was 8!
Ik ben de Tenthquote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Karstman het volgende:
Quizje, welke Doctor ben jij? http://www.bbcamerica.com(...)onality-quiz-doctor/ Ik was 8!
Ik ook Rose, gelukkig.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik ben de TenthEn ik heb gelijk maar even getest welke companion ik ben: Rose. Goede combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |