abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 19:02:17 #102
91830 MaximusTG
pi_133260153
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
Anders begin je vanaf seizoen 5? Of vanaf seizoen 2.
Als je het dan nog niks vindt.. heb je geen smaak :P
pi_133260255
quote:
Net begonnen aan Doctor Who. Wel vermakelijk, maar het slaat gewoon compleet nergens op. :') Wordt het nog beter?
SF slaat nooit ergens op. Gewoon niet nadenken over de logica bij SF, kun je dat niet dan is SF niets voor jou. :P
Ik heb een kennis die gewoon te logisch denkt, die kan ook geen SF zien. :') Aan de andere kant is het dan weer vreemd dat Sheldon (je weet wel ;) ) dan weer wel een SF liefhebber is....ook niet logisch. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133260431
Doctor Who is gewoon een ietwat wazige serie. Je moet het vooral niet te serieus nemen. Ik noem het zelf de beste en slechtste serie die er is tegelijkertijd. Iedere aflevering is anders dus er is altijd wel iets wat je goed of minder goed bevalt.
pi_133261192
Zo wat een reacties. Bedankt, ik ga zeker nog wel verder kijken, maar ik erger me vooral aan dat meisje dat met Doctor Who omgaat. :') :P
pi_133261339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef maurisioo het volgende:
Zo wat een reacties. Bedankt, ik ga zeker nog wel verder kijken, maar ik erger me vooral aan dat meisje dat met Doctor Who omgaat. :') :P
Rose ga je vanzelf waarderen O+ Vond haar in het begin ook niks :D

Trailer voor An Adventure in Space and Time:

[ Bericht 12% gewijzigd door Melleyn op 14-11-2013 19:55:24 ]
pi_133265071
Ben erg benieuwd naar The Science of Doctor Who, vanavond. Ben geïnteresseerd in wetenschap en Doctor Who dus komt zeker goed!

En die minisode, wow... wow... hoofdpersoon totaal onverwacht, maar conclusie best wel verwacht. Erg mooi gedaan! Kan niet wachten!

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef maurisioo het volgende:
Probeer seizoen 5 eens dan. Andere Doctor, andere companion. Seizoen 3 kan ook.
Of even doorbijten, misschien ga je haar vanzelf waarderen.
pi_133269295
Ik weet nu wel dat wetenschap dus niks voor mij is :P
  donderdag 14 november 2013 @ 23:00:50 #110
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133270602
Zo dat was goed uitgelegd zeg :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_133270707
Jammer dat deze Never Mind een oude is :')
  Admin donderdag 14 november 2013 @ 23:28:00 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133271903
quote:
Allow me:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Breuls het volgende:
Het wordt beter. Het budget was nog erg laag in het eerste seizoen, mede omdat niet zeker was hoe de herintroductie van een oude serie zou scoren. De toenemende populariteit heeft gezorgd voor een toename van budget en dus betere visual effects, maar ook gezorgd voor een betere set verhalen. De verhalen worden intelligenter, boeiender en in de loop van de serie wordt het volgen van de personages ook veel interessanter.

De volgende twee afleveringen bevatten aliens die scheten laten, en hoewel dat iets Brits heeft is dat zo ongeveer het slechtste uit de afgelopen acht jaar Doctor Who. Naar mijn mening, natuurlijk.

Case of the week is overigens wel een beetje waar Doctor Who om draait: de Doctor reist gewoon van hot naar her en beleeft dingen. Wat het echter doet afwijken van Amerikaanse case of the weeks, is dat de 'case' elke week een totaal ander soort verhaal is. Kijk bijvoorbeeld naar de afleveringen die je nu hebt gezien: een alien invasie op hedendaags Aarde, een verhaal ver in de toekomst op een ruimtestation en een alien invasie op Aarde in de 19e eeuw. Het zullen niet altijd alien invasies zijn (hoewel dat wel vaak zo is, maar ze zijn nooit hetzelfde, en 'alien invasie' doet de verhalen geen recht) en niet altijd op ruimtestations; het feit dat de Doctor overal heen kan zorgt voor een enorme diversiteit aan verhalen.

In seizoen 1 kun je nog een paar tripjes naar ruimtestations verwachten, een verhaal dat zich tijdens de Blitz in London afspeelt, een bezoek aan het persoonlijke verleden van Rose (geen aliens, geen ruimtestation, wel een mooi persoonlijk verhaal), de introductie van nieuwe companions, de herintroductie van een oude klassieker Who-villain en de introductie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze reactie gaat uit van dat je nog niet verder bent dan de eerste drie afleveringen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133275880
quote:
Nooit een SciFi serie gezien ofzo??

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef Syntos het volgende:

[..]

Als scifi/'wekelijkse monsters' je niet aanstaan. dan kun je nu wel stoppen met kijken.
Anders dan word het nog veel beter.

Je vraagt dit trouwens in hét Doctor Who topic van FOK!.
Tuurlijk zal iedereen hier zeggen dat het beter word ;)
Mee eens :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:04 schreef trovey het volgende:

[..]

SF slaat nooit ergens op. Gewoon niet nadenken over de logica bij SF, kun je dat niet dan is SF niets voor jou. :P
Ik heb een kennis die gewoon te logisch denkt, die kan ook geen SF zien. :') Aan de andere kant is het dan weer vreemd dat Sheldon (je weet wel ;) ) dan weer wel een SF liefhebber is....ook niet logisch. :+
Dus volgens jou en een kennis zijn alle "SciFi" spullen(technologische inspiraties en wetenschappelijk theorieën) die wij gebruiken helemaal waardeloos. _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef whocares86 het volgende:
Doctor Who is gewoon een ietwat wazige serie. Je moet het vooral niet te serieus nemen. Ik noem het zelf de beste en slechtste serie die er is tegelijkertijd. Iedere aflevering is anders dus er is altijd wel iets wat je goed of minder goed bevalt.
DW begon als een educatieve tv-serie(1963-1965) en er kan van alles gebeuren. :P
pi_133275988
Heel wat fans zijn ook nooit tevreden of hebben geen begrip/respect voor Classic Who, als ze zogenaamd "fans" zijn van hele serie.

Sorry, what's the big deal about this minisode and the "spoiler" in the original title? Other than the fan-fic level writing, nothing stood out.

1 van de tegenreactie:
Well the fact that it isn't fan-fiction is really what sets it apart. Not only is it canon, by mentioning other previously non-canon stuff it makes makes many things canon that weren't before. Also Who Fans get to see the version of the doctor who had the least time on television.
+
Basically all the 8th doctor audiobooks are canon now by mentioning the companions from those stories. At least that is what I figured out by reading the comments on the minisode on various sites.

On the quality: I think it's feels a little bit rushed because there is so little time. But yes, they could have spent the time wiser by less explanation of the regeneration. I feel that it's a great fan service, especially for fans of the oldWho, who were worried that the 50th anniversary special would be just about NuWho.

----------------------
Sigh...As much as I have learned to love the 8th Doctor. And as happy as i am to see him on screen again. This short really kind of exemplifies what I've grown to dislike about Doctor Who in the last couple of years.

Everything was going fine until the brought out the space witches and their dry ice filled magic goblets!! Then it became a info dump of exposition explaining the ludicrous fairytale mechanic of choosing his next regeneration. Look if, as a writer you want to explain that the Doctor regeneration was specifically to become a warrior and fight a war then that's cool. But don't have this sloppy magic goblet that so silly you have to explain it. This entire short could have been the Doctor and Kess (Cass?), him trying to save her, she refuses and they're both mortally wounded in the crash. Then he comes to the realization that he has to take a stand and fight. They've already planted the seed in the 9th, 10th, and 11th regenerations that his emotional state effects his next form. It could have purely been a result of his extreme distress and new found resolve to end the war. I think that's much more elegant and meaningful than fairytale space magic!

1 van de tegenreactie: I get your point, but I was ultimately responding to this:

[This short really kind of exemplifies what I've grown to dislike about Doctor Who in the last couple of years.

Everything was going fine until the brought out the space witches and their dry ice filled magic goblets!!]

This type of thing isn't new for Doctor Who. If you're complaining about the "last two years," you might as well complain about all of Who

Zelf de YouTube comments zijn niet zo gek(http://www.youtube.com/all_comments? v=-U3jrS-uhuo). _O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 07:20:44 #115
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133276098
This is Dr Who in a nutshell though :
quote:
"Everything was going fine until the brought out the space witches and their dry ice filled magic goblets!!"
Vat de serie best goed samen :D
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 09:06:31 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133276998
Die spoiler in de titel vind ik wel een redelijk bezwaar. Ik had echt een groot fangasm toen ik McGanns gezicht zag. Als je dat van tevoren al weet is de helft van de lol eraf.

(Daarom wilde ik het in mijn post ook niet noemen, dus ik hoop dat zij die later in dit topic vielen nog de kans hadden de minisode te zien voordat onze discussie loskwam. :P )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 09:15:01 #117
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133277084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:06 schreef Breuls het volgende:
Die spoiler in de titel vind ik wel een redelijk bezwaar. Ik had echt een groot fangasm toen ik McGanns gezicht zag. Als je dat van tevoren al weet is de helft van de lol eraf.

(Daarom wilde ik het in mijn post ook niet noemen, dus ik hoop dat zij die later in dit topic vielen nog de kans hadden de minisode te zien voordat onze discussie loskwam. :P )
Ben ik met je eens :)
Maar als je verstandig bent met bijlezen kijk je eerst het filmpje voor je verder leest.
Ik weet wel dat ik rond 23 november even het topic ga verlaten (ik kijk hem wrs. niet live)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133277464
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 november 2013 07:20 schreef GI het volgende:
This is Dr Who in a nutshell though :

[..]

Vat de serie best goed samen :D
Hebben NuWho fans(en zeker Tennant/Smith fangirls) wel eens Brain of Morbius serial of Classic Who efleveringen/serials gekeken?of uberhaupt de meest simpele basiskennis over Classic Who(inclusief Big Finish audio's) leren, om de serie beter te bergijpen? :')

-"Space witches" zijn Sisterhood of Karn: overblijfselen van de Pythia(They possessed powerful psychic powers and the power of precognition.) die voor lange tijd leiders(allemaal vrouwen) waren op Gallifrey vóór dat de Time Lord/Lady elite "gemeenschap" was gesticht door Rassilon,Omega en co(ze noemden zichzelf Neo-Technologists).

Razz/Rassilon had ze dan ook verbannen naar planeet Karn(een kolonie van Gallifrey), onmiddelijk nadat hij 1ste Lord President werd(volgens hem in The End of Time was het 1 miljard jaar geleden).

-"dry ice filled magic goblets" is Elixer of Life: hun leven werd ermee verlengd,werd gebruikt voor genezing van verwondingen(zo werd de Fourth Doctor geholpen in Brain of Morbius) en het hielp namelijk met regeneraties van Time Lords/Ladies die extreem moeizaam gingen(zoals dus met de McGann Doctor).

Moffat is echt niet stom om ze zomaar erbij te betrekken,hij ken zowat de hele DW lore. _O-
pi_133277621
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Of niet. Doctor Who is fantastisch maar zonder haar was het nog veel beter geweest. Dat liefdesverhaaltje sloeg werkelijk nergens op en ze heeft een veel te grote invloed gehad op de verhaallijn. Roos vond ik echt een domper, ben er bijna door gestopt met kijken omdat zij maar terug bleef komen. Wat was is blij met 11, eindelijk geen Roos meer!
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af of de reden dat we de McGann-Hurt reïncarnatie niet in beeld zien is dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_133277742
AlexShepiro twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 06:34:23 @BriggsNicholas Hey Nicholas, you said in a recent reply "We always have been canon." Does that mean all BF Doctor Audios, or Just Doc 8?? reageer retweet
BriggsNicholas twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 08:23:23 @AlexShepiro All BF Doctor audios. This was confirmed by the BBC when we launched in 1999. reageer retweet
Alle BF Doctor Who audio's zijn inderdaad canon. _O_
pi_133277795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Allow me:

[..]

Deze reactie gaat uit van dat je nog niet verder bent dan de eerste drie afleveringen. :)
Ah bedankt. Ik heb inderdaad nog alleen maar de eerste twee episodes gekeken. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 05:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nooit een SciFi serie gezien ofzo??

Daar gaat het me niet om. Meer om hoe simpel alles gaat. Maar zoals ik al zei, het maakt het wel weer vermakelijk. :)
pi_133277878
Trouwens, die laatste mens. :') Wel origineel, ik vroeg me al af wat ik moest verwachten. :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:17:39 #123
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133278111
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:50 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik vraag me trouwens af of de reden dat we de McGann-Hurt reïncarnatie niet in beeld zien is dat

SPOILER
SPOILER
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:19:40 #124
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133278145
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hebben NuWho fans(en zeker Tennant/Smith fangirls) wel eens Brain of Morbius serial of Classic Who efleveringen/serials gekeken?of uberhaupt de meest simpele basiskennis over Classic Who(inclusief Big Finish audio's) leren, om de serie beter te bergijpen? :')

-"Space witches" zijn Sisterhood of Karn: overblijfselen van de Pythia(They possessed powerful psychic powers and the power of precognition.) die voor lange tijd leiders(allemaal vrouwen) waren op Gallifrey vóór dat de Time Lord/Lady elite "gemeenschap" was gesticht door Rassilon,Omega en co(ze noemden zichzelf Neo-Technologists).

Razz/Rassilon had ze dan ook verbannen naar planeet Karn(een kolonie van Gallifrey), onmiddelijk nadat hij 1ste Lord President werd(volgens hem in The End of Time was het 1 miljard jaar geleden).

-"dry ice filled magic goblets" is Elixer of Life: hun leven werd ermee verlengd,werd gebruikt voor genezing van verwondingen(zo werd de Fourth Doctor geholpen in Brain of Morbius) en het hielp namelijk met regeneraties van Time Lords/Ladies die extreem moeizaam gingen(zoals dus met de McGann Doctor).

Moffat is echt niet stom om ze zomaar erbij te betrekken,hij ken zowat de hele DW lore. _O-
Jep, zo nu en dan koop ik een Classic Who DVD, verder mag ik graag door de TARDIS Data Core bladeren. :P

Big Finish audios heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 10:23:42 #125
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133278205
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133278256

1x raden wie dit is?? :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Jep, zo nu en dan koop ik een Classic Who DVD, verder mag ik graag door de TARDIS Data Core bladeren. :P

Big Finish audios heb ik nog niet geprobeerd.
Geef niks hoor :Y)
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:26:19 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278264
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb The Brain of Morbius wel gezien, maar dat is zo lang geleden dat ik die sisterhood echt niet herkende. Sterker nog, ik verstond niet 'Karn' maar iets dat klonk als 'kaan' en wist dus niet of het Kahn, Kaan, Cahn of Caan was. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133278279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb The Brain of Morbius wel gezien, maar dat is zo lang geleden dat ik die sisterhood echt niet herkende. Sterker nog, ik verstond niet 'Karn' maar iets dat klonk als 'kaan' en wist dus niet of het Kahn, Kaan, Cahn of Caan was. :P
Jaja :+
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:28:04 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278295
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
Welnee. Dit soort verhalen kunnen eenvoudig terug in de tijdlijn van de Doctor zelf. Maar welke van de twee het is, weten we hopelijk pas op de 23e. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133278324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welnee. Dit soort verhalen kunnen eenvoudig terug in de tijdlijn van de Doctor zelf. Maar welke van de twee het is, weten we hopelijk pas op de 23e. :)
Alleen jammer niet om 17:15(GMT) :P
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:03 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jaja :+
Yes. Deze, en ook bijvoorbeeld Mawdryn Undead, zijn afleveringen waar je vroeger of later langs komt als je de persoonlijke geschiedenis van de Doctor probeert uit te vogelen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:18 #132
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133278344
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een ding hebben ze gemeen, beide voorspelden ze de komst van de Doctor. :Y
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 10:30:20 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133278345
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Alleen jammer niet om 17:15(GMT) :P
Wat is er op dat tijdstip?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 november 2013 @ 10:37:01 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133278496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
1x raden wie dit is?? :P

[..]

Geef niks hoor :Y)
geen idee
pi_133278823
Het is niet eight,maar eightHt. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

Yes. Deze, en ook bijvoorbeeld Mawdryn Undead, zijn afleveringen waar je vroeger of later langs komt als je de persoonlijke geschiedenis van de Doctor probeert uit te vogelen. :P
The Deadly Assassin(in The Matrix vechten!arrogante en bange elites!) en Remembrance of the Daleks(Hand of Omega aka stellar manipulator!!) zijn toch wel chill. 8-)

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een ding hebben ze gemeen, beide voorspelden ze de komst van de Doctor. :Y
Die van de Sisterhood was geërfd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat is er op dat tijdstip?
Op Zaterdag 23 November 1963(!?!) om 17:15 op BB1: http://tardis.wikia.com/wiki/An_Unearthly_Child_(TV_story).....part 1 :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

geen idee
Speelde een zekere "teen" genius!uit een andere universum waar Romana 2 achterbleef! :P
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 11:23:29 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133279406
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is niet eight,maar eightHt. _O-

Op Zaterdag 23 November 1963(!?!) om 17:15 op BB1: http://tardis.wikia.com/wiki/An_Unearthly_Child_(TV_story).....part 1 :*
Ah. Het uitzendtijdstip van vijftig jaar geleden zit niet in mijn parate kennis, hoor. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133282228
quote:
[..]

Dus volgens jou en een kennis zijn alle "SciFi" spullen(technologische inspiraties en wetenschappelijk theorieën) die wij gebruiken helemaal waardeloos. _O-

Dat zeg ik nergens, dat maakt jij er van. :*
Optimist tot in de kist
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:31:07 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133282377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens, dat maakt jij er van. :*
Ik moet altijd een beetje aan deze gast denken als ik jouw username zie. :P

pi_133282396
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje aan deze gast denken als ik jouw username zie. :P

[ afbeelding ]
Je plaatje faalt. :P
Optimist tot in de kist
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:32:20 #140
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133282415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Je plaatje faalt. :P
Ahem.. :@

pi_133282443
Nee.lijkt niet op degene waarop die naam slaat. :+
Optimist tot in de kist
pi_133283431
The Science of Doctor Who was niet helemaal wat ik ervan verwachtte, maar het was zeker interessant. Erg goed uitgelegde, boeiende natuurkunde! Ik had enerzijds meer over Doctor Who specifiek verwacht, in plaats van wat grote natuurkunde vragen die ermee samenhangen. Die speciale scenes had ik niet verwacht, maar waren zeker een leuke toevoeging. Wat vonden jullie?
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 14:23:29 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133284107
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef Aardappeltaart het volgende:
The Science of Doctor Who was niet helemaal wat ik ervan verwachtte, maar het was zeker interessant. Erg goed uitgelegde, boeiende natuurkunde! Ik had enerzijds meer over Doctor Who specifiek verwacht, in plaats van wat grote natuurkunde vragen die ermee samenhangen. Die speciale scenes had ik niet verwacht, maar waren zeker een leuke toevoeging. Wat vonden jullie?
Eigenlijk vond ik hetzelfde als wat jij zegt: ik had iets meer Who verwacht, maar ben zeker niet teleurgesteld. Tegelijk was dit gewoon simpele populaire wetenschap: leuk voor een breed publiek, maar niet echt ingewikkeld.

Maar ik geloof dat Brian Cox zo'n tv-professor is die dat vaker doet. Hij heeft ook wel eens gecameo'd in een aflevering van Doctor Who.

Ennn daarmee is de naam 'Brian Cox' er eentje die op twee manieren verbonden is aan de serie: de acteur Brian Cox speelde de Elder Ood in The End of Time, en speelt Sydney Newman (eerste showrunner van Doctor Who) in An Adventure in Space and Time.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 18:53:10 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133291930
Steven Moffat vertelt iets over alle Doctors: http://www.bbc.co.uk/programmes/p01lg91q

En: An Unearthly Child wordt herhaald op BBC 4 direct na An Adventure in Space and Time. Dus je kunt donderdagavond de hele avond de oorsprong van Doctor Who bekijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133292027
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:13:10 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133292650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik hetzelfde als wat jij zegt: ik had iets meer Who verwacht, maar ben zeker niet teleurgesteld. Tegelijk was dit gewoon simpele populaire wetenschap: leuk voor een breed publiek, maar niet echt ingewikkeld.

Maar ik geloof dat Brian Cox zo'n tv-professor is die dat vaker doet. Hij heeft ook wel eens gecameo'd in een aflevering van Doctor Who.

Ennn daarmee is de naam 'Brian Cox' er eentje die op twee manieren verbonden is aan de serie: de acteur Brian Cox speelde de Elder Ood in The End of Time, en speelt Sydney Newman (eerste showrunner van Doctor Who) in An Adventure in Space and Time.
Brian Cox heeft ook meer docus en wetenschappelijke shows gepresenteerd, Sky at Night bijv elk jaar (Meestal in Oktober).
HIerbij probeert ie de wetenschap heel toegankelijk te maken voor kinderen en Britse scholen doen daar ook aan mee dmv. lesmateriaal.
Voordeel van Brian Cox is dat hij complexe zaken zo kan uitleggen dat de leek het ook een beetje begrijpt.
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 20:59:31 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133297258
De clip uit The Day of the Doctor was net bij Children in Need. Was een leuk clipje; lijkt te gaan over het moment waarop Eleven en Ten elkaar ontmoeten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133297531
Eh? Zit ik hier herhalingen te kijken op BBC 3 terwijl er een clip van Day of the Doctor op BBC 1 is? |:(
  Admin vrijdag 15 november 2013 @ 21:06:27 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133297604
Yup. Duurt maar een paar minuten hoor, maar is wel leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133306799
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:06 schreef Breuls het volgende:

Toen ik vanochtend het topic aan het bijlezen was en zag dat je hem had gepost ben ik onmiddellijk gestopt met lezen en heb gewacht tot ik op mijn gemak de minisode kon kijken.

Net de eerste vier Doctor Who: Greatest Monsters & Villains afleveringen gezien. Beetje random verzameling maar wel Ood, Judoon, a Good man goes to war en Girl in the Fireplace. Naar mijn bescheiden mening een van de beste afleveringen van Ten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 00:14:10 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133307036
Ik heb het laatste stukje van The Girl in the Fireplace gezien. Heb 'm een paar weken ook nog gekeken maar hij blijft mooi. Reinette spreekt heel mooi over de Doctor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 00:15:48 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133307084
Hier is trouwens de clip:

Als je helemaal fris wil blijven voor volgende week; dit is geen grote spoiler, maar toch 2,5% van de aflevering. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 01:28:41 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133308947
In The Bells of Saint John belt Clara de Doctor op de telefoon aan de buitenkant van de TARDIS. Ze heeft het nummer van een "woman in the shop" gekregen. En dat wordt vervolgens niet meer uitgelegd.

Wat nou... als dat wéér Rose is die een rol speelt in het leven van de Doctor? Dat zou dan iets zijn dat volgende week duidelijk moet worden. Misschien heeft het te maken met de Bad Wolf-ogen, zoals sommigen haar blik in de trailer noemen.

Moffat houdt er immers wel van om van alles bij elkaar te smijten in hetzelfde verhaal. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2013 @ 08:55:41 #154
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133310768
Filmpje is alweer offline gehaald zie ik
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 09:16:14 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133310920
Jammer. Ik wilde 'm gisteravond vervangen door een HD versie, maar die was ook al offline. Nouja, het was maar twee minuten die je volgende week ook ziet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133311040
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Speelde een zekere "teen" genius!uit een andere universum waar Romana 2 achterbleef! :P
Adric!! Nu je het zegt herken ik hem wel maar had het anders niet gezien. Waar is die foto van?

Ik was overigens bijna net zo blij om the sisterhood te zien dan toen ik McGann zag. OK niet helemaal, 8 terugzien was fantastisch, maar het blijft tof als ze old who dingen meenemen naar nuwho.

Zygons! Galifrey! The sisterhood!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_133311151
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Adric!! Nu je het zegt herken ik hem wel maar had het anders niet gezien. Waar is die foto van?

Ik was overigens bijna net zo blij om the sisterhood te zien dan toen ik McGann zag. OK niet helemaal, 8 terugzien was fantastisch, maar het blijft tof als ze old who dingen meenemen naar nuwho.

Zygons! Galifrey! The sisterhood!
Juist,het is inderdaad Matthew Waterhouse aka Adric!Ik heb geen flauw idee waar de foto genomen is. :P

En we hebben ook nog eens Adric Traken :'(
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 18:07:35 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133321851
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Bios was gelijk uitverkocht :( ik ga dus in m'n hotelletje zitten kijken :') Ik ga ook zondag, zaterdag was te snel uitverkocht :P
Er zijn (verbazingwekkend genoeg) nog plaatsen voor de screening in Covent Garden, zo lijkt het als ik voor de test even het bestelproces doorloop.

1. Ga naar de site van Odeon
2. Kies onder Quick links voor Covent Garden, Doctor Who en de datum.
3. Proceed.

Kost ongeveer 18 euro.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133322739
Geen bioscopen in Nederland dus? Beetje jammer dit.
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:06:40 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133323216
Ik zit al een tijdje BBC entertainment te kijken.
Heerlijk om alle goede stukken achter elkaar te zien :D
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:24:16 #164
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_133323740
Hmm, net End of Time afgekeken, nu maar eens Torchwood 1/3 kijken en dan. tja. Series 5 I guess
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_133324263
Holy Fuck,Jon Pertwee was een echte Britse spion,voordat die acteur werd.Samen met Ian Flemming :o

Volgens Gallifrey Base:
Earlier today there was a meeting held with lots of very important BBC Worldwide people to discuss the hugely positive and unexpected response from Night of the Doctor. I think it genuinely took everyone by surprise. It was mainly to discuss what options there are going forward with this, creatively. More web exclusives, a dvd, a special, I don't know exactly, with McGann or possibly other Doctors.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 16-11-2013 19:57:04 ]
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 19:50:24 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133324568
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef wdn het volgende:
Ik zit al een tijdje BBC entertainment te kijken.
Heerlijk om alle goede stukken achter elkaar te zien :D
Heerlijk om alles van 2005 en later achter elkaar te zien. :P

Zojuist Hide gekeken. Ik ben bijna klaar voor de anniversary. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133324899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Morgen Classic Who afleveringen die ik nog niet gezien heb :*
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:03:43 #168
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133324997
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ben me al de hele maand aan het opeten _O-
pi_133325521
quote:
Tof gedaan. Alleen het Doctor Who logo mag wel ietsje duidelijker.
  Admin zaterdag 16 november 2013 @ 20:22:57 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133325567
quote:
Mooi werk zeg. Leuk om te zien.

Zou overigens niet eens gek zijn als Moff de Christmas Special inderdaad die titel gegeven heeft. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133336567

Whoa,ze zit er wel heel goed voor een 49 jarige vrouw!! :9
pi_133352443
quote:
Hebbuh :o

Meteen een deel van mijn verzameling compleet *O*
Nu nog aankruisen wat ik heb/niet heb -O-
  Admin zondag 17 november 2013 @ 21:15:43 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133355298
Interview met Paul McGann over The Night of the Doctor:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 17 november 2013 @ 21:40:23 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133357032
Ik ben Weeping Angels aan het kijken op bbc3 en ik heb weer kriebels :D
pi_133357478
Nu al meer dan 2 miljoen kijkers in 3 dagen tijd,terwijl trailer 2 van The Day of The Doctor 1.66 miljoen kijkers heeft na iets meer dan een 1 week. _O- _O_

Kom op BBC,wekelijkse webserie van 30 minuten met McGann Doctor :9 *O*
pi_133359337
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef wdn het volgende:
Ik ben Weeping Angels aan het kijken op bbc3 en ik heb weer kriebels :D
laatste stukje meegepikt. Nu nog fijn een aflevering Dalek fun.
Whiskyplankje
  zondag 17 november 2013 @ 22:29:19 #179
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_133360142
Dus op BBC3 zenden ze alle afleveringen uit? Elke dag? Van hoe laat tot hoe laat?
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_133360747
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef HalfGod het volgende:
Dus op BBC3 zenden ze alle afleveringen uit? Elke dag? Van hoe laat tot hoe laat?
Nee er was een top 10 Monsters & Villains, vrijdag-, zaterdagavond en vanavond. Nu laatste aflevering met de logische nummer 1 de Daleks.
Whiskyplankje
  zondag 17 november 2013 @ 23:30:02 #181
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133363095
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef HalfGod het volgende:
Die met de daleks was de laatste voor dit weekend :D

Ze hebben aardig was afleveringen uitgezonden (10; allemaal gericht op 1 specifieke vijand trouwens). #2 was Blink/Weeping angels en #1 Dalek (de episode "dalek" met Ecclestone).

Deze week meer trouwens want ze gaan door tot komende zaterdag
pi_133365310
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Breuls het volgende:
Interview met Paul McGann over The Night of the Doctor:
McGann ^O^ *O*
  maandag 18 november 2013 @ 10:16:42 #183
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_133369444
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

McGann ^O^ *O*
jup, t was wel cool. alleen jammer dat ie er in moest regenereren
waarom lees je dit :')
pi_133370563
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:16 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

jup, t was wel cool. alleen jammer dat ie er in moest regenereren
Geef niks,je kan hem nog beluisteren in Big Finish DW Audio's :9
  maandag 18 november 2013 @ 13:11:07 #185
45 SiGNe
pi_133373399
Night of the Doctor was wel vet.. had 'm niet live gezien helaas (meestal met Doctor Who kijk ik live met de Britten mee)
Ik hoopte ergens dat ie zou veranderen in Nine (Eccleson) maar dat ie veranderde in de War Doctor was logischer en ook eigenlijk veel vetter.

Zo tof om eens wat meer te weten te komen over zijn achtergrond, waarom ie zo doet als ie doet.
Het verklaart ook veel zaken, bijvoorbeeld waarom Ten ooit opeens een Fez op had, alsof ze toen al bezig waren met het schrijven van de jubileumaflevering.
(Logischer is als men afleveringen heeft teruggekeken om te kijken of er nog een leuke link naar 10 te vinden was)
En het verklaart waarom Nine zo boos en chagerijnig was en waarom Ten en Eleven zo overdreven vrolijk zijn, een façade... als je maar vaak geneog doet alsof je vrolijk bent dan moet je op een gegeven moment zelf ook wel weer vrolijk worden denkt ie.

De Doctor zelf is nog altijd een van de meest mysterieuze figuren uit Doctor Who, leuk om meer over hem te weten te komen.
pi_133374295
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nu al meer dan 2 miljoen kijkers in 3 dagen tijd,terwijl trailer 2 van The Day of The Doctor 1.66 miljoen kijkers heeft na iets meer dan een 1 week. _O- _O_

Kom op BBC,wekelijkse webserie van 30 minuten met McGann Doctor :9 *O*
Aha, handig...nu nog even aan mijn meekijker laten zien. :P Overigens heb ik zaterdag vrij gehouden i.v.m. Doctor Who, moet nog verjaardagsbezoek ontvangen maar niet zaterdag want dan wil ik niet gestoord worden :{w ....erg hè? :+ Enige programma trouwens waarvoor ik het doe. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 18 november 2013 @ 13:50:22 #187
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133374400
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:11 schreef SiGNe het volgende:
Night of the Doctor was wel vet.. had 'm niet live gezien helaas (meestal met Doctor Who kijk ik live met de Britten mee)
Ik hoopte ergens dat ie zou veranderen in Nine (Eccleson) maar dat ie veranderde in de War Doctor was logischer en ook eigenlijk veel vetter.

Zo tof om eens wat meer te weten te komen over zijn achtergrond, waarom ie zo doet als ie doet.
Het verklaart ook veel zaken, bijvoorbeeld waarom Ten ooit opeens een Fez op had, alsof ze toen al bezig waren met het schrijven van de jubileumaflevering.
(Logischer is als men afleveringen heeft teruggekeken om te kijken of er nog een leuke link naar 10 te vinden was)
En het verklaart waarom Nine zo boos en chagerijnig was en waarom Ten en Eleven zo overdreven vrolijk zijn, een façade... als je maar vaak geneog doet alsof je vrolijk bent dan moet je op een gegeven moment zelf ook wel weer vrolijk worden denkt ie.

De Doctor zelf is nog altijd een van de meest mysterieuze figuren uit Doctor Who, leuk om meer over hem te weten te komen.
Wanneer had 10 een fez op dan? :o
pi_133374819
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Aha, handig...nu nog even aan mijn meekijker laten zien. :P Overigens heb ik zaterdag vrij gehouden i.v.m. Doctor Who, moet nog verjaardagsbezoek ontvangen maar niet zaterdag want dan wil ik niet gestoord worden :{w ....erg hè? :+ Enige programma trouwens waarvoor ik het doe. :')
a.s Zaterdag ga ik naar Katwijk,maar vóór 20:00 wel thuis zijn voor The Day of the Doctor. :9
pi_133374849
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

a.s Zaterdag ga ik naar Katwijk,maar vóór 20:00 wel thuis zijn voor The Day of the Doctor. :9
En dan sta je ineens in de file..... :+
Optimist tot in de kist
pi_133374973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Breuls het volgende:
Hier is trouwens de clip:

Als je helemaal fris wil blijven voor volgende week; dit is geen grote spoiler, maar toch 2,5% van de aflevering. :P
Kun je deze ook overslaan?
pi_133375046
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:07 schreef trovey het volgende:

[..]

En dan sta je ineens in de file..... :+
Ik heb geen auto,ga altijd met OV.

Woon bijna 2 jaar(sinds maart 2012) in Mariahoeve(Den Haag),op 7-10 minuten loopafstand van NS station :P
  maandag 18 november 2013 @ 14:21:20 #192
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_133375335
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel van dit soort momenten er voor zullen komen! Ik hoop veel.
SPOILER
  maandag 18 november 2013 @ 14:36:09 #193
45 SiGNe
pi_133375776
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wanneer had 10 een fez op dan? :o
Dat was ook maar heel eventjes in 1 aflevering geloof ik, daarom is het ook zo leuk dat ze daarnaar teruglinken en dat je ziet hoe Ten die fez gekregen heeft.
  maandag 18 november 2013 @ 14:37:16 #194
45 SiGNe
pi_133375822
quote:
3s.gif Op maandag 18 november 2013 14:21 schreef GI het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel van dit soort momenten er voor zullen komen! Ik hoop veel.
SPOILER
Ik denk veel.. penisnijd, wie heeft de grootste ... :D
pi_133375977
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:11 schreef SiGNe het volgende:
Night of the Doctor was volgens mij alleen online en dus sowieso niet live mee te kijken. :P
  maandag 18 november 2013 @ 14:44:29 #196
45 SiGNe
pi_133376077
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Night of the Doctor was volgens mij alleen online en dus sowieso niet live mee te kijken. :P
ah ok.
Nu had ik de TVgids afgelopen week ook niet echt in de gaten gehouden, CiN gemist en ook de F1 van de V.S.
(Ik was druk Assassins Pirates Creed 4 aan het spelen ;) )
pi_133376707
quote:
3s.gif Op maandag 18 november 2013 14:21 schreef GI het volgende:
SPOILER
Ik zit me de hele tijd af te vragen wie die mevrouw achter Ten is.
Whiskyplankje
pi_133376925
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb geen auto,ga altijd met OV.

Woon bijna 2 jaar(sinds maart 2012) in Mariahoeve(Den Haag),op 7-10 minuten loopafstand van NS station :P
Dan kun je het helemaal wel schudden met de NS. :+ Blaadjes op de rails en zo. >:)
Optimist tot in de kist
pi_133376976
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 15:06 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik zit me de hele tijd af te vragen wie die mevrouw achter Ten is.
Elizabeth de eerste? :+ Kan me nog herinneren dat Ten daar ooit een opmerking over maakt, iets met geen Virgin Queen meer zijn, misschien hebben ze die opmerking nu in het verhaal verwerkt. :Y)
Optimist tot in de kist
pi_133377186
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Elizabeth de eerste? :+ Kan me nog herinneren dat Ten daar ooit een opmerking over maakt, iets met geen Virgin Queen meer zijn, misschien hebben ze die opmerking nu in het verhaal verwerkt. :Y)
Jup.
pi_133377216
Voor de romantici onder ons: ter ere van de 50th anniversary heeft het alternatieve trouwblog Offbeat Bride een Doctor Who week: http://offbeatbride.com. Veel Who-themed bruiloften dus.
pi_133377270
quote:
Whehehe, heb ik eens gelijk. _O- Dacht al,dame met rood haar, geen Donna en Ten.... :P
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')