SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:02 schreef Mr. Orange het volgende:
Vanavond naar white city om who te kijken![]()
Waren nog kaarten vrij.
Ja, is prima te doen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vrouwlief wil ook eerst The Ultimate Guide bekijken om weer een beetje in het gehele verhaal te komen (is die daarvoor te gebruiken?)
Nicequote:Op zaterdag 23 november 2013 12:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.
Idem. Beamer staat al op de tv aansluiting. Cola en chips ipv hapje en wijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon thuis op de bank vanavond, met een hapje en een wijntje
50 inch plasma TV hier, lijkt me ook groot genoeg. Heb nog zitten twijfelen over fishfingers & custard als avondeten maar toch maar niet ☺:-)quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Idem. Beamer staat al op de tv aansluiting. Cola en chips ipv hapje en wijn.
Ik moest helemaal van Rotterdam naar London.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef Mr. Orange het volgende:
Thanks, jij ook. Wel tof dat ik kaarten heb. Aan de andere kant moet ik helemaal van oost London naar west London...
Thanks, jij ook. Wel tof dat ik kaarten heb. Aan de andere kant moet ik helemaal van oost London naar west London...quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 november 2013 12:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Have fun! Ik ga 'm zien in Covent Garden.
hebben ze opgelost door aan te geven dat de hurt en tennant doctor zich niet zullen herinneren dat ze gallifrey gered hebben, en dat hurt eigenlijk dus ook de doctor isquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef SiGNe het volgende:
1 minpuntje.. het was jammer dat je Doctor 9 (Hurt) niet zag veranderen in 10 (Eccleston) maar dat ze het nét niet lieten zien.
En Tennant is nu niet 10 meer, Smith niet 11 en Capali is nu 13.. dat maakt het nu wel wat lastiger met de regeneraties.. moeten ze nog een oplossing voor verzinnen na Capali.
Smith zei onlangs nog dat er maar 12 regeneraties zijn (en dus 13 Doctors)
Dat was toch al een tijdje geleden opgelost?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef SiGNe het volgende:
1 minpuntje.. het was jammer dat je Doctor 9 (Hurt) niet zag veranderen in 10 (Eccleston) maar dat ze het nét niet lieten zien.
En Tennant is nu niet 10 meer, Smith niet 11 en Capali is nu 13.. dat maakt het nu wel wat lastiger met de regeneraties.. moeten ze nog een oplossing voor verzinnen na Capali.
Smith zei onlangs nog dat er maar 12 regeneraties zijn (en dus 13 Doctors)
Daar gaf ik ook een gilletje bij!quote:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:15 schreef wdn het volgende:
We kijken nu allemaal BBC 3 mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |