Goed zo!! Trots op!!quote:
dunno cuz she laik nevah talkz 2 me cuz dunno mebbe cuz im a princessquote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
is t bcz m blck? i tnk she rcst
quote:
'quote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dunno cuz she laik nevah talkz 2 me cuz dunno mebbe cuz im a princess
Oeh dat is die met het spookschipquote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
Niet weten dat het LEEDLELEEDLELEEDLE is.
yah idk cuz i try mah best 2 be naiz 2 her u kno n she juz gimme tha ignorquote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
'
she mby dsnt evn now us. we lk da must gangsta in da school.
lul i knw she kkinda mean she dsnt wnt us her. wld tap thghquote:Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
yah idk cuz i try mah best 2 be naiz 2 her u kno n she juz gimme tha ignor
Vertel.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb JNG al te vaak afgekraakt, misschien zelfs te hard.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb JNG al te vaak afgekraakt, misschien zelfs te hard.
u shud buy her a laik rly big diamon ring and glden shizz.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
lul i knw she kkinda mean she dsnt wnt us her. wld tap thgh
maaan imma bwoy outthe guttr she a princss we cant hangquote:Op donderdag 21 november 2013 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
u shud buy her a laik rly big diamon ring and glden shizz.
thz wld happen 2 u
[ afbeelding ]
Klein beetje maar hoorquote:
feel u bro cuz i gut tha strggles 2 bt sum qti gal still laikt meh so mebbe hope 4 u qtiquote:Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
maaan imma bwoy outthe guttr she a princss we cant hang
En die kerels elke keer maar zeuren. ''JA MOET IK ZO'N CONDOOM OM DIT DAT''.quote:
ai bra mbby i cn gt da blue medoratr cllr and pimp sum dames on fakquote:Op donderdag 21 november 2013 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
feel u bro cuz i gut tha strggles 2 bt sum qti gal still laikt meh so mebbe hope 4 u qti
Gewoon de pil tochquote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En die kerels elke keer maar zeuren. ''JA MOET IK ZO'N CONDOOM OM DIT DAT''.
Moet je kijken wat mijn princes moet doorstaan
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En die kerels elke keer maar zeuren. ''JA MOET IK ZO'N CONDOOM OM DIT DAT''.
Moet je kijken wat mijn princes moet doorstaan
plz do jst laik i did @ 1st juz get sum glasses end paint tha glasses bloo or ret ant u ken pretent 2 b kewl.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ai bra mbby i cn gt da blue medoratr cllr and pimp sum dames on fak
Dat stopt de server ermeequote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waarom kun je niet de pohi op 1 pagina weergeven?
Omdat dat een overkill zou zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
Jonguh, die shit is gevaarlijk. Kijk je geen nieuws?! Wil je je chick dood hebben ofzo?!quote:
Kan wel. Kloon maken en niet te veel postenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
Heb jij een kloon? o.óquote:Op donderdag 21 november 2013 23:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan wel. Kloon maken en niet te veel posten
tummorauw i wll snd applctn, naw i go to slp lol xd m trd.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
plz do jst laik i did @ 1st juz get sum glasses end paint tha glasses bloo or ret ant u ken pretent 2 b kewl.
lulz plz puzzy u sleep nw i kno why teh bisjes dun laik uquote:Op donderdag 21 november 2013 23:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
tummorauw i wll snd applctn, naw i go to slp lol xd m trd.
Je boii?!quote:
Pics.quote:
Ik ben helemaal cleanquote:
no pssy i gt al da chiminis whn ive slept wll. i slp wth a ht btch liek mlly crs rght nowquote:Op donderdag 21 november 2013 23:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lulz plz puzzy u sleep nw i kno why teh bisjes dun laik u
ik FOK! mobiel nuquote:Op donderdag 21 november 2013 23:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je boii?!
* Lt.Surge is confused
[..]
Pics.
Ook. Ik zou binnen 2 minuten door de mand vallenquote:
quote:
wuw u srs? cuz u be kewl laik me in 2 secz lulz u gettin it? plz fix meh ottograf of molly serious kquote:Op donderdag 21 november 2013 23:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
no pssy i gt al da chiminis whn ive slept wll. i slp wth a ht btch liek mlly crs rght now
quote:
Uh-oh.quote:
Ik niet. Dus hier geen probleem.quote:
u cn gt mah slopy sccnds, jst lmme bst innerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wuw u srs? cuz u be kewl laik me in 2 secz lulz u gettin it? plz fix meh ottograf of molly serious k
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook. Ik zou binnen 2 minuten door de mand vallen
k no ottograf 4 u thn i kiep da jb 1 u no u laik.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
u cn gt mah slopy sccnds, jst lmme bst inner
Ik post gelukkig geen rare dingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Als ik rare dingen wil posten doe ik dat wel met dit account.
hoiquote:Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Als ik rare dingen wil posten doe ik dat wel met dit account.
ik word altijd jellyquote:Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en Donnie mag wel zo praten maar als Bitterlemon en ik het doen gaat het te ver
Zeg dat dan.quote:
Heb nu en dan wel de behoefte om gekke dingen te posten.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik post gelukkig geen rare dingen.
Dus ik denk dat het wel goed komen met ons Fop
/crr i dn get owtogrph yvone end dnny vn fak.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
k no ottograf 4 u thn i kiep da jb 1 u no u laik.
Gaat het welquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh ik heb gekke dingen gepost.
Niet doen. Ga je nooit Mod wordenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb nu en dan wel de behoefte om gekke dingen te posten.
Ik voel me wel een beetje stoerder maar voor de rest normaal.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga slapen, morgenvroeg bijlessen
Arachide. werd mod, hork werd mod, stevenmac/bobrooney werd mod. Ik denk dat 't wel luktquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet doen. Ga je nooit Mod worden
Etiquette en zo.
lulz dey hef main cuz dat how i rolzquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
/crr i dn get owtogrph yvone end dnny vn fak.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Begin met een toets om 08:30
Dan slaap ik gvd nog.
Doeiiiiiiii mensen
[ afbeelding ]
Ha die Paul!quote:
Succes morgenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Begin met een toets om 08:30
Dan slaap ik gvd nog.
Doeiiiiiiii mensen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S MENEER DEV IK W8 NOG OP DAT KNOPJE
Geef je die kerel wachtwoord alles, kan meteen aan de slag, moet je alsnog uren wachten
Weet je zeker dat je het knopje wel aankunt?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
P.S MENEER DEV IK W8 NOG OP DAT KNOPJE
Geef je die kerel wachtwoord alles, kan meteen aan de slag, moet je alsnog uren wachten
Jij durftquote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Bohh ik heb gekke dingen gepost.
Ik heb soms van die uitspattingenquote:
Onmeunig geilquote:Op donderdag 21 november 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb soms van die uitspattingen
Bedankt.quote:
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oning-rotterdam.html
Lijkt me ook dat je wat moet ruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebben
0 familie en 0 vrienden hebben maar wel een portemonnee om de rekeningen te betalen.quote:
Slaap lekkerquote:
Een jaar is inderdaad nog te overbruggen als je dr niet vaak ziet, maar 10. Mja..quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef Fopje het volgende:
Maar goed... die buren zullen ook niet de slimste zijn als je al 10 jaar je buurvrouw niet meer ziet en er gaat geen belletje rinkelen.
Slaap lekkerquote:
Kun je je voorstellen hoe vol schijt haar broek wel niet heeft gezeten.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je je haast niet voorstellen he? Gadverdamme wat moet dat gemeurd hebben
Denk niet dat ze de 10 jaar lang dat ze dood was elke dag nog een dikke drol heeft gedraaidquote:Op vrijdag 22 november 2013 06:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe vol schijt haar broek wel niet heeft gezeten.
Succes!quote:
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je m maar beter maakt dan ik in de SE-week
quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de 10 jaar lang dat ze dood was elke dag nog een dikke drol heeft gedraaid![]()
Mogguh. Bijna weekend
Dank!quote:
Neen, ik heb net zo veel skillz als muscles, dus dikke p0wn alles boii jwz.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je m maar beter maakt dan ik in de SE-week
Da's niet het enige wat er dan uitloopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]![]()
Maar wanneer je wél leeft, omvat je ontlasting ehh... niet alles. Wanneer je dood bent loopt 't er volgens mij wel uit.
Bah, ben al 3 uur wakker
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank!
En nailed it. Durrrrrrrr.
[..]
Neen, ik heb net zo veel skillz als muscles, dus dikke p0wn alles boii jwz.
Oh ja, dode foetus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's niet het enige wat er dan uitloopt.
Pics.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:20 schreef Roburtt het volgende:
Ben bij een klant met knappe Russische dames
Mobielquote:
Smoothquote:
Oh hihihiquote:
Vandaag ga je bier drinken.quote:
Zal weinig slapen worden dan iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met BBQ slapen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vandaag ga je bier drinken.
quote:
quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh dat lijkt alsof ik je gewoon quote.
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vandaag ga je bier drinken.
QFT.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Huwelijksnacht was fantastisch.
Dan moet ik weer uploaden via mobiel enzo, lastig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is het juist makkelijker toch?
Je moet het er voorover hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dan moet ik weer uploaden via mobiel enzo, lastig.
Als de gene lekker is ben ik gratisquote:
Ewa gwaquote:
Komputert werrukt niet meequote:
Net framework 3.5quote:
quote:
Die werkt ook niet neequote:
Kut leven.quote:
Oja kut daar.moet ik nig wat voor.makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
Btw checken jullie dit topic allemaal wel eens uit?
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
Echt mooi om te zien hoe ONZers alle verwachtingen te boven schietenGeniaal allemaal
Ik heb liever paypalquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
Btw checken jullie dit topic allemaal wel eens uit?
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
Echt mooi om te zien hoe ONZers alle verwachtingen te boven schietenGeniaal allemaal
thx ff naar de shopquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh hier alsjeblieft hier heb je paypal
Heb je van nature sweg ja?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hoef nie eens mn best te doen jwz
oiii jij hebt de evil versie, ik heb de qti boii swegquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je van nature sweg ja?
Ik heb het van Satan gekocht.
das wel sweg broquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oiii jij hebt de evil versie, ik heb de qti boii sweg
ook voor jou al hebbuh wij geen restep nodug toggquote:
ja tchog wij hebbe die repsetc gwoon standaardquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ook voor jou al hebbuh wij geen restep nodug togg
jep all in geen dlc gwoon dikke fix.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja tchog wij hebbe die repsetc gwoon standaard
Ik haat nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens haat op iemand of zit je ook zo vol met liefde?![]()
Yo yo heb je al van die agressieve fix methode gehoord dan mattiquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jep all in geen dlc gwoon dikke fix.
nee man alleen qti shit hier no pain no struggles jwzquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo yo heb je al van die agressieve fix methode gehoord dan matti
smatjes agressief fixen hossel die shit ja tchog
geen combi van beiduh hebbuh Gquote:
ga met Unscrewed praten hij gaat jou laten zien agressief fixen is die shit tegenwoordig zo win je die lobiquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee man alleen qti shit hier no pain no struggles jwz
[..]
geen combi van beiduh hebbuh G
heb die game al gebeat gquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
ga met Unscrewed praten hij gaat jou laten zien agressief fixen is die shit tegenwoordig zo win je die lobi
Mensen die niet hatenquote:
ook al brah, nu wachtuh op de moneyz om die shit te kunnen handelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh nice bro heb je die vraag al gedropt?
quote:
quote:
Oké.quote:
oh nice nicequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ook al brah, nu wachtuh op de moneyz om die shit te kunnen handelen![]()
Dure shit jwt
ja mann we zijn nog j0ng @ shizz dus onze tijd komt wel, nu eerst lekkah chille en zo en nu eerst les das wel minders maja doe je niks aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh nice nicedie lobi is heerlijk
ja sobiezo man je wil toch beetje uitpakken mja komt wel ja togg
nee mang, ik blijf op die reckte pat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
hee je kan anders ook gewoon coke gaan dealen bro dan heb je quick die money jwz
Of gewoon aanpassen. Easy jwz.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
Nog even doorposten, dan zijn we van deze TT af.
Deze TTquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
harde leventje swaquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja mann we zijn nog j0ng @ shizz dus onze tijd komt wel, nu eerst lekkah chille en zo en nu eerst les das wel minders maja doe je niks aan.
Ben latah truk jwt
doeiiii
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of gewoon aanpassen. Easy jwz.
Oh ja.
Doeiiiiiii
haha net als je pen0rquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee mang, ik blijf op die reckte pat.
Ik log wel even in op je account.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja.
Doeiiiiiii
Tenzij iemand hem het zelfde houdt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zo bescheidenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Tenzij iemand hem het zelfde houdt.
Blijkbaar vind je het leuk anders had je het genegeerd
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel aandacht voor mij, dat kan ik niet handelen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja.
Doeiiiiiii
Niet te veel blozenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Teveel aandacht voor mij, dat kan ik niet handelen.
ja plz pw gewoon nog het zelfde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik log wel even in op je account.
Ik had je nog gevraagd of je het wel aandurft, je hebt met die knop namelijk wel opeens een machtspositie natuurlijk. Je moet er echt even goed over nadenken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja plz pw gewoon nog het zelfde.
Want heb knopje ook nog niet![]()
Mocht het niet lukken DM ik iteej wel ff
quote:
quote:
Done. Yes plz.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef BBQSausage het volgende:
Je moet er echt even goed over nadenken.
BBQ is schattigquote:
Ja in de klas, hoodie over me kop, bontje paraat, en nu gwoon lekkuh skijt hebben aan de leraar jwz, fok! friend zijn veel belengreiker <3quote:
Heul welquote:
Alleen als ik aan jou denkquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als ik aan jou denk![]()
Ok nu moet ik me maar eens knetterstoned klaar maken voor vertrekgeen zin
Je bent zelf een krent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef DrNick het volgende:
Met krenten natuurlijk. Oliebollen zonder krenten
Ik was bij een Russische klant, waar ik chocolade kruidnoten kreegquote:
Goede servicequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik was bij een Russische klant, waar ik chocolade kruidnoten kreeg
Ja goeie shit verdomme, nu 2 uur wachten tot het half 5 is.quote:
Doe ik nu ook ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja goeie shit verdomme, nu 2 uur wachten tot het half 5 is.
Ik ben aan het kijken voor nieuwe schoenen. Ik benut m'n tijd goed.quote:
Die speelde ik met m'n bandquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:58 schreef Roburtt het volgende:
Oh, iedereen, gefeliciteerd met Scarlett Johansson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |